Ovutests! Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hannah85, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    oww balen he :( we wachten allebei dus een beetje morgen af..wel of geen :evil: .
    Mocht ik morgen ongi worden dan is dat dag 28 van mijn cyclus en dat zal wel betekenen dat mijn cyclus weer normaal verloopt en ik bij de volgende ronde meer kans op `overzicht` van me cyclus heb.
    Maar ik hoop natuurlijk dat dat niet gaat gebeuren! Alhoewel ik wel last van pijn in me onderbuik heb aan de linkerkant :(

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Maar heb jij al wel een ei kunnen vinden deze cyclus..?

3. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ja ik denk dat mijn ei ongeveer 7 december is geweest (zie foto) Tenminste..dat hoop ik! Als ik zo die strepen zag waren ze best donker 6 en 7 december..
    Ik heb net nog even gezocht op internet en ik denk dat dit roze niet van innestelling kan zijn want daar is het bij mij nog te vroeg voor!

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij mij ook niet ik heb voor zover ik weet mijn ei nog niet gehad...Misschien als mijn temp stijgt morgen of overmorgen is het toch mijn ei geweest. Duimen dat het niet mijn ongi is. Ik heb spotting en het is heel licht roze...

Maar jou banner dan..?

5. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Wel goed dat je ook je temperatuur bij houd! Dat doe ik namelijk niet, ik ga helemaal op de tests af. Ik hoop dat als het toch je ei is geweest je wel op het goede moment geklust hebt ;)
    Ik vind het echt vervelend die onzekerheid! Ik maak mezelf ook helemaal gek, aangezien we het ZO graag willen! Maar ja iedereen hier wilt dat natuurlijk heel graag :D
    Ik duim voor je dat je niet ongesteld gaat worden hoor! :thumup:
    Ik voel al buikpijn hier dus voorspeld niet veel goeds..

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Hannah, meid ik hoop het ook niet...zou echt balen als ik een cyclus heb gehad zonder ei... :cry:

Gezien mijn positieve ovu tests heb ik wel 3 keer al een ei gehad hahaha..

7. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    hahaha jij blijft eieren leggen! :)
    Ja teveel posi tests is ook niet handig zo ben je iedere keer blij dat je een posi test hebt en dan is het misschien wel niets! Maar van die 3 keer zal er toch wel 1 van bij zitten?
    Inmiddels zijn hier de rugpijn en opgezette buik ook gearriveerd :evil: Als jij het nou bij roze houd en verder geen klachten!

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou ik mag hopen van wel dat er van de drie maal toch echt 1 eisprong bij zit! Vorige cyclus was erg kort 21 dagen daarom knijp ik hem nu een beetje..Morgen zit ik op dag 21 afwachten maar weer....

Maar heb jij zo laat in je cyclus je ei dan..?

9. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Heey!

Ik heb geen idee of het wel een ei was en was het er wel één dan is het wel erg laat idd! Maar ja aangezien ik niet weet hoe lang mijn cyclus duurt :(
    Ik heb vannacht een tampon in gedaan om te kijken wat er ´s ochtends te zien zal zijn aangezien ik gisterenavond zo´n last van me buik en rug had. Maar vanmorgen zat er een heel klein beetje roze aan maar NOG geen rood te zien! Hopen dat het zo blijft [-o<
    Hoe gaat het nu met jou? Ik hoop iig nog geen ongi!

X

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hier nog geen ongi ook geen licht roze te bekennen. Mijn temp is ook nog niet gestegen....Heb wel last van mijn rug..

Ik hoop zo voor ons beiden dat de :evil: lekker weg blijven. Zit er echt niet op te wachten. Misschien is het roze verlies wel van je eisprong..? Zou best kunnen...

11. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    pff meid ik ben zo benieuwd hoe het bij jou gaat!
    Ik heb nog steeds roze afscheiding :(: nog geen bloed gezien!
    Heb wel last van me rug en kramp in me buik iedere keer :( Ik verwacht nog steeds elk moment bloed te zien..

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid hier geen ongi te bekennen ook geen roze afscheiding meer....Ben benieuwd wat mijn temp de komende dagen gaat doen.

Ik had toen ik zwanger was ook roze verlies dacht ook dat ik ongi werd maar het zette niet door...dus wie weet meid! Ik duim heel hard voor je!

Ik heb ook last van lage rugpijn maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker..

13. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Gelukkig voor jou nog helemaal nix te zien!:thumup:
    Ben dan ook wel benieuwd wat jou temp. gaat doen?!
    Ik heb net trouwens een ovutest gedaan om te kijken of het al minder werd..maar weet je wat gek is? Ik heb nu al een aantal dagen nog steeds 2 roze strepen! Dat hoort toch niet?

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Spannend meid misschien ben je wel zwanger. De medewerker van Sensitest zei dat een ovu test vaak alleen langer positief blijft als je zwanger bent! Is de test net zo positief als toen met je ei..?

Hier alleen nog maar witte afscheiding dus begrijp er helemaal niets van :(

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    ik heb wel gehoord dat je ovulatietest dan een 2de streep geeft maar volgens mij niet meteen zo donker als dat je je ei gevonden hebt hoor..
    want ik had 5 dec mijn ei en ik test nu nog steeds een lichte streep met ovulatie testen...
    of zou dit zeggen dat ik dus waarschijnlijk niet zwanger ben?

16. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    en hannah kun jij een nieuwe foto maken van die 2 roze streepen die je nu test?
    ben wel nieuwschierig hoe ze er bij jou uit zien?!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Michelle 9 dagen voor je nod is nog erg vroeg....dus het kan alle kanten nog op. Een medewerker van Sensitest heeft mij verteld als je meerdere positieve testen na je eisprong hebt de kans er is dat je zwanger bent.

18. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hoeveel na je eisprong bedoel jij of sensitest dan?
    voor je de kans hebt dat je die positieve ovulatietesten hebt?

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Als je zwanger bent, knalt de teststreep van je ovutesten af zeg maar. Dus een lichte streep zegt helaas niets, omdat je altijd LH hormoon in je urine hebt.

Liefs

20. Hannah85

Hannah85 Lid

8 dec 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Hoi Michelle,

Ik zal ff een nieuwe foto in mijn album zetten met het rijtje 5 tot 10 december. Ze veranderen niet veel van kleur en blijven zoals je misschien wel kan zien allemaal een beetje hetzelfde. Ze blijven de laatste dagen een beetje "hangen" op dezelfde kleur zeg maar.

Deel Deze Pagina