hoi hoi, Goh we hebben allemaal hetzelfde gevoel hahahha Maar je brengt het allemaal erg leuk onder woorden hahaha liefs mandy ___________________________________ *5de IUI poging *Pendel: sondja: maart 2007
Wat hebben die mannen het toch makkelijk vergeleken bij ons! Die doen elke maand lekker vaak hun favoriete bezigheid, want dat moeten ze volgens onze agenda. En daarna kunnen ze relaxed afwachten of wij met een positief stokje voorbij komen zwaaien. Is dat niet het geval, dan betekent het voor hun fijn weer een maandje flink aan de bak.
@Esmeralda En eigenlijk is het onze eigen schuld dat we er niet net zo makkelijk over denken als de mannen (of de schuld van die vrouwelijke hormonen *mopperdemopper*)
Hahaha sandrak, lach me slap, grappig stukje. Meis, het is zo vervelend dat wachten! Nog een hele week, je hebt er niks aan! Ik hou je in de gaten! Alle dames heeeeeeeeeel veel sterkte met wachten.
Lijkt wel of ik mezelf hoor praten... Hier nog zo'n muts die na haar ei opeens weer gaat letten op alles wat een symptoom kan zijn. Probeer telkens tegen mezelf te zeggen stel je neit zo aan dat heb je iedere maand, maar ik probeer ezelf steeds wijs te maken dat het nu toch echt anders is Nou we zullennog even moeten wachten, donderdag 17/8 is mijn NOD dus ben benieuwd. Nu maar hopen dat we gewoon allemaal zwanger zijn
Die van mij 18-8...tenminste...ik heb mijn langste cyclus maar aangehouden.... Ik heb op dit moment vooral last van mijn borsten, vooral de zijkanten...ppff...als ik sta af te wassen dan heb ik er gewoon last van als mijn armen erlangs gaan enzo... En een beetje kramperig gevoel af en toe...maar ja...dat heb ik wel vaker gehad. Gister had ik een beetje grieperig gevoel, nu ook nog wel...dat had ik dus bij mijn vorige zwangerschap ook.... Maar ik ben ook heel erg moe door weinig slaap met die kletter regen enzo. Dus ja...dat kan het ook zijn...
Oh meiden, ik ben zooooo blij met dit forum en dat ik niet de enige ben die elke keer vanalles voelt. Ik voel normaal elke maand mijn eisprong, maar deze maand heb ik 'm wel 3 keer gevoeld, hahaha. Blijf steekjes voelen....... Zitten we vanmorgen te ontbijten, zit mijn vriend me aan te kijken, zegt hij ineens: ".... ik krijg ineens zo sterk het gevoel dat er een baby'tje van mij in jouw buik zit!" Ik meteen roepen dat hij dat soort dingen dus NIET moet zeggen, dan is de teleurstelling alleen maar groter straks..... XXAnna
Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. De laatste 2 weken is mijn buik een beetje gaan opzwellen (mijn buik is altijd zo plat als een dubbeltje geweest). Ik ben steeds moe. Mijn huid is slecht geworden, ik had altijd een gave huid en nu zit ik onder de kleine pukkeltjes. En ik heb steeds HONGER!! Ik ben altijd een hele slechte eter geweest. Ik heb vanmorgen een test gedaan en die was negatief. Wat moet ik hier nou van denken? Of ben ik mezelf gewoon gek aan het maken?? (Ben ik trouwens altijd al goed in geweest) Groetjes Roos
Hallo, Ben nu net gestopt met de pil ook al dacht ik zelf al het zal wel niet. Maar alle pijntjes, steekjes etc. denk je dat er iets is. En dan liefst zo snel mogelijk kijken op internet of iemand ook iets vergelijkbaars heeft. En heel stiekem hoop je dan dat het raak is. Maar ja zoals al heel vaak op deze site is genoemd "je eigen lichaam houdt je voor de gek". groetjes Linda
@ SandraK, We kunnen elkaar een handje geven...ik voel me ook sinds een aantal dagen grieperig...Ik zit nu zelfs met een doos zakdoeken achter de PC! Ik moet telkens niesen als een gek en al 2 dgn een loop neus, dan is de pijn in mijn buik over, heb ik nu al voor de 2e dag achter elkaar HOOFDPIJN!! @Annaliesje74 Je ben idd echt niet de enige die vanalles voelt na de eisprong...enne ik had een vriendin die elke maand wel riep..."volgens mij is het raak deze maand" nou ze heeft 1x gelijk gehad (helaas werd het een MK) sindsdien roept ze dit soort dingen niet meer want als je dan weer ongi bent...is het idd een grote teleurstelling... @Roos, Mijn buik was de afgelopen 1.5 week ook opgezet en leek ook wel hard aan te voelen?? Ik heb vanmezelf wel een klein buikje maar nu kon ik mijn buik niet eens inhouden.... Echter is het bij mij nu over...mijn buik is weer in zijn normale doen... Mijn huid is slechter geworden na het stoppen met de pil...ik heb nu zelfs kleine littekentjes over gehouden. Gelukkig zit mijn beste vriendin in de huidverzorgingsproducten en heeft een hele lijn voor me opgesteld wat ik moet gebruiken. Maar als ik dan ongi ben kan ik smeren tot dat ik een ons weeg want de acne komt er gewoon doorheen...fijn he die hormonen??? @ Linsje... Je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Toen ik net gestopt was had ik in 1 keer alle zwangerschapstekeken, maar achteraf bleek het bij mij het ontpillen te zijn... Maar ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent... Liefs Silla
Hoi Silla, Wat stom zeg!! Ik wist helemaal niet dat je huid slechter kan worden als je stopt met de pil. Misschien begin ik dan maar weer mee!...... ECHT NIET!!! Ik ben nu steeds in de weer met gezichtsmaskers en smeerseltjes. Er is al tegen me gezegd dat ik ermee naar de dokter moet gaan, maarja die persoon wist natuurlijk niet dat ik ermee ben gestopt!!! Alleen mijn vriend weet ervan voor de rest helemaal niemand!!! Ik moet nu dat doen waar ik het slechtst in ben....GEDULD HEBBEN!!!! Groetjes Roos
Haha, we mogen wel uitkijken dat die mannen ons niet met eisprong en buikkrampjes verlaten en een 'normale' vrouw zoeken Maar ik ben ook een 'schuldige'. Vanmorgen vroeg lag ik in bed met enorme steken in mijn linkerborst, echt pijnlijk. Na 10 minuten stonden mijn ogen ineens wagenwijd open want ik had een ingeving: ,,zou ik...??" Maar goed, aangezien ik pas net ben gecurreteerd en ik geen eisprong heb bemerkt en ook nog niet ongesteld ben geweest is het echt onlogisch. Maar hoop doet leven, nietwaar? Iemand een checklist? Ik ben nieuw in het eisprong-ontdekken en zwangerschap-zoeken. Een hele nieuwe wereld, dus graag alle tips op het gebied van lichaamsondekking Haha
hahaha die Mummy... Checklist uhhhh ff denken wat doe ik zoal Borsten: - opgezwollen; - aders; - donkere tepelrand; - gevoelig c.q. pijnlijk; - jeukende/ gevoelige/pijnlijke tepels; Huid; - onregelmatig; Buik; - ongikramp; - opgezet; - verhard gevoel tussen navel en schaambot; (ik heb zelf rond de periode van mijn eisprong veel last van ongi buikpijn waarvan 1 dag heel hevig) Intieme "spot": - opgezwollen "lippen"; - meer afscheiding; Mentale check; - ben ik moe; - grieperig; - voel ik me anders; - meer trek... Das eigenlijk mijn dagelijkse checkup na mijn eisprong hahahaahaha Kwestie van afvinken dus hihihihihi En dan maar hopen dat je na ong. 14 dgn een positieve test in handen hebt... Anyway, na mijn MK heb ik ook geen eisprong gevoeld zowel de 1ste als de 2e ronde werd dus tot 2x verrast met het bezoek van de duivels... Nu heb ik het volgens mij wel gevoeld, ik denk dat mijn lichaam nog even moest herstellen. Ook merk ik dat mijn cyclus wat regelmatiger worden (zat tussen de 28 en 45 dgn, geen pijl op te trekken dus) nu zit ik tussen de 31 en 33 dgn... Groetjes Silla
Eigenlijk mag ik trots op mezelf zijn,...deze keer ben ik net even minder erg dan anders... Ik voel wel steken onderin mijn buik en dan vooral aan de zijkanten, net boven mijn liezen. Grieperige gevoel is weer weg, maar dat kan ook komen doordat hier de zon schijnt...en ik me dan ff lekkerder voel... Borsten zijn gezwollen en doen deze keer echt pijn! Vooral de zijkanten.... Maar al deze klachten heb ik verdeeld over de laatste maanden al wel een keer gehad...dus ik wacht het toch maar gewoon af. Het lukt me om niet te vaak op het forum te komen...maar dat komt omdat mijn hubbie nog vakantie heeft....hiihih.. Dus maandag ben ik vast weer van de partij...
Middag all! Hier nog ruim voor een eisprong maar toch al wel in de *vruchtbare week*... Vanmorgen heerlijk wakker geklust door manlief... Nu komt er niks uit lopen...natuurlijk komt dat vaker voor zoals ik hier vaak lees... Maar toch gaat er dan weer een *alert* belletje in mijn hoofd af... Jees!! Wat zijn we erg he?
Hahaha heel herkenbaar dat letten op je lichaam na ei...Gelukkig heeft mijn lichaam me nog nooit voor het lapje gehouden. Maar ik wordt ook af en toe gek van mezelf door het inspecteren van oa borsten ed hihi. Zit nu ook weer in de wachtkamer, dus het inspecteren zal over een paar dagen wel weer starten... Zijn er trouwens ook mensen die al eens zwanger zijn geweest of zwanger zijn, die zich al vanaf de bevruchting anders voelden. Ik denk altijd dat ik al meteen iets zou moeten voelen en kan alweer een beetje balen als dat niet zo is...
Yup, ook ik meld me aan voor de 'wachtkamer' Nog een aantal dagen, en het blijft zo spannend..... Probeer toch niet al teveel op m'n lichaam te letten, want dan maak ik me helemaal gek heb ik gemerkt. Afwachten en wat blijven relativeren helpt bij mij goed. Anders dan is de teleurstelling te groot wanneer de duivels komen..... Gr.
Nou meiden, wachten is dus NIET mijn sterkste punt En heb gisteren een testje ertegenaan gegooid... En dat terwijl er geen enkele aanleiding toe was, ik voel niets, zie niets wat kan duiden op een event. zwangerschap maar je weet maar nooit toch Negatief natuurlijk!!! Ik geef 't nu alweer op voor deze maand, we hebben flink geklust hoor!! Maar ik voel gewoon helemaal niets.......