Ik bedoel meer: Hij is niet zo licht dat je zegt totaal geen ei. Hij is ook niet positief.... maar ik zit 4 dgn "overtijd" Heb een spiraaltje... maar altijd nog ongesteld geweest gewoon dag 26 a 30 werd ik het dan... Nu niks.
dat je een lijntje ziet maakt niets uit. Hij moet echt gelijk aan, of donkerder zijn. Met ovulatietesten kun je geen zwangersschap meten, daarvoor zul je toch het beste een zwangerschapstest voor kunnen kopen.
Kan dat wel eens een ei hebben enzo met spiraal? nouja, als je het niet zeker weet, waarom doe je geen zwangerschapstest, dan komt t daar wel uit na 4 dagen over tijd
ja, heel ooit (maar die kans is heel klein) kan het fout gaan.... Kans op stress waardoor de menstruatie uit blijft is vele malen groter.
Hij is wel zo licht dat je zegt 'totaal geen ei'! Waarin de cyclus ook, je maakt altijd LH aan. Alleen rond de eisprong piekt de concentratie ineens en wordt hij net zo donker of donkerder dan de controlestreep. Dus alles wat niet positief is, heeft niets met een eisprong te maken. En als je twijfelt over een zwangerschap, dan idd even een testje halen die daarvoor bedoeld is...
ik zou zeker een zwangerschapstest doen.... bij ons in het mamatopic is ook iemand en die is ook zwanger MET een mirena!!
Eens.. Ik heb ook een ovulatietest gedaan rond NOD (ervoor) en die was positief en ben zwanger. Deze ovulatietest is niet positief..
Het kan allemaal, maar als een ovu test hiervoor bedoeld was hadden ze hem wel zwangerschapstest genoemd..........
Ik had rond NOD een knal positieve ovu-test en ik bleek zwanger. Maar die van jou is niet positief. Dus ik weet het niet.
even een zw testje halen dan weet je het zeker. je zult zien als je daar geen 2 strepen op ziet je binnen no time ongesteld word ik had ook zulke testen, zat te wachten op een eisprong, ik bleef maar zulke testen houden.. bleek ik al zwanger te zijn hahaha
Bij mij bleef het streepje zo de hele tijd na mijn eisprong dus het hoeft niets te zeggen. Ben benieuwd naar je zwangerschapstest