Ik heb vandaag in Engeland ovulatietesten besteld, ging hardstikke makkelijk. Ik betaalde voor 50 testen 16 euro (en nog iets), inclusief verzendkosten. Cheap Ovulation Tests Dus is misschien een tip! Ik laat het weten of en wanneer ze aankomen!
Ohh das een goede tip. Ik hou het in de gaten of ze goed aankomen. Mocht het deze maand niet raak zijn dan denk ik eraan om ze dan ook te bestellen. Laat je ook even weten hoe ze bevallen?
Nou ze zijn binnen, zei het laat maar liefst 12 dagen nadat ik ze besteld had. Nouja is nog geen ramp, maar ze zouden er na 3 tot 7 dagen moeten zijn volgens de website. Misschien zijn ze er volgende keer sneller, ik heb ook nog zwangerschapstesten besteld (ook 50 voor 16 euro haha). De ovutesten zien er hetzelfde uit als die van Zwanger en Kids. En ze testen netjes wit nu een week na mijn eisprong. @sugarblossom had jij ze ook besteld?
Ik heb ze ook gehad,, ik vond ze toppiej!! zowel de ovu testen als de zwangerschapstesten! Geen indroogstreepjes helemaal niks. Ik kon ook altijd mijn ei ermee vinden, Ik ben er erg over te spreken!
@dverheul ik heb betaald via PayPal, dat is erg handig, maar je kan volgens mij ook met een creditcard betalen. Welkom - PayPal PayPal wordt heel veel gebruikt door webwinkels en mensen die dingen kopen op internet. Ook in Nederland, op marktplaats bijvoorbeeld. Het is veilig en je bent ook beschermd als koper, omdat je een overschrijving makkelijk kan annuleren.
ik heb ze ook beide gebruikt.. besteld bij fertilityplan in engeland.. 100 ovu/zwangerschapstesten voor omgerekend zon 23 euro verzonden en wel. Hier waren ze wel binnen paar dagen in huis.. was heerlijk testen omdat ze goedkoop waren hehehe. heb er ei mee gevonden en ook de zwangerschapstesten waren prima.. al heel vroeg positief mee getest tot 3 keer toe Pregnancy items - Get great deals on Ovulation, Fertility items on eBay.co.uk Shops!
@limmeke das helemaal een goede tip, want daar zijn ze nog goedkoper (en het zijn inderdaad dezelfde) en sneller bezorgd! maar ja, eerst maar kijken hoe snel ik mijn 50x2 ovulatie- en zwangerschapstesten op krijg.