Ja mijn brein ook hoor.... Maar toen ik vorige maand zelfs drie dagen over tijd was...en dus behoorlijk nerveus...at ik me gewoon een slag in de rondte....hiihih... Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word...zo voel het tenminste wel...
Balen SandraK als je ongi wordt... Ik blijf stiekum voor je duimen Ik zit vandaag in een mega dip (eigenlijk al een aantal dagen)...het lijkt naarmate de tijd verstrijkt alleen maar erger te worden... Ik ben alleen maar moe, in het weekend 's middags een tukkie gedaan, gister uit me werk ook gelijk naar bed (wel er ff uit geweest om te eten), nu zit ik op mijn werk en ik zit er nu al aan te denken dat ik niet kan wachten om lekker in mijn bedje te liggen.... Gisteren nog wel ff geklust (was ontzettend gezellig overigens ) maar wat betreft het hele zwangerschapstoestand...om het ff op ze Geer & Gor te zeggen) " Ik heb er geen kracht meer voor" !! Het kaarsje is op, ik zit zelfs met de gedachten om gewoon weer lekker met de pil te gaan beginnen en het volgend jaar weer ff proberen want ik trek dit gewoon niet meer (wachten wachten wachten, geduld hebben, zet het uit je hoofd bla bla bla) Sorrie hoor ik kan wel zo #%@%@#$% voel ik me.... Groetjes Silla
@SandraK, ja meid is inderdaad weer afwachten, maar nog niet ongi in ieder geval...je weet maar nooit, blijven hopen....want je weet het niet. Ik had bij beide zwangerschappen het gevoel of ik ongi moest worden alleen de ander bekende symptomen had ik niet, zoals 1 vette mega puist ergens in het gezicht (ik heb er gelukkig normaal bijna geen dus valt altijd op dan ), chocolade naar binnen buffelen en ontzettend chagrijnig Maar ja dit wist ook eigenlijk pas achteraf met de positieve test in de hand... @Silla schrijf het lekker van je af meis, wat hier zit er ook een te dippen Dus hier komt mijn klaag serenade Net ongi geweest, was wel ontzettend blij met ongi na curretage 10 juli, maar ik ben me toch in een slecht humeur om het maar netjes uit te drukken, ik baal net als jij van alles en nog wat, in mijn geval de mk, mijn gewicht, mijn kleren, wil/kan/durf ik nog wel zwanger te worden : : : , mijn brein ploft af en toe uit de hersenpan....... grrrrrr van al dat getwijfel om gek van te worden Ik kan je heel goed begrijpen meis, we komen er wel weer uit zo het staat er weer veel sterkte en liefs gewenst van
Hi Diana, Thanks ik ben blij dat ik niet de enige ben... Het gaat nu wel weer een beetje maar toch... Ik had gelukkig na mijn plaatsing ff met mijn beste vriendin gesproken...eerst "stalkte"ze me elke maand om te vragen hoe ik met voelde en of het wel of niet raak zou kunnen zijn. Vandaag vertelde ze me dat ze bewust het onderwerp niet ter sprake had gebracht maar ook bij haar heb ik mijn hart kunnen luchten (zelf is ze overigens nog niet bezig om zwanger te worden) Wel merk ik dat ik weer bewust ben van evt. symptoompjes maar ik weet niet wat ik daarmee moet....o.a. beetje een spierpijn gevoel aan mijn borsten maar goed... Overigens (ik weet niet of jullie dit ook herkennen) Ik doe een beetje aan Sonja Bakker, ik ben maar 3 ons aangekomen maar mijn buik is wel een beetje opgezet (welke bij na enige weken Sonja Bakker) was verdwenen.... Dat is dus ook weer zoiets waarvan ik denk...wat MOET ik hiermee... Maar goed...we blijven gewoon in de wachtkamer zitten onze tijd komt wel!!! (hopelijk HEEEEL snel)
Sterkte Silla, moeilijk he meis.... Ik ontdekte vanavond ook dat het onderaan mijn buik, net boven mijn 'heuveltje' zeg maar.. dat het daar vreemd bol en hard is... Nu is het normaal daar ook wel wat harder, maar mijn hubbie zei ook dat het duidelijk anders was... Ik denk dan altijd maar....dat had ik vast vorige maand ook maar niet op gelet... Want ja, ook als je ongi moet worden kan je buik opgezet zijn he....
Hi SandraK, Weet je wat mijn vriend in Mei zei... Ik had dat nl ook, maar die vond ook dat ik tijdens het klussen niet geheel erin kon?! Het leek wel alsof ik inene heel erg nauw geworden was....
Ja, wie weet is het dan wel wat opgezwollen? Ik weet wel dat het rondom de eisprong ook anders aanvoelt....dan doet het soms gewoon pijn als het wat te diep gaat...
Dat heb ik deze ronde ook gehad (samen met ongi pijnen), maar toen mijn vriend dat in Mei zei bleek ik (2dgn daarna) ook zwanger te zijn (maar goed we weten hoe dat geeindigd is)...
Ow jeetje....ik kreeg net de pendel uitslag van Ninetje.....wederom september!!!! Dat word dus echt spannend zeg.... (Hoewel ik me gerust realiseer dat er genoeg meiden op dit forum 5x dezelfde uitslag hadden en het toch niet juist bleek hoor... )
Spannend Sandra, ik duim voor je dat het zo is. Nu ik ongesteld lijk te worden heb ik toch extra tijd om voor iedereen te duimen (hoef even niks beters te doen ).
Nou, ik heb duidelijkheid hoor....ben vanmorgen ongi geworden.... Ik voelde het gister al.....ineens helemaal geen centje last meer van mijn boobies... En vanmorgen wederom een lage temp....dus op naar september!!! Ben benieuwd of de pendels gelijk krijgen...
hi sandra, je kunt het goed opschrijven zeg...!!! haha, raar zijn we toch he, vrouwen... weet je wat ze in de volgende oplage vrouwen moete maken: 1. kijkvenster...zo zie je of het raak is, en die zenuwen zijn dan niet nodig 2. een tweetal knoppen. Druk 1 voor: JA ik wil zwanger raken, Druk 2 voor, Nee, mij niet gezien... maar ja, helaas hebben we die 'luxe' nog niet... maar wat een gedoe is het elke maand weer ja...knijp gewoon een beetje harder in je boobies en het gaat vanzelf pijn doen, en dan zie je opeens ook allerlei blauwe lijntjes lopen.... aaaaaaaaah ik heb deze maand de ovu testen van CB, denk dat ik met een smiley bijna net zo blij ga wezen als met een posi zwangerschapstest, die natuurlijk ook al in de kast liggen... maken we ons zelf zo gek.....??? nee joh...
@ Marloes, Ik had het gister er nog met een vriendin over... Waarom is er gewoon niet 1 duidelijk teken waarin we gewoon voor de volle 100% ervan uit kunnen gaan dat we zwanger zijn... Bijv... - paarse urine; - oranje teennagels; - en op terug te komen van die knoppen van jou...wanneer je zwanger bent mag knop 1 van kleur veranderen wanneer het raak is!! Iets wat voor buitenstaanders niet te zien is maar waar wij gewoon duidelijkheid hebben ofzo Dan hebben we dit gestress na de eisprong gewoon niet meer... HET IS TOCH ZOOOO SIMPEL
oooh ja silla, lijkt me een strak plan...haha. Waar zullen we de knoppen plaatsen?? Ik vind die gekleurde teennagels wel een goed idee. Na ja voor de winter dan he, kan natuurlijk zijn dat je in de zomer lekker op je slippertjes in de supermarkt loopt, de avond er voor geklust en de beste spermie vindt net het ei.... en ja hoor het is raak. zie je ze al kijken in de winkel............ ja ze is zwanger want haar teennagels worden oranje.... weet je wat ik ook wel eens wil, haha, ik zou wel misselijk willen zijn, haha. je zult wel denken, die is gek, maar dan weet je wel dat het raak is. Gewoon een weekje voor de nod boven de wc pot hangen en je weet het... maar ja, zal wel niet bij dat ene weekje blijven he. maar volgens mij blijven we toch bezig met ons zelf gek maken, heeft de één 'n nieuw klacht, dan gaan we als gekken bij ons zelf zoeken naar dezelfde en dan hup.....surfen en zoeken op google.... zwangerschapsverschijnselen... ja ja ik hoef tegenworodig alleen nog maar de eerste 2 letters in de typen en google weet ik wat ik wil gaan zoeken, haha. vriendlief zegt maar niks meer.... kijkt af en toe nieuwsgierig mee, en knikt dan maar weer nee.... wat hebben die het makkelijk, of zullen die er gewoon niks over zeggen?
hoe is het met de dames??? vond dit wel een leuk topic....eindelijk vol humor!!! komen jullie terug............
Nou hihihhihihi heb je ff!! Na weliswaar..ja ja ...1 goede dag (dat ik lekker in mij vel zat) gaat nu weer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!!! Mijn TITIES doen nog steeds zeer, ik heb wederom mega koppijn, mijn gezicht is net als een ....... AARDBEI (puisten), tevens mijn rug ziet eruit als een maanzaad bolletje (nog meer puisten). Ik ben zooooo moe dat ik bijna wel kan janken...alles is me teveel.... Ga ik ff voor mijn werk de deur uit...gaat vervolgens alles mis (hoe bedoel je chaotisch) Terug op het werk, is er mega veel shit op mijn buro gegooid of ik dat nog ff voor 17:00 uur wil verwerken!!!! Ondertussen heb ik het idee dat er bubbels in mijn buik zitten, borsten branden en mijn urine is nog steeds troebel (net als vanmorgen, zie topic Troebele urine)... En de tijd vliegt hier op het werk voorbij en mijn werk is zo goed als af (want je ik kan reageren op de topic hihihihhihi) maar de tijd om te testen gaat zo traag als dikke ST@#$@%NT !!! Dusssssssss