Ik heb zelf meerdere malen in mijn cyclus positieve ovulatie testen gehad. Daarom vroeg ik Sensitest om raad op advies van bright Sensitest gaf aan dat ik een zw test moest doen omdat dit vaak alleen voorkomt als je zwanger bent. Bijvoorbeeld als je 3 dagen voor je nod met een ovulatie test positief test. Ik heb het dan niet over een lichte tweede streep maar echt een streep die bijna of net zo donker is als de controle streep.
J ik kan morgen wel even een zw test gaan halen voor de zekerheid. Blijf dat roze slijm raar vinden, dat heb ik namelijk nooit als ik ongesteld moet worden. Dat begint namelijk altijd met of bruin of gelijk bloed! Heb jij al een zw test gedaan?
Nou ik had zondag en gister heel licht roze spotting en ik heb dit alleen gehad toen ik zwanger was.. Normaal begint mijn ongi ook met bruin en dan direct bloed! Ja ik heb eer gister een test gedaan en die was negatief. Ik kan de meerdere positieve ovu testen van mij dus niet verklaren... Maar bij mij worden ze positief worden na 2 positieve testen weer lichter en daarna begint het weer van voor af aan.... Maar in mijn temp kan ik dit niet terug vinden...Mijn cyclus van vorige maand was 21 dagen maar ik hou mijn oude cyclus aan van 28 dagen.
Ja ik hou net als jij een cyclus aan van 28 dagen. Waar komt die roze spotting nou vandaan he? Ik vind het zo gek! We hebben allebei dus hetzelfde. Jij word dus ook gelijk ongi met bruin en gelijk bloed. En balen dat je ovutests zo raar doen he? zo krijg je (net als ik) geen hoogte van het verloop Misschien was het nog te vroeg om te testen? Ik ga er morgen één halen denk ik..
Nee nog niet ik wacht het even af. Vorige cyclus had ik dit niet 2 positieve testen en dat was het. Daarna keurig mijn eisprong.... Nu heb ik mijn ei nog niet kunnen vinden gezien mijn temperatuur. Ik kijk het even aan en anders neem ik contact op met de ha of gyn. Ik heb 3 maanden terug een curettage gehad en mijn lichaam is hierdoor nog wat ontregelt. Maar vorige maand ging het allemaal prima. Dus dat is wel vreemd....
Ja ik laat het jullie gelijk weten! Hoop dat weg blijft vannacht..ik heb nu al 3 dagen last van krampen in me buik en rugpijn maar gelukkig nog niet meer gehad als roze slijm!
Spannend laat je het weten of je positief test...? Ik hoop het voor je! Bij mij is het ook een vaag gedoe snap er zelf ook geen bal van
jeetje curettage das niet nix meis. Wel gek dat je vorige maand geen last had van die rare ovutests en nu wel. Ik had het anders idd gekoppelt aan die curettage wat die rare ovutests betreft!
Ik was zwanger van een tweeling helaas hebben beide vruchtjes het niet gered en ben ik met 12 weken zwangerschap gecuretteerd. 3 maanden is te lang geleden een ovu test kan positief uitslaan vanwege het hcg wat nog aanwezig is in je lichaam en dat is allang verdwenen. En dan moest het vorige maand ook zo zijn en dat was niet zo. Kon toen netjes mijn eisprong zien in mijn temp curve. Sensitest heeft hier ook geen verklaring voor...ik wacht het even af mocht het nog lang duren voor mijn ongi...komt trek ik aan de bel bij de gyn.
Een tweeling nog wel jeetje wat is dat een naar bericht Wat is de natuur soms toch vreselijk hard. Ik denk inderdaad dat het nog even wachten is voor je..het is een lastige situatie waar je nu in zit waar idd niet echt een verklaring voor zou zijn. En anders met deze vraag naar de Ha of gyn gaan, die kunnen je misschien wat meer vertellen!
Ik heb het er erg moeilijk mee gehad vond het zo oneerlijk. Ik heb ook helemaal geen bloedverlies of buik kramp gehad daarom kwam het ook zo hard aan. Maar je kan er helaas niets aan doen zo is het leven soms zit het mee soms zit het tegen. We willen er gewoon graag weer voor gaan. Ik heb al een dochter van bijna 10 maanden dus ik besef heel goed hoeveel ik ook van deze kindjes had gehouden maar helaas het mocht niet zo zijn. Ik hoop gewoon dat het ons snel weer is gegund. Ik hoop voor jou dat positief test meid zou een leuk kerstcadeau zijn!
Ja ik kan heel goed begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt gehad, zoiets vergeet je natuurlijk nooit meer. Zo zien we maar weer dat het echt wondertjes zijn als ze geboren worden en gezond zijn. Het klinkt makkelijk maar je moet er inderdaad weer mee verder en inderdaad hopen dat het geluk je weer toelacht! Wat een prachtig dochtertje heb je trouwens! Echt een schatje Meis, ik duik zo me bed weer in! Morgen haal ik na het werk een test en breng ik jullie hier op de hoogte van de uitslag! Liefs XxX Hannah
Ik ben ook heel blij met mijn gezonde dochter! Jij hebt ook een boefje van een zoon....geweldig he kinderen. Iets mooiers bestaat er niet. Hopelijk hebben we er snel eentje bij! Succes met testen! Hopelijk krijg je een mooi kerstcadeautje!
Mijn temp is omhoog en nu zet ff mijn kruis toch op de dag dat ik dacht mijn ei te hebben! Snap er niet veel van maar ben nu aan het aftellen... @Hannah heb je al getest meid..?