Willen jullie eens naar m`n ovutestjes kijken? De testjes in de avond zien er vrij positief uit, maar aan m`n temperatuur te zien, is er nog geen eisprong in de buurt. Had verwacht dat er vandaag (net zoals vorige maand) een knaller tussen zou zitten, maar net een testje gedaan en die is erg licht, wel zichtbaar. Komt m`n eitje er nog aan of is het helaas pindakaas?
Misschien komt je eitje nog? Mijn testjes werden deze maand ook eerst bijna positief... toen weer negatief en toen in ene had ik een knal test in handen (zie album) Ik duim in ieder geval voor je meid!
Dank jullie voor de snelle reacties! Ik heb net ook weer een testje gedaan en is heel licht, lijkt wel iets lichter dan die van gistermiddag. Kan het kloppen dat de testjes s`avonds donkerder zijn dan smiddags? Ben ook later begonnen met testen (normaal op cd 10, nu op cd 14) om mezelf niet zo gek te maken. En normaal gesproken heb ik ook nooit zo lang van zulke vrij duidelijke testen. Heb zelfs vanochtend een zwtestje gedaan om uit te sluiten dat ik zwanger was.... Met klussen hebben we het ook rustig aan gedaan, vorige maand teveel en was het niet meer leuk en gezellig. Vanavond staat weer op de planning....
misschien nog een opmerking waard Sommige vrouwen hebben zon korte LH piek dat ze hun piek missen met testen... en dus geen knal posi test in handen krijgen.
Vorige maand had ik ook geen knaltesten, maar wel een eisprong gehad. Hmmm... dan denk ik toch dat het helaas pindakaas is...
Dit zijn de ovutestjes van vorige maand; de middelste 3 testjes zijn van cd 17, de bovenste van cd 16 en onderste van cd 18, eisprong.