Ovutests! Wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hannah85, Dec 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    aylin, wat goed dat je getempt hebt meis! die ovu testen waren zo verwarrend... En hebben julllie een beetje goed geklust rond je ei?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Hummie ja we hebben de dag voor mijn ei geklust en de avond/nacht opde dag van mijn ei...

3. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Hier ook onduidelijkheid van de ovutesten.
    had 9 december een redelijk donkere de volgende dag weer licht en vandaag wéér donker maar nog steeds niet zo donker als het hoort volgens de beschrijving.
    Ik temp ook en had eerst een hele stabiele temperatuur en nu ineens een daling :confused:
    Ook heb ik al 2 dagen last van buikpijn wat erger wordt en roze/bruin bij het afvegen :(
    Dat zou nog vééls te vroeg zijn voor mijn ongi.
    Vanavond doe ik nog voor de zekerheid nog een ovutest, eens kijken of er verschil in zit en dan maar afwachten wat mijn temp nu gaat doen.

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Na een miskraam kan een ovu test ook een verkeerde uitslag geven. Ik weet niet of je al negatief hebt getest met een zw test..?

5. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Heey Aylin!

Sorry meid geen uitslag hier nog, ik ben net pas thuis en heb geen tijd gehad om vandaag een test te halen! Had vanmorgen niets bij afvegen en einde van de ochtend een heel klein beetje vaag bloed en verder van de dag helemaal nix meer! heel vreemd..

Maar wat las ik nu! Heb je hogere temp gemeten bij je eisprong! Wat goed :D :thumup: Ik hoop dat het nu raak is! Ben blij dat te horen :)

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Geeft niet meid! Was gewoon benieuwd. Als je naar mijn temp kaartje kijktis mijn nod volgende week woensdag. Mijn eisprong was volgens fertility friend toch op dag 13.

Dus voor mij nog een weekje wachten!

7. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Nu begint het rozeverlies hier erger te worden, misschien dat ik toch al ongi wordt :confused:
    Ik snap er nu helemaal niets meer van :cry:

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Jammer meid...bah die rot :evil: ook!

9. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Hier ook bloedverlies nu..nog niet zo erg maar denk toch dat :evil: doorzet :(

10. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Hier nog steeds rozeverlies en buikpijn maar niet veel, temp wel gisteren erg gedaal en vanmorgen weer omhoog, nu echt een dip?
    Zal het dan toch een eisprong zijn geweest?
    Van de ovutesten kan ik echt niets wijs worden :(
    Voor de zekerheid gisteravond goed geklust en ga het vanavond weer doen en dan maar afwachten wat mijn temp gaat doen, blijf wel nog even de ovutesten doen voor een paar dagen maar misschien dat idd mijn ei op de 9e december was maar die ovutest is niet zo duidelijk, misschien piek gemist?
    Afwachten nog maar hier...pfffffff ;)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Vaak op de dag van je ei daalt je temp en gaat hij vervolgens de volgende dag omhoog! Ik hoop het voor je meid!

12. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Heb net vruchtbaar slijm gespot? :confused:
    Was wel vermengd met wat bloed maar zeer stretchbaar, kon het zeker wel bijna 10cm uitrekken (bah heerlijke details weer op de vroege morgen)
    Ook heb ik mijn bmm weer gevoeld, gisteren was er een klein gaatje te voelen die nu vanmorgen ineens veel groter was met veel slijm erbij.
    Denk dan toch mijn ei, kan haast niet nders, stomme ovutesten pffff

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Meid ik ben ook gestopt met die dingen...Ik heb zoals je weet deze ronde wel 3 maal 2 a 3 positieve testen gehad. De eerste keer in mijn cyclus was al op dag 4 en 5.... :( Kan nog steeds niet verklaren hoe dat kon..?

Op dag 10, 11, 12 ook positieve testen en op dag 13 mijn eisprong...als het goed is volgens ff...

Maar op dag 17 en 18 werd de test ineens weer positief..?
    Dus voor mij geen ovu testen meer!

14. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Nou ik stop er ook maar mee, temperaturen lijkt me beter dan naar die vage streepjes kijken, tenminste mijn kaartje is wel érg duidelijk als dit idd een ei is en daar ben ik dan erg blij mee.
    Moet nog wel even een paar dagen afwachten hoe het verloop van de temperatuur zal zijn, maar die dip is idd wel gek met mijn stabiele temperatuur dus ik duim en klus voor alle zekerheid ;)
    Heb trouwens wel dat slijm eggwhite genoemd, want was zéér rekbaar ook al was het met roze erbij maar volgens FF kan dat dus...
    Afwachten is het enigste wat ik nu kan doen en mijn temp in de gaten houden...

15. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    hoi meiden!

@ Loveable: Meid ik hou de volgende ronde ook op met die testen hoor. Bij mij waren de testen een week lang precies hetzelfde :( Ik vind het ook niet erg handig dus..Je kan nu idd beter je temp goed in de gaten gaan houden en zorgen dat je op het juiste moment klust :D

@ Aylin: Alles goed nog? :D ik hoop het maar!
    Hier vanmorgen echt minimaal bloed met ontzettend veel slijm/vocht..nog steeds beetje vreemd en nog niet echt doogezet.

XxX

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Hannah, wat vaag meid....

Ik weet het ook allemaal niet hoor je lichaam kan soms zo vreemd doen. Ik voel me opgeblazen het lijkt wel of ik vocht vast hou...

Voor de bevalling had ik hier altijd last van als mijn nod eraan kwam dus reken nergens op. Volgende week woensdag is mijn nod. Ik ga pas testen als ik echt overtijd ben.

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    aylin, dat is verstandig, doe ik ook om mezelf een eventuele vreslijke teleurstelling te voorkomen test ik ook op nod, vanaf dan heb je toch het meest hcg in je lichaam opgebouwd... maar spannend meis! hons op de hoogte over je eventuele symptomen en zeker als de testdatum nadert! succes nog met wachten...

18. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Helaas de bloeding zet door met nu helder bloed. :cry:
    Ik ga door naar de volgende ronde na een cyclus gehad te hebben van maar 14 dagen, meiden ik snap er niets meer van hoor, ik zie het echt helemaal niet meer zitten nu en ben echt blij dat ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis kan voor intake IVF/PGD.
    Heb het even gehad met alles!

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    sorry dat ik misschien bot ga over komen maar je bent nog maar met ronde 4 bezig sommige zijn jaren bezig dus je mag de moed nog niet zo snel opgeven maar kan wel begrijpen dat het frusterend is...
    elke maand maar weer wachten wat je lichaam gaat doen!
    maar meis sterkte

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik heb nooit voor mijn nod getest. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik 2 weken na mijn nod pas en de zwangerschap erna pas 1 week na mijn nod. Dan kan er ook geen twijfel ontstaan over vage streepjes of als nog ongi worden op je nod. Ik ga gewoon nergens vanuit dan kan het allemaal nog meevallen toch..?

Share This Page