Goedkope ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hannes, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

Aug 27, 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik heb vandaag in Engeland ovulatietesten besteld, ging hardstikke makkelijk. Ik betaalde voor 50 testen 16 euro (en nog iets), inclusief verzendkosten.
    Cheap Ovulation Tests
    Dus is misschien een tip! Ik laat het weten of en wanneer ze aankomen!

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ohh das een goede tip.
    Ik hou het in de gaten of ze goed aankomen.
    Mocht het deze maand niet raak zijn dan denk ik eraan om ze dan ook te bestellen.
    Laat je ook even weten hoe ze bevallen?

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    @Hannes
    wow dat is nog een goede tip van die ovulatie testen. Bedankt meis!! ;)

4. Hannes

Hannes Actief lid

Aug 27, 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    #4 Hannes, Nov 1, 2010
    Last edited: Nov 1, 2010
    Nou ze zijn binnen, zei het laat maar liefst 12 dagen nadat ik ze besteld had. Nouja is nog geen ramp, maar ze zouden er na 3 tot 7 dagen moeten zijn volgens de website. Misschien zijn ze er volgende keer sneller, ik heb ook nog zwangerschapstesten besteld (ook 50 voor 16 euro haha). De ovutesten zien er hetzelfde uit als die van Zwanger en Kids. En ze testen netjes wit nu een week na mijn eisprong.

@sugarblossom had jij ze ook besteld?

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik heb ze ook gehad,, ik vond ze toppiej!! zowel de ovu testen als de zwangerschapstesten! Geen indroogstreepjes helemaal niks.
    Ik kon ook altijd mijn ei ermee vinden, Ik ben er erg over te spreken!

6. dverheul

dverheul Actief lid

Jan 14, 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ik had ze van sensitest ook erg tevreden maar dit lijk me ook wel wat.helemaal toppie

7. dverheul

dverheul Actief lid

Jan 14, 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    hoe doe je dat met betalen dan?
    sorry ben niet zo bekend met buitenlandse betalingen

8. Hannes

Hannes Actief lid

Aug 27, 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    #8 Hannes, Nov 2, 2010
    Last edited: Nov 2, 2010
    @dverheul ik heb betaald via PayPal, dat is erg handig, maar je kan volgens mij ook met een creditcard betalen.

Welkom - PayPal
    PayPal wordt heel veel gebruikt door webwinkels en mensen die dingen kopen op internet. Ook in Nederland, op marktplaats bijvoorbeeld. Het is veilig en je bent ook beschermd als koper, omdat je een overschrijving makkelijk kan annuleren.

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik heb ze ook beide gebruikt.. besteld bij fertilityplan in engeland.. 100 ovu/zwangerschapstesten voor omgerekend zon 23 euro verzonden en wel.
    Hier waren ze wel binnen paar dagen in huis.. was heerlijk testen omdat ze goedkoop waren hehehe.
    heb er ei mee gevonden en ook de zwangerschapstesten waren prima.. al heel vroeg positief mee getest tot 3 keer toe :)

Pregnancy items - Get great deals on Ovulation, Fertility items on eBay.co.uk Shops!

10. Hannes

Hannes Actief lid

Aug 27, 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    @limmeke das helemaal een goede tip, want daar zijn ze nog goedkoper (en het zijn inderdaad dezelfde) en sneller bezorgd!

maar ja, eerst maar kijken hoe snel ik mijn 50x2 ovulatie- en zwangerschapstesten op krijg.

Share This Page