Voorgedrukt lijntje kv-test (2 voor 5 euro)?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Chipske, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Ik heb op 13 dpo een kruidvat test (2 voor 5 euro) gedaan en er verscheen toen ongeveer 2 minuten na het testen een heeeeeeeeel (echt heeeeeeeeeel :D) fijn lichtroze streepje, ongeveer in het midden van de teststrip. Ik heb dat op dat moment gewoon beschouwd als een voorgedrukt lijntje. Vooral ook omdat er op de gebruiksaanwijzing duidelijk 2 streepjes aan de zijkanten te zien zijn en niet dat de teststreep meer in het midden zit.
    Maar ondertussen is er wel twijfel ingeslopen. Dit omdat ik nooit eerder bij deze test (ook niet bij de andere in dit doosje) iets van een lijntje heb gezien. Het was en is altijd helderwit geweest zonder ook maar iets te zien van een lijntje. Dus wat voor lijntje is dit dan geweest?
    Daarom de vraag aan de ervaren kv-testgebruikers die hier WEL zwanger mee getest hebben: op welke plek moet je een lijntje zien in het geval je zwanger bent?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ken dat lijntje ook niet , maar misschien heeft je testje niet goed in de houder gezeten , ik denk dat je nog een testje zult moeten doen om zekerheid te krijgen ....

succes !!

3. Trees

Trees Niet meer actief

Waar staat de controlestreep? Ik heb tweemaal gehad dat de teststrip inderdaad niet goed in de houder zat en dat de heleboel een stukje naar rechts (of was het links?!) was verschoven.

Ook heb ik trouwens weleens een lijntje met een boogje gehad bij kruitvat. Was denk ik ook een foutje van de test, maar was btw wel zwanger.

4. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Ik ben inmiddels gewoon ongesteld geworden, van zwangerschap is dus geen sprake.
    Wat bedoel je met 'niet goed in de houder gezeten? Dit was een test uit 1 stuk, waarbij ik urine moest druppelen in een opvangrondje.

Ik heb net even in een ander topic zitten zoeken en heb inmiddels wel plaatjes gezien van zwanger-tests. Mijn streepje lijkt ietsje (echt maar een ietsjepietsje) meer richting de controlestreep te zitten.
    Ach, eigenlijk doet het er ook helemaal niets toe. Ik ben immers ongesteld en niet zwanger en ik vind het eigenlijk ook niet zo van belang te weten of het nu wel of niet raak was (ook al had ik echt het gevoel dat het raak was). Er gaan in een vrouwenleven tig innestelingen fout zonder iets te weten en het is maar goed ook dat we dit niet telkens weten denk ik. Maar ik vroeg het me dus wel af.
    Bedankt voor je reactie meid

5. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Als ik de controlestreep links heb, zit het flinterdunne lijntje dus zeg maar ongeveer in het midden ipv aan de rechterkant bij de T

6. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Zitten die lijntjes dan niet op 1 en dezelfde strip??

7. Trees

Trees Niet meer actief

Dat witte ding is de houder en als je dat openbreekt zit er een smal teststripje in. Soms hebben ze het teststripje niet goed erin gestopt.

Wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden!!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Dat is vreemd inderdaad. Bij mij zat de controlstreep dan ook niet op de goede plek. Het is namelijk wel één stripje. Ik heb wel het idee dat deze testen snel worden gemaakt en daardoor soms wat kleine foutjes hebben.

Heb je geen foto van de test? Je hebt er nu misschien nu niet meer zoveel aan, maar misschien dat je duidelijkheid wilt (of liever niet?).

9. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Heb, door jouw berichtje Trees, net het hele ding opengesloopt.
    Ik kan op zich niet veel bijzonders ontdekken aan de strip zelf.
    Maar hierdoor valt het streepje wel des te beter op en dat maakt me eigenlijk hartstikke verdrietig :(

Ik ga idd proberen er een foto van te nemen al betwijfel ik of je dan veel zult zien. Het is echt een heeeeeeel dun streepje namelijk.
    Ik weet helaas zelf niet hoe ik de foto's van de camera op de pc krijg, dat moet ik dan aan vriendlief vragen vanavond :)

10. Trees

Trees Niet meer actief

Oh sorry ik wilde je niet verdrietig maken :(. Heel veel sterkte ermee en als je geen zin hebt om die foto hier vanavond op te zetten moet je het gewoon niet doen hoor!

Dikke knuffel!

11. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Geeft niet meid. Was toch al niet de vrolijkste vandaag ;)
    Heb net al geprobeerd wat foto’s te nemen, maar het lukt mij niet.
    Worden allemaal wazig. Vriendlief weet er vast beter raad mee, want hij is hier in huis de fotograaf 8)

Bedankt voor je meeleven meid!
    Off topic: ik vind het overigens fantastisch te zien dat de plakpillen goed hun werk doen bij je. Het is je echt zoooooo gegund!

12. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoop dat de volgende ronde heel veel geluk voor je gaat brengen en dank je wel ;)

13. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    We waren/zijn helaas om verschillende redenen (waarvan de belangrijkste mijn ziekte) niet bezig met zwanger worden, daarom was het zo mooi geweest als er een wondertje op komst zou zijn. Ik had er een goed gevoel over, temeer omdat mijn dochtertje steeds zei: ‘mama, babytje in buik’. Maar wie weet wat de toekomst nog brengt inderdaad. In dat geval alvast bedankt voor je gelukswensen :)
    Ik zag overigens net dat ik een foutje heb getypt in het eerste berichtje. De test is van 13 december, dus niet 13 dpo maar 15 dpo 8)

14. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Het is inmiddels alweer een aantal dagen geleden dat ik voor het laatst online was hier, hebben problemen met de computer gehad, maar hier zijn dan toch nog de fotootjes.
    Het zijn maar ieniemini fijne streepjes, maar ben toch benieuwd of jullie ze ook zien en wat jullie er van denken.

*verdrrrrrrrr :x. ik weet niet waar het aan ligt maar als ik de foto's wil binnenhalen zegt 'ie steeds dat het uploaden mislukt is. Iemand een idee waar dit aan ligt?*

15. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik hoop dat je later toch nog een foto kunt plaatsen, zodat we kunnen keuren....

16. Trees

Trees Niet meer actief

Ik krijg deze melding ook regelmatig. Als ik de foto kleiner maak, lukt het wel. Ik ben verder ook een nitwit met computers en foto's :).

Hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen van die stomme test?

17. Loe

Loe Niet meer actief

ik wil jullie niet onthouden dat ik ooooooooooit, een jaar geleden, een kv test 2 voo5 euro heb gehad waarbij ik een rode controlestreep had en een blauwe, ja u hoort het goed, een blauwe testlijn had!!!
    Nooit meer gehad nadien.....dacht wel meteen dat het raak was helaas.

Share This Page