Ik zit even met het volgende... Door wat spanningen heeft mijn eisprong deze maand later plaats gevonden. Zondag 22 mei ipv maandag 18 mei. Op vrijdag 20 mei had ik een positieve ovulatietest. Voor mijn gevoel is het klussen niet gelukt tijdens de vruchtbare dagen. 1x op woensdag 18 mei en 1x op maandagavond 23 mei. Nu ben ik op 1 juni ongesteld geworden (NOD gisteren 5 juni) gewoonlijke hoeveelheid. Het enige verschil is dat ik vandaag nog een beetje bloed verlies terwijl mijn menstruatie normaal gesproken maar 4 dagen duurt. Omdat ik vandaag toch wat last had van mijn borsten en steekjes in mijn buik voelde heb ik net een test gedaan. Weliswaar niet met geconcentreerde urine. Het is een kruidvat 2v5 en ik zie een heel licht streepje. Ik heb een foto gemaakt maar daar is niets op te zien. Nu lees ik hier dat de 2v5 geen indrooglijntjes geeft. Zou het dan toch kunnen dat de bloeding die ik afgelopen 5 dagen had een innesteling was en dat ik nu nog te weinig hcg heb om duidelijk te testen. Of is het misschien de afgelopen dagen mis gegaan... Ik zal woensdagochtend in ieder geval nog eens testen met ochtendurine.
mijn gevoel zegt dat je een vroege miskraam hebt gehad, hoop natuurlijk dat je woensdag een knaltest hebt!
ik denk ook dat je misschien wel een bevruchting hebt gehad en dat t bij de innesteling fout gegaan is.. ik heb ook wel s op mn NOD een licht streepje gehad (ook een tuurstreepje) en de dag erna werd ik gewoon ongi, en die duurder ook iets langer en had er veel meer pijn van als normaal! Ik duim dat er stiekem nog een beebje zit of dat de volgende ronde hartstikke raak is!
Dank jullie voor de reacties. Het kan dus nog 2 kanten op: - of ik heb woensdag een duidelijkere streep - of hij is nog net zo licht als nu of helemaal omo wit en zijn we een ronde verder (zoals ik al dacht)
Bij mij was het ook zo´n verhaal (ongi, doorgaan met bloeden en posi-test) en helaas is dat geëindigd in een mk. Maar: ik hing natuurlijk meteen overspannen aan de telefoon met de vk en die zei dat er niets over te zeggen viel, dat er iets zat dat ofwel afgestoten zou worden ofwel zou uitmonden in een zwangerschap. Het enige dat ik kon doen is wachten of de bloeding weg zou gaan. Ze gaf me een week. Ik vond het enorm fijn om van haar te horen dat het a. nog alle kanten op kon en b. dat ik er niks aan kon doen. Het wachten was natuurlijk vreselijk, ook omdat het bij mij niet minder werd met bloeden Maar de moraal van mijn verhaal: Er is heus een kans dat het goed komt. Sterkte!!!!
Vandaag nog een beetje last van bruinverlies. En af en toe wat steekjes in de buik. Verder een beetje moe. En wat last van obstipatie terwijl ik daar nooit last van heb. Meestal het tegenover gestelde. Wel had ik vlak voor de bloeding afgelopen woensdag ineens rare uitslag op mijn armen. Ik heb trouwens niet het idee of gevoel dat dit een miskraam of een mislukte innesteling is. Maar hoe deze menstruatie verlopen is, is wel anders dan anders. Morgen maar eens testen...
hihihi...ik heet wel "nogevengeduld" maar ik had het daarnet niet. Al een tijdje niets gedronken en niet geplast dus ik dacht ik doe een test. Ik zie nu helemaal niets meer. Ik laat mijn ticker maar even zo staan en test vrijdag met mijn laatste test voordat ik weer een hoop ovulatietestjes ga bestellen Ik ben trouwens ook sinds gisteren aan het tempen en hou mijn waardes bij in Fertility friend. Nog even puzzelen hoe dat werkt.
Nee, niet meer getest. Ik heb er nog 1 en die bewaar ik tot vrijdagochtend daarna heb ik weer tijd om nieuwe te halen. Het lichtbruinverlies is inmiddels minimaal. Ik verwacht geen dubbele streep vrijdag.
Ik ook .... Nog steeds een beetje bruinverlies, steekjes in de onderbuik, beter reuk vermogen en gewoon het gevoel dat het raak zou kunnen zijn (maar aan de andere kant ook nuchter en dat ik dacht dat ik iets zag op de test) Als hij morgen negatief is dan laat ik deze ronde voor wat hij is. Ik denk niet dat het iets is als mijn test morgen niet duidelijker is. Ik hou jullie op de hoogte
Hier mijn laatste reactie in dit topic... Mijn test was vanmorgen witter dan wit. Ik ben dus officieel naar de volgende ronde en heb net al weer een bestelling ovulatietesten gedaan. We houden het er maar op dat de innesteling mislukt is. Hopen dat deze maand ons meer geluk brengt. Nogmaals dank voor jullie reacties.