ik zie net toen ik uit bed stapte een veegje bloed onderin mn bed en vond het al vaag dat dat daar zat.... trek ik mn sokkies aan is mn ene teennagel in de lengte gescheurd ( dus verticaal) hmmm doet zo niet echt pijn maar wel als ik er aan kom. ik heb hem netjes zo kort mogelijk geknipt ( auwie) en nu gefixeerd met een gaasje ( natuurlijk weer geen pleister te vinden) verder kan ik er denk niet veel aan doen he? moet weer groeien zeker
Wow hoe heb je dat voor elkaar gekregen in bed? Nee je weinig doen buitenom wat je al gedaan hebt. Succes ermee
Het is inderdaad wel knap van je... Als t echt ver gescheurd is misschien in een beetje soda? Succes met je teentje!
auwwww ben je met je nagel ergens achter blijven hangen? moet idd weer groeien nu. maar de pijn zal binnen een paar dagen verdwijnen dat wel heb het ook wel eens met een teennagel nl
heftig nachtje gehad zeker ben wel eens met spierpijn uit bed gekomen, maar een gescheurde nagel....nee neemt niet weg dat t erg pijnlijk is, wel opletten dat t niet gaat ontsteken, en goed laten vertroetelen door je vent!
Jakkes! Heb het pas gehad aan een vingernagel (niet tot bloedens, gelukkig) en dat scheurde steeds weer in dus let op dat je het niet weer scheurt .
Ik heb bij mijn pink ooit met een wijnglas mijn nagel van boven tot onder helemaal doormidden. Dus echt helemaal tot aan de nagel riem. Die snee zit er nog steeds in... is gebeurd ergens halverwege de jaren 90. Heb aan mijn huisarts gevraagd of er wat aan te doen is. Het enige wat hij kon proberen was de gagel verwijderen, maar dat was geen garantie dat het verholpen zou zijn. Dus ik heb er niks aan laten doen. Heb nu eigenlijk gewoon 2 nagels op mijn pink. Heb er verder geen last van mits ik die nagel gewoon kort hou. Dus ik hoop voor je dat ie niet zo ver is ingescheurd.