Sorry als ik een topic open die er al is. kon zo vlug niets vinden en wil jullie wat vragen... Ik heb deze week 3 dagen achter elkaar de kv ovulatie test gedaan. (nu lees ik best veel negatieve verhalen over deze testen.) Mijn test streepje op de testen was super paars maar de controle streep was 3 keer gewoon wel echt een licht streepje is het dan toch positief of moet dat controle streepje ook echt donker zijn? ik heb getest op dag 14 / 15 en 16!! ik hoop dat iemand me een duidelijk antwoord kan geven bedankt alvast!!
volgens mij kun je niet 3 dagen een positief streepje krijgen... ik ben van de testen met streepjes afgestapt, zat altijd te twijfelen is het nu wel of niet... heb nu die van clearblue gekocht, wel prijzig maar duidelijk. je ziet of een rondje verschijnen of een smilie... duidelijker kan niet.. vanochtend heb ik posotief getest en voor het eerst hoefde ik hier niet over te twijfelen.
Hee suzy! Nou we kunnen elkaar een handje schudden... ik test nu al 4 dagen positief.... En pcies een week geleden ook 1 keer Maar voor zover ik weet hoeft het controlestreepje er niet af te knallen hoor.. Als de teststreep gelijk of even donker als de controlestreep is ie gewoon positief
wahaahahah heb je haar weer hoor geintje Zu zullen hier ook wel denken die dames hebben gewoon graag samen een toppic haha nou bij mijn eerder verhaal toen met die 2 dagen bloed verlies (afgelopen ongi dus) heb ik ook een keer posi gehad dus ik twijfel voort erg aan kv ovutesten... welke test jij? het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat die vorige ongi dan toch een mini mk was dan zou hij nou mss nog posi aan kunnen geven??!! ik weet het ook niet meer.
Whaha jaa sorry kan er ook niks aan doen Jaa ik heb ook die van de kruidvat... Vorige cyclus ging wel eehmm goed.. gewoon elke keer negatief en netjes 2 dagen positief en daarna weer negatief... Hmm jaa dt durf ik ook niet te zeggen of dat zo lang aanhoud...
hmm... ik vind t eigenlijk best duidelijk... even donker of donkerder... Heb er niet zo heeel veel problemen mee moet ik eerlijk zeggen... en als ik twijfel vraag ik t even aan vriendlief
ja bij mij is de test streep ook 3 x achter elkaar donker maar vandaag het aller knalst zeg maar. en de controle is gewoon 3 x een lichtere streep!! ik vind het ook maar vaag hoor...want het is nu van dag 14 15 en 16 zondag had ik wel wat steekjes maar meer niet. nu de dagen niks meer maar het vervelende is dat ik mijn ei eigenlijk nooit gevoeld ofzo heb dus tja ik weet ook niet of ik me anders moet voelen... mijn maagzuur en moe zijn van de vorige ongi zeg maar is ook aangebleven...
Hmm en je weet zeker dat je niet zwanger ben toch?! Jaa bij mij waren ze allemaal duidelijk donkerder dan de controlestreep... mjaa.. Pff ik snap er helaas ook niks van haha Behalve dat ik weet wanneer ze positief en negatief zijn Jaa ik voel nu voor de 2e keer rond mn eisprong wel iets.. dus denk dat dat t moet zijn dan... maar of dat ook echt zo is....
tja je weet het die vorige ongi was echt vaag... zelf dacht ik eigenlijk dat het mss een vroege mk was. ik werd het een dag na mijn nod lichtjes en de dag erop helder rood dag erop oud en weer weg eigenlijk... toen daarna nog een keer getest en die was nega... al die teste voor nod en op nod waren nega of wazige roze vlek of beginnend streepje. Maar omdat ik dus na mijn bloeding nega testen ga ik daar niet vanuit nee... heb ook geen opgezette borsten of pijnlijk alleen toen straks een paar steekjes pijn.. ik heb tegen mijn man gezegd dat we vnv nog maar een keer moeten voor de zekerheid... (ons sexleven is al wel top eigenlijk) weet je trouwens met die vorige vage ongi zei jij toch ook al dat je het zoveel om je heen hoorde nou ik ook echt van nog 2 meiden ... wat was dat voor een maand zeg haha
Hmm jaa zou ook wel heel onwaarschijnlijk zijn dan eigenlijk he.. Maarja goed je weet nooit! haha... Nou beter een keer teveel sex dan te weinig toch! Haha jaa die maand was echt raar! Raak nu ook echt een beetje in de war van mn ovutesten aangezien ze al 4 dagen positief zijn... heb alleen voor vanavond geen test meer ze zijn op haha.. Dus morgen maar even nieuwe halen en kijken wat t doet... Zit mezelf nu wel een beetje gek te maken trouwens... STEL dat het geen ongi was.... Want de laatste keer dt ik een zwtest heb gedaan was geloof ik 1 dag na mn NOD dus zou kunnen dt ik nog te weinig hormoon had maarja.. probeer daar maar niet zo in te geloven haha... Vind het alleen wel raar dat ik dag 10-11 een posi ovutest had smiddags en savonds niet meer... Daarna ook negatief en nu dus weer 4 dagen positief.. Wat is er aan t handje! Sta bijna op t punt om toch nog zwtest te doen haha.. maarja dn denk k weer.. sam doe niet zo raar.. dat kan helemaal niet Maar wat zeiden die mensen dan precies eigenlijk?!
ja hoezo waarom kan het bij jou geen innestelbloeding zijn geweest???? ik zou gewoon ff checken hoor!!! toen ik zwanger was van mijn zoon dachti k 8 weken te zijn en kreeg die dag bloedverlies ik helemaal in paniek... en voelde dat t niet goed was. zus gebeld die vroeg of ik de dag ervoor sex had gehad... ja dus kon daarvan zijn... ik naar de echo werd dus gezegd word een mk vruchtzak was leeg... ca 5 dagen later inwendigge echo bij gyn bleek toch zwanger kloppend hartje was ca 5,5 tot 6 wkn!! toen 2 weken later wer echo bij gyn was ik ineens 10 wkn!! bij mij had ie ook langer onderweg gezeten... het kan allemaal zo gek gaan hoor... je moet ook niet te veel info bij andere winnen maar vooral op je eigen gevoel af gaan!! toen ik naar de gyn ging wist ik gewoon dat ik wel zwanger was!!!! dat voelde ik gewoon
Jaa maarja.. de zw testen waren negatief dusja... Zooo dat lijkt me heeel vervelend! Te horen krijgen dat het fout gaat en dan zit je ook helemaal in de stress,,, Toch echt geweldig dat je wel gewoon zwanger bleek te zijn! Zie inderdaad wel meer van die verhalen van mensen die ineens een paar weken korter of langer zwanger waren... Hmm jaa ik heb niet echt een sterk gevoel van ik ben zwanger ofzo... dus dan zal t ook wel niet zo zijn denk ik... en wil ook niet toch de teleurstelling om weer zoon witte zw test te zien...
En hoeveel dagen na NOD was dat? Pff.. zit stiekem dan toch weer een beetje te hopen... moet ik niet doen!!
Hmm dat zou dus nu kunnen zijn...... Alleen snap niet.. eerst positieve ovutest een halve dag ofzo... daarna 3 dagen negatief en nu weer positief... Als ik dan al zwanger zou kunnen zijn.. zouden die 3 negatieve toch ook positief moeten zijn?? xx
ja op zich wel maar als je zou zien wat voor beer van een ventje ik heb zou je ook niet zeggen dat ze me bij de eerste echo meteen zeggen het is een mk!! dat is namelijk nogal een verschil als dat ze zeggen het zou een mk kunnen worden... wat ik meestal als eerste vraag is heb je last van je tepels of borsten dat was iets wat ik snel merkte en ook duidelijk voelbaar was!!!
Hahaha jaaa me tepels vallen er bijna af, zoon pijn! Maarja.. dat had ik vorige keer ook rond mn eisprong... dus dat zegt ook weer niks haha Dus zal wel gewoon van de eisprong dn komen denk k