Ik had vorige week zaterdag en zondag ook mega hoofdpijn. Dat betekende bij mij dus wel wat. 's Avonds de eerste positieve test in handen! Ik hoop het voor je en duim voor je!
De ovu testen van dag 10,11,12 waren als ik naar FF kijk de juiste. Dag 13 heb ik mijn mogelijke eisprong gehad. De testen slaan snel positief uit bij mij maar ik heb nu al 5 dagen negatieve testen gehad. Gister wel een beter zichtbare tweede streep en vandaag nog beter... Ik ga nergens vanuit hoor omdat deze testen bij mij toch al een beetje een vertekend beeld gaven.
Nou ik heb nu al 3 dagen barstende hoofdpijn. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik weinig slaap maar normaal in het weekend slaap ik ook weinig. En dan heb ik er nooit last van. Vanmorgen was het zo erg dat ik een paracetamol heb genomen en weer naar bed ben gegaan.... Ik hoop dat het bij mij ook komt door een mogelijke zwangerschap. Maar misschien is het ook wel een griepje...
Nou meid hup hup aan de klus! We zien wel denk toch dat ik pas woensdag of donderdag ga testen. Wil mezelf niet blij maken met een dooie mus...
Heb vanmorgen met ochtend urine nog een testje gewaagd....Zie mijn album. De testen werden beiden direct positief... Zo positief zijn ze nog nooit geweest... 8-[ Ik heb wel vaker deze cyclus positieve testen gehad maar nog nooit zo positief als deze...Als het goed is zit ik nu 3 dagen voor mijn nod... Maar mocht ff het niet goed hebben...tja misschien komt mijn ei dan nog...?
Meid wat raar Nu al een paar dagen positieve ovutesten achter elkaar voor NOD? Had wel ergens op deze site gelezen dat als je zwanger bent óók positieve ovutesten voor NOD kunt hebben, ik zou er als ik jou was gewoon even een zwangerschapstestje tegenaan gooien dan heb je wel meer zekerheid over wat dit nu weer is. Indien niet zwanger misschien toch een ei? Of wel zwanger
Weet je wat het is meid ik heb deze cyclus al zoveel positieve testen gehad. Maar nooit meer dan 3 achter elkaar. En deze is de meest positieve tot nu toe. Maar met ovu testen om je eisprong te bepalen mag je niet met ochtendurine testen maar als je een zwangerschap wil testen juist wel.. Ook heb ik niet het meest ideale temp kaartje dus daar kan ik ook niet veel wijs uit... Straks maar voor de zekerheid aan de klus...
Vanmorgen weer ovutesten gedaan en de test lijn is donkerder dan gister...(zie album) Ook de nodige klachten maar ga nergens vanuit...Als ik overtijd ben ga ik pas testen.