Hallo damens, Heb al een paar dagen last van hele zere tepels, als ik er aan kom krimp ik bijna in elkaar, ben wat misselijk, en moe, gisteravond een testje gedaan en negatief, mijn gevoel zegt dat ik wel zwanger ben maar het testje niet, ik weet niet wat ik moet doen hoor!!!!!!!!
test anders over een paar dagen nog is als je niet ongi word,wie weet geeft ie dan wel 2 streepies aan *duim heel hard voor je*
ja dat kan ik heb beste doen denk ik, kan ook al een week geen avondeten meer zien of luchten bah bah,( vriend gelukkig heeft die 2 stukken vlees ha ha ha) alleen als ik er al aan denk bah
Dat heb ik nu ook maar al drie testen gedaan en alledrie negatief. En toch denk ik dat ik zwanger ben. Ik weet wat je voelt. Heel veel succes. Groetjes joyce
ik weet wat jullie bedoelen ik kan ook geen eten meer zien of ruiken en het andere moment dan ben ik weer aan het bunkeren liefs samantha
Nog steeds heel veel last van mijn tepels dit kan nu toch niet meer ontpillen zijn of wel???????????HELP
@Rossi - Wanneer ben je dan gestopt met de pil? Ikzelf had pas ook megazere tepels, en daar had ik eerder nooit last van, en ik ben begin februari gestopt met de pil.. En ik weet ook (nog) niet of ik nou wel of nie zwanger ben.. Groetjes, Jorietje
Ik had er toen ik stopte met de pil ook ontzettend last van, toen trainde ik ook nog 2x in de week maar als ik maar ff wat deed...ging ik door de grond. Later had ik het alleen als ik ongi moest worden... Nu heb ik er ook last van maar niet zo erg zoals jij beschrijft...het kan betekenen dat mijn ongi er weer aan komt of....zwanger hihihihihi Het kan dus alle kanten op...
Heb vannacht de halve nacht wakker gelegen van de misselijkheid, jongens jongens toch wat was ik misselijk zeg, ik hoop het zo maar we houden het maar op ontpillen
hopelijk ben je gewoon zwanger en niet dat als je straks je trouwdag hebt dat die ellendige duivels als nog komen