Ow jeempie creempie...het begint weer...sjucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja, bij mijn tweede zwangerschap wist ik zeker dat ik zwanger was: gevoel in mijn buik, pijnlijke borsten, moe...
    Bij de eerste zwangerschap had ik de week voor de NOD telkens slapeloze uurtjes middenin de nacht. Achteraf waarschijnlijk ook door de hormonen. Ik moet zeggen dat dus iedere zwangerschap andere dingen met zich meebrengt en ik nu, net als iedereen mee zit te gissen en te inspecteren wat er met/in mijn lichaam gebeurt... :(

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Elvira
    Ik voelde mij in Mei idd anders dan anders...
    En bleek dus ook zo te zijn...
    Helaas heb ik er maar kort van kunnen genieten want het werd een MK....
    Ik beschreef het als " The sound of music" gevoel...
    Dansend in de heuvels bla bla....
    Slaat helemaal nergens op maar zo kon ik het een beetje beschrijven hihihihihhi
    Nu heb ik dat gevoel niet maar begin Aug. was ik ervan overtuigd dat ik deze maand zwanger zou raken. Maar ja vruchtbare periode is voorbij en ik merk nog niets, terwijl ik in Mei al vrij vroeg het gevoel kreeg...hmmmmmmmm volgens mij ben ik zwanger....
    Maar goed...er zit niets anders op dan...WACHTEN !!!

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Vanmorgen check-up gedaan...
    NIETS...helemaal NIETS!

Het enige is dat ik me nog zo grieperig voel...
    Ik probeer naar de "symptomen" van mijn vorige zwangerschap te ontdekken echter ik voel ze gewoon niet!

Ik heb wel lichte steekjes in mijn onderbuik maar niet noemenswaardig zeg maar...borsten alleen licht gevoelig als ik mijn BH uit doe maar ook niet noemenswaardig...
    Pffffffffff ik was er begin deze maand zo overtuigd dat het deze ronde zou lukken maar nu zakt de moed in mijn schoenen....

We hebben gesloten om in September een pauze in te lassen en dat komt nu relatief dichtbij...
    Ik heb liever een pauze van 9 maanden hihihihihhi

Groetjes Silla

4. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Hoi Silla,

Ik begrijp meteen wat je bedoelt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik niet eens door dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Bij mijn tweede zwangerschap had ik zeer gevoelige borsten maar dit kwam pas toen ik een week overtijd was. Mijn man zij al dat ik zwanger was terwijl we nog niet eens hadden getest. Ik heb 8 weken lang gevoelige borsten gehad en pijn mijn onderrug. Helaas liep deze zwangerschap uit op een miskraam en ook dit had ik wel van te voren gevoeld. Ik wist dat het niet goed zat.

Daarnaast voel ik verder ook geen veranderingen in mijn lichaam. Ik zou niet eens kunnen aangeven of ik een eisprong heb of mijn vruchtbare dagen. Wel heb ik de maand voor een mogelijke zwangerschap een blaasontsteking. Dit was bij mijn eerste en tweede zwangerschap zo. Nu heb ik vorige maand ook een blaasontsteking gehad. Dus wie weet.
    Het gevoel van je borsten kan ook zijn dat je menstruatie er aan zit te komen. Dit geldt ook voor de steekjes in je onderbuik.
    Ik kan niet meer dan alleen maar succes wensen. Wellicht door de stop ben je er niet zo meer mee bezig zwanger te worden, en dan gebeurt het juist!
    Succes meid!

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    @Elvira

Ik voelde bij mijn eerste zwangerschap heel duidelijk dat er iets aan het gebeuren was, ik voelde echt of er een vlindertje fladderde in mijn buik (waarschijnlijk innesteling) en NOD dag dacht ik dat ik heel heftig ongi zou krijgen, verschrikkelijke buikpijn en was gelukkig de dag erna over. Verder had ik moeite met de trap op lopen, of iemand je tegen houdt, was gelijk buiten adem, anders vlieg ik naar boven....
    Dit is allemaal achteraf ik was helemaal niet zo bezig met voelen en zo

Mijn tweede zwangerschap (helaas mk) herkende ik enkel die misselijkheid en de borsten werden weer gelijk een cupmaat groter :oops: ....wist ook gelijk dat ik zwanger was, maar ja toch anders, ik dacht eerst geen zwangerschap is hetzelfde, maar het mocht niet zo zijn :(

groetjes

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb er vanmorgen even een testje tegenaan gegooid....heel erg nega dus...
    Maar dan ben ik tenminste niet meer zo nerveus...
    Ik weet namelijk niet precies wanneer ik ongi moet worden.....ik heb de langste cyclus aangehouden, die waarin ik overtijd was. Dan zou ik dus vrijdag ongi moeten worden.
    Als ik mijn 'gewone' cyclus aanhou, zou ik dinsdag/woensdag ongi moeten worden....
    Ik heb nu een kramperig gevoel onderin mijn buik wat doorstraalt naar mijn benen, dat komt me erg bekend voor... :(

Waarschijnlijk ga ik dus door voor de volgende ronde....
    daarin ga ik dus wel tempen, maar me niet blind staren op 'the eggday'....
    Ik merk dat we na de eisprong het een beetje laten afweten...te druk...geen zin...terwijl misschien mijn eisprong wel veel later is...
    Daar leek het deze maand ook op namelijk...en deze maand hebben we niet onze tijd benut...eerst vakantie en weinig gelegenheid...en daarna bekaf en veel te druk.... ;)

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Balen meis, ik zou toch nog over een aantal dagen nog een testje ertegenaan gooien...geen bloed geeft moed !!!

8. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Balen zeg... Vanaf nu de hele maand om de dag klussen tot de NOD ;) , wie weet helpt het...

9. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    o jee, weer afwachten,
    wat vervelend meis

liefs

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat heb ik ook al eens geprobeerd....maar zonder resultaat helaas...

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi there (AGAIN ;) )

Zit op mijn werk en baal gewoon dusss ik kon het niet laten of ff op cyclusbereking onderzoek te gaan
    Volgens mijn kortste cyclus ( 28dgn)...9 dgn. testen (NOD 24/8)
    Volgens mijn 1 na laatste cyclus (33dgn)...vandaag mijn vruchtbaarste dag...(NOD 29/8)
    En als ik de 35 dgn aanhou...NOD 31/8
    Mijn cyclus van 45 dgn ga ik niet eens berekenen gezien dat de enige uitschieter geweest is in de afgelopen 8 mnd....
    Cyclus zit volgens mij gewoon tussen de 28 en 35

Hummmmmmmmm de krampjes in mijn buik lijken wel wat heviger te worden, maar ik was er heilig van overtuigd dat ik mijn "eggjump" al gehad had...
    ARGGHHHH ik haat mijn lichaam!!!

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik snap je helemaal Silla, maar kijk uit dat het je niet teveel gaat beinvloeden he? Want dan kun je het helemaal wel schudden....
    Het werkt niet echt bevordelijk, al dat gestress....maar aan de andere kant weer zo enorm begrijpelijk...... :rolleyes:

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nee weet ik ook wel....
    Maar ja het gebeurt toch hihihihihhi
    Zat er maar een rem op het gevoel of...
    Gewoon elke cyclus (na de eggjump) een winsterslaap van 2 wken hahahahahaha

Groetjes

14. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Tja, verstand en gevoel gaan niet altijd samen he?!

Die verrekte onzekerheid is soms echt niet te harden... veel afleiding zoeken schijnt te helpen ;)

15. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Pfff, ik denk steeds dat er een eisprong komt. Sms manlief dan weer dat het vandaag toch echt moet gebeuren, om een uur later weer te bedenken dat het toch eigenlijk niet zo is :oops:

En dan werkt dit rot weer ook niet mee in mijn stemming, dus het is gezellig in Huize Eisprong!

16. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    hahahaha.............. huize Eisprong!

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hhahahhaa.....mijn hubbie leest mijn smsjes niet meer.... :oops: ;)
    Toch helpt het ook niet mee hoor....hubbie weer aan het werk....heb ik allllllleeeee tijd om me van alles in mijn hoofd te halen..
    Ik zat net nog even mijn kaartje te bekijken op FF. Toen zag ik dat ik op dag 20 zo'n 'slijmflubber' had....en steekjes en krampjes...maar ik dacht dat is toch veel te laat voor een eisprong bij mij, normaal gesproken....ik heb wel ff snel mijn hubbie van beneden geroepen...hiihih....stel je voor dat ik ineens een erg lange cyclus heb ofzo.... :confused:

18. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Iedere kans benutten, zou ik zeggen! Ik heb sinds mijn miskraam 1 grote eisprong geloof ik. Steeds zeg ik weer: ,,vanavond moeten we ff ;) , want volgens mij ga ik nu zwanger worden".

Helaas begint het erop te lijken dat ik sinds de miskraam gewoon geen eisprong heb gehad en ik dus niet eens een eerlijke kans had deze periode :cry: Pfff, wat vermoeiend allemaal...

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou, mijn temp was vanmorgen een behoorlijk stuk lager.....van 37.1 naar 36.7....
    Dus das game over denk ik....
    Heb nog wel beurse borsten, maar niet zo erg meer als een paar dagen terug. Wel steekjes net boven mijn liezen...vooral als ik beweeg.
    En gister toen mijn hubbie en ik lekker even voor de lol aan het klussen waren, deed mijn onderbuik daarna best zeer....vreemd. Dat heb ik eigenlijk nooit.
    Wat ook raar is, is dat ik nergens trek in heb....meestal als ik ongi moet worden krijg ik van die onbedwingbare trek....meestal vergrijp ik me dan aan chocolade of sjippies ofzo... ;)
    Met avondeten ook al....ik maak altijd een hele makkelijke macaroni en die vind ik superlekker!!! Maar gister kreeg ik het er niet in... :rolleyes:

Maar goed: daar komt ie weeeeeeer: "we wachten het maar weer af....." ;)

20. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Maak je gek, maak je gek!

Bereid je maar vast voor op het ergste want anders is de teleurstelling weer enorm.

je bent gewoon gespannen waardoor je niet goed kan eten. Ik had deze maand hetzelfde. En ik was misselijk. Later kwam ik tot het besef dat ik zo nerveus en verdrietig was dat ik een brok in de keel had die ik maar niet kon wegslikken. Klink zielig maar ergens was het ook wel grappig. Mijn brein speelt spelletjes, haha

Deel Deze Pagina