Ovutests! Wat denken jullie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hannah85, Dec 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Jeetje meid jammer dikke knuffel voor jou!

2. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Meiden ben net terug van de huisarts, pff heb een dik half uur onderzoekjes gehad, ook inwendig, schaamde me best omdat ik bloedde gelukkig is ze een hele vriendelijke vrouw.
    Bmm was zo goed als dicht en bloedde dus géén ovulatie maar echt een ongi!
    Ze vond het werkelijk prachtig hoe ik alles bijhield (had ovutesten en tempkaartje meegenomen) dus nu weet ik waarom ik geen positieve ovutest had want had geen ei, maar snap alleen de temp dan niet maar daar wist zij ook geen duidelijkheid over te geven.
    Ze heeft nog met een andere arts gesproken over mijn problemen en zelfs waar ik bijzat het ziekenhuis gebeld gyneacoloog.
    Nu is het feit dat ik af ga wachten , ik moet dit als nieuwe cyclus zien en van gewoon 28 dagen uitgaan, iedere dag tempen en op dag 8 weer beginnen met ovutesten.
    Volgende week vrijdag moet ik naar intakegesprek IVF/PGD daar moest ik dit direct aangeven in de hoop dat hun me verder gaan begeleiden en anders krijg ik begeleiding hier in he ziekenhuis en de arts wilde erop benadrukken dat ik snellen in aanmerking moest komen voor IVF-PGD dus liever geen lange wachttijd of dan maar een andere behandeling misschien met clomid.
    Al met al zit ik nu dus ook in de MMM Medische malle molen :cry:
    Het gaat weer lekker allemaal hier maar ja niets aan te doen en hopen maar dat ze me kunnen helpen op korte termijn...

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Wel fijn dat je zo snel al terecht kan hoor... Kan me ook goed voorstellen dat het flink balen is....Hoop echt dat deze begeleiding en de mogelijke behandelingen snel zn vruchten zal afwerpen...duim voor je

4. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    sorry meis die woorden die ik gezegd heb neem ik terug...
    maar dacht dat 4 maanden nog kort was om al zo treurig om te wezen maar weet jou achtergrond niet...
    maar hopen dat ze snel wat opsporen....

hopen op goed nieuws meis

5. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Geeft niet hoor, soms oordelen mensen idd wat snel zonder dat ze weten wat erachter zit.
    Maar ik hoop dat het nu iets duidelijker is geworden voor sommigen... ;)

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    " lov123, he wat vervelend meis, maar wel heel positief dat je onderzoek krijgt en dat ze begripvol met je omgingen! hou ons op de hoogte van 19 dec. sterkte meid.

7. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Hoi loveable123, bah wat een gedoe he :( Ik hoop voor je dat ze snel wat voor je vinden! Want dit schiet ook niet op zo voor je..

Ik heb ondertussen geen roze verlies meer! Het is nu weer normaal. Ik heb nu last van steken in me borsten en pijn in me linkerlies en die pijn veroorzaakt ook weer pijn in me bovenbeen..beetje spierpijn achtig! Me huisarts adviseede nog even te wachten met testen omdat dit best een teken kon ijn van beginnende zwangerschap! Even wachten dus nog hier!

ps: mijn temp is nu ook verhoogd naar 37.3 terwijl het normaal iedere keer rond de 36.8 zat!

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    @Hannah, die symptomen lijken op een zwangerschap jeeeeeehhhh...!
    Ik ga heel hard voor je duimen!

9. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    heey die hannah mijn temp is nu ook weer omhoog gegaan van de 37 naar de 37,6 zou dit te veel ophoog zijn voor in 1 keer?
    of zou het er door komen dat ik minder geslapen heb?

maar succes meis we gaan voor je duimen!

10. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Hoi meiden!

Ik was vannacht heel erg misselijk, zat bijna tegen overgeven aan iedere keer :( ..vanmorgen toch maar een test gedaan maar die was helaas negatief :( Misschien nog een weekje wachten?

X

11. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    jeetje wat lastig....
    ja ik denk dat ik dat maar zou doen wil de huisarts niet een bloedtest afnemen?

12. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    jah bah echt vervelend! Maar mijn huisarts is vaak niet zo snel in dat soort dingen :( Ik denk dat ik maandag gewoon ga bellen met ze en vraag het gewoon!

13. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    ja gelijk heb je en wat denk je van mijn temp dan ik kan over 6 dagen testen en heb een temp stijging van 0.6 gehad is een beetje te veel ineens of niet?

14. Hannah85

Hannah85 Lid

Dec 8, 2008
    59
    0
    0
    weesp
    Ik heb helaas ook niet zoveel verstand van die temperaturen! Ik had er gisteren wel wat over gevonden maar daar snapte ik geen bal van :)
    Ik zal als ik jou was dan gewoon over 1 week testen als je nog niet ongesteld word tenminste..maar daar gaan we niet vanuit he! :D

15. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    ne precies ik dacht misschien komt het door dat ik minder geslapen heb vanacht..?

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,503
    0
    36
    @ hannah, ojee meis wel de symptomen maar wellicht te vroeg getest.... Ik zou idd woensdag oid weer testen. De symptomen wijzen de goede kant op. Wat wordt je onzeker he van dat afwachten! ik merk dat ik er een beetje bitchie van wordt tegenover vriendlief, en dat wil ik echt niet haha, daarna krijgt ie gelijk weer een dikke knuf want dat past helemaal niet bij me, maarja je wil er niet mee bezig zijn, maar je lichaam werkt niet mee als er een steekje, krampje of temp evrhoging is he? succes met wachten meis, we wachten weer geduldig af! [-o<

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Nou meiden ik voel me echt beroerd...Heb al 3 dagen barstende koppijn. Normaal heb ik hier echt geen last van! Ik hoop echt niet dat dit mijn nieuwe kwaaltjes voor mijn ongi worden. Hoofdpijn, opgeblazen gevoel..

Woensdag zou ik pas kunnen testen maar ik denk niet dat het nodig is. De duivels zullen er wel aan komen.

Voel me wel echt anders maar naar mijn gevoel niet zwanger.
    @Hannah ik denk ook dat je te vroeg hebt getest meid...Geen bloed geeft moed toch? En je kwaaltjes zien er veel belovend uit! Hoop het zo voor je meid!

@Michelle vreemd meid..helaas hoeft het niet altijd veel te zeggen. Het kan innesteling zijn of niet. Ik heb ook vorige cyclus een heel erg stijgende temp gehad maar werd helaas wel ongi. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je wel zwanger bent meid!

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Ik dacht laat ik is een ovu testje doen. Best dom want die ovu testen zeggen in mijn geval niet zo veel. Zie het resultaat in mijn album....

Als FF het goed heeft (al twijfelt FF ook nog wel) heb ik mijn eisprong mogelijk op dag 13 gehad en zit ik nu op dag 10 na de eisprong.

19. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    je zou zowat zeggen dat je zwanger bent maar omdat die ovulatietesten zo raar doen bij jou...
    maar hopen op goed nieuws meis!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Met zo`n ovutest vlak voor NOD zou ik denk echt een zw. test doen !
    Je zit maar 4 dagen voor NOD, dus opzich zou het mogelijk zijn... Zou toch raar zijn als je ovutest alleen op LH zou reageren 10 dagen na je ei...of als ff het echt verkeerd heeft, heb je nu je ei....

Spannend meid, ga duimen voor je...ik had net in elk geval een posi ovutest en ben daar super blij mee :)

Share This Page