Even op de advertentie links onder klikken, waar Matcare staat. Word je door gelinkt naar een andere pagina, daar kan je ze bestellen.
De dipsticks zijn goedkoop, ik heb ze van sensitest, 's morgens bestellen en de volgende dag al in huis.
Zijn jullie tevreden over de dipsticks van sensitest? Ik heb ze ook en bij vorige cyclus posi aangeven terwijl ik geen ei had! Gebruik ze nu nogsteeds maar geloof er niet meer zo in eigenlijk..
Zelf vertrouw ik de testen van babyboomshop niet helemaal en juist die van Sensitest wel...denk dat het ligt aan hoe je ervaring ermee is geweest en hoe je lichaam werkt! Succes
hallo meiden ik ga vandaag of morgen beginnen met de ovutesten. ze zijn inderdaad goedkoop, nu maar kijken of ze hun werk ook goed doen. maar zo heb ik op verschillende topics al gelezen dat ze prima werken. En dat er veel gebruik van wordt gemaakt. Dus het is ff afwachten wat ze voor mij in petto hebben Ik heb trouwens nog veel goedkopere gezien 30 ovu met 5 zwangerschapstesten voor 11 euri hier de link voor de meiden die het ff willen bekijken. http://cgi.ebay.nl/30-OVULATIE-TESTEN-e ... dZViewItem knuffss lonny