Ow jeempie creempie...het begint weer...sjucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ooooooohhhhh Silla, sorry meis,maar ik lig helemaal in een deuk om jouw gevoelsbeschrijving hahahaha!!!! Zo herkenbaar allemaal :)

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dus die hele grote hoop troep op je bureau is helemaal weg, heb je toch goed gedaan voor een aardbeitje!!! haha

hier verder allerlei dingen aan het lezen en aan het twijfelen.... gaan we de temperatuur bij houden... nee veel te veel werk...ja, maar moet ik eerst zo'n ding halen....
    Zullen we een persona kopen... wel duur he.... toch even op marktplaats reageren op een advertentie en hier zovast het topic lezen...
    de ovulatietesten liggen bijna klaar in de wc...nu nog in de kledingkast...
    naast de zwangerschapstesten....

maar zijn we er te veel mee bezig??? nee hoor...

oh ja vergeet ik toch bijna de kosmo site voor de 2e eisprong en het ik-voel-zelf-aan-mijn-baarmoedermond-onderzoek....

en nog steeds..........willen we graag zwanger worden.... al is het maar om van dit gedoe af te zijn....

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Marloes80

Hoe kun je nou zeggen dat we er teveel mee bezig zijn!!! ;)

Temperaturen, tja wil wel maar dat is eigenlijk mijn allerlaatste optie...

Mocht het deze maand WEDEROM niet lukken volgende stappenplan:

- Eerst ff een pauze in lassen in September (ik hoop dat het me gaat lukken, quess what...VAST NIET )

- Oktober ovulatietesten gebruiken (welke nog geen idee, de makkelijkste hihihihhi)

En dan...mocht het DAN niet raak zijn dan, dan, uhhhhhhh shei ik er mee uit...
    Ik wil gewoon NU zwanger zijn...
    (gefrustreerd ik? Neeh kom je daar nou bij) ](*,)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die testen heb ik dus nu al..... haha, ga vanaf zondagochtend dus weer plassen in een bakkie, en maar weer wachten... vorige maand ging ik op zoek naar streepjes, wat niet zo goed ging, deze maand zoek in smiley's... de het niet vinden van de streepjes wat nie mij fout hoor.... nee..... had de extra info op de site moeten lezen... ja dan moeten ze die dingen en de link op de gebruiksaanwijzing zetten toch....
    nu geen gezeik, ja of wel, in het potje...maar gewoon simpel..hup uit bed en testen maar........

en dat temperaturen.... zie het eigenlijk ook niet zo zitten.... heb zo'n vriend uit het hoge noorden...niet helemaal hoog, maar drenthe naast me liggen en die is zo nuchter als wat.... zie me zelf al liggen met die termometer in m'n r..t... Moppie kun je ff kijken hoe heet ik vandaag ben........ haha dan kan ik het meteen invullen op FF?!

taj die persona is dan de enige optie... zit om de 5 min te kijken in outlook express of ik al mail heb... en dan... zal ik hem dan kopen, voor 15 euro kon ik hem kopen staat op de site!!! koopje toch...
    en ja, ovulatietesten zijn duurder, tel uit je winst...
    elke maand 30 euro voor de smiley's of 13 euro voor een rood- nu niet sexen- rondje... dat rode rondje negeren we dan natuurlijk weer....

gefrusteerd nee joh....

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Today's AEC* (After Eggjump Checkup)

- Borsten steeds meer pijnlijk;
    - Krampjes in onderbuik (wisselend van links en rechts) en rondom navel;
    - Moe
    - Snel geirriteerd (ben ook gestopt met roken dusss dat valt te verklaren)
    - Hoofdpijn
    - Opgezette buik

Tja ladies, dit kan dus alle kanten op gaan...
    Nog een volle week voor mijn NOD (denk ik)
    Volgens mij heb tussen 8 en 10 aug. mijn eisprong gehad dus dan zou mijn NOD volgende week donderdag zijn??? Zal ik dan een testje wagen?? Wat vinden jullie...

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    He Silla ik heb rond dezelfde tijd eisprong gehad en dus mijn nod. Helaas voel ik alleen ongi krampen.Wie weet kun je vrijdag testen. Dan ben je een dag na je nod.

Erica

Deel Deze Pagina