`mijn zoon wordt volgende week 1 jaar en weigerd perminent uit en andere beker te drinken dan zijn fles. hoe hebben jullie dit gedaan? nog meer kindjes die er zo lng over doen? ik heb de hele verzameling tuitbekers gehad
hier ook zo'n klein eigenwijsje! Ik heb al een kapitaal uit gegeven aan tuitbekers, hij wil alleen zijn flesje. Ik heb me er maar bij neer gelegd en blijf het gewoon stug aanbieden. Hij drinkt alleen aan tafel uit zijn flesje. Trouwens, als hij bij mijn moeder is drinkt hij zo zijn tuitbeker leeg, geef ik 'm gooit hij'm weg? Heb regelmatig geprobeerd van, dan drink je niet.. maar dan drinkt hij dus gewoon niet. Hij vertikt het echt. (maar kan het dus wel) Ik ben nu 's avonds aan het oefenen met het drinken uit een 'gewone' beker.. maar tot nu toe vind hij het vooral leuk om alles op de tafel te gieten Af en toe neemt hij wel een slokje (ook dat kan hij wel dus) maar meestal vertikt hij het.
Hier een makkelijke drinker, die drinkt uit alles maar ik zou inderdaad ook de rietjes beker proberen! Is hier ook echt favo bij mijn zoon. Ik heb die vd hema gekocht toen om te proberen en daar drinkt hij super uit! Is nu zijn lievelingsbeker haha
Mijn zoon blieft ook geen tuitbeker... Hij drink dus uit een gewone open beker die wij voor zijn mond houden (anders wordt het een heel erge knoeiboel )
Ik heb Timo lekker uit zijn fles laten drinken, hij wilde ook niets anders. Tot een paar weken geleden, nu drinkt hij uit een rietiesbeker en de oefenbeker van Avent. Wel eerst even laten zien dat er drinken uit komt. Dus begonnen met een pakje appelsap, daar een beetje in geknepen toen het rietje in zijn mond zat en hij had het meteen door. Bij de oefenbeker eerst de ventiel-ring eraf gelaten.
Wat is er mis mee om je kindje uit een flesje te laten drinken? Hier een kindje wat 11 mnd is maar nog niet bij stil gestaan om wat anders aan hem te geven naast de fles.
Hier ook zo'n kereltje die alleen zijn flesje wil, anders drinkt hij dus de hele dag niks! Heb me erbij neergelegd, komt vanzelf wel denk ik dan!
Dit schijnt niet goed te zijn voor de mondspieren en ontwikkeling van de kaak. Twan drinkt vanaf 6 maanden uit een gewoon bekertje, tuitbekers enz. moet hij niets van weten. Zijn melk krijgt hij nog wel uit de fles.
Ik zou ook een rietjesbeker proberen of een gewoon bekertje. Dochter krijgt hier ook water uit een gewoon bekertje, uit een tuit drinkt ze absoluut niet. Maar uit een fles heeft ze ook maar 2 keer gedronken, dus van gewenning geen sprake.
Rietjes beker. Hier ook een tuit weigeraar. Sinds hij 9 maand is drinkt hij uit een rietjes beter. 's Avonds krijgt hij wel een fles.
uhm met een gewone beker dan moet ik het he geven anders gooit hij ermee, maar na 2 slokjes wil hij die ook niet. De nieuwe aventbeker staat in de kast
Hier vandaag ook de tuitbeker voor het eerst geprobeerd en dat was geen succes (understatement: lees hij gilde alsof ik hem wat aandeed; zo hard heb ik hem nog nooit horen gillen) Ik maak me er niet druk om. Over een paar weekjes probeer ik het weer. Mijn dochter wilde ook pas toen ze 15 maanden was uit een tuitbeker drinken.
Hier ook gewoon de fles. Heb wel andere bekers geprobeerd, maar dit wil ze echt niet. Komt vanzelf!!!!
Wij gaven de fv ook alleen uit een fles. Een tuit en rietjesbeker gingen hier al heel vroeg goed. Ik zou gewoon af en toe eens proberen met wat andere drinken en meer kun je niet toch? En heb je de anti lek er al eens uitgehaald?