heey dames, hoe komen jullie de tijd door tot aan de 1e controlle? ik ben nu nog maar 4 weken en moet dus nog 6 weken wachten pff!
Hey mama 2011, Ik heb over 5 dagen mijn eerste controle en over 1,5 week de eerste echo.. Hoe ik de tijd door kom.. Veel bbq-en met dit weer En veel afleiding zoeken! (lezen, film kijken, wandelen etc etc) Liefs
wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten wachten enz... Erg hè? Ik vond het ook zo lang duren. Bezig blijven is natuurlijk altijd handig, maar je denkt er toch aan. (Ik tenminste wel.) Maar laat ik je geruststellen: zelfs al doe je NIKS, die controle komt echt wel.
Ik heb van de week m'n eerste controle + echo gehad. We hebben ook echt 3 weken naar die datum toe geleefd om een soort van bevestiging te krijgen, aangezien ik het nog steeds niet geloofde. Maar die 3 weken duurde wel lang. Niemand wist nog van mijn zwangerschap en afgelopen week voelde ik me ook zo enorm moe en misselijk dat werken ook geen pretje was. Succes met wachten
ik ben ook aan het wachten en wachten en wachten wat duurdt dat toch lang he. ik krijg over 2 weken mijn eerste echo . ben dan 8 weken zwanger heb al wel folders opgehaald bij de huisarts en bij de verloskundige en heb die al helamaal uitgepluist. dus nu kan ik alleen maar wachten. snap dat je er gek van word ik ook namelijk. en zo'n echo geeft voor toch ook wel de bevestiging avn dat het echt is. nu weet je het alleen maar van de zwangerschapstest. en ik wil toch wel een echte bevestiging voor mijn gevoel. dus nog even afwachten dan maar. succes met wachten en ik wacht met je mee
precies! dat heb ik dus ook. We weten het idd van de test, maar een bevestiging zou heel fijn zijn. Ik heb me vrijdag online aangemeld bij een verloskundige praktijk en ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt voor een afspraak. Als het goed is ben ik nu 5 weken en ga ik morgen de 6e week in. Weet iemand misschien een website waar je nauwkeurig kunt berekenen hoeveel weken + dagen je zwanger bent?
Zo is het heel de zwangerschap hoor wachten wachten en nog eens wachten eerst voor controle 9 wkn dan 12 wkn dan 20 wkn dan evt. pretecho... dan 30 wkn groeiecho etc... pff en dan wachten tot ong. 40 weken haha voor mij is het wachten nu ook echt toegeslagen... wachten wachten en nog eens wachten!! Maar van harte Gefeliciteerd!! met je zwangerschap geniet ervan!!
Haha wat Noessepess al zegt: Wen er maar aan! Het is voornamelijk wachten, je zwangerschap. En dan is 9 mnd heel lang! Probeer er een beetje van te genieten en het over je heen te laten komen, het gebeurt allemaal toch wel vanzelf! Enne, gefeliciteerd
Wachten, wachten, wachten en wachten. En als je klaar bent mag je weer verder wachten...Zenuwslopend is het! Maar na die eerste controle ben je er nog niet! Nee, dan wacht je weer verder op de volgende controle, volgende echo... Fijn he, zwanger zijn? Gefeliciteerd en vergeet niet te genieten tussendoor!
Vreselijk he dat wachten. Voor mij kan de tijd ook niet snel genoeg gaan. Ik heb 1 juni mijn intake gesprek en krijg 16 juni pas de eerste echo. En dat is echt nog zo vreselijk ver weg voor mijn gevoel. Eigenlijk wil ik gewoon bevestigd hebben dat ik ook echt zwanger ben. Kan het namelijk nog niet echt geloven. Zou bijna iedere dag een test gaan halen om te kijken of ik nog wel echt zwanger ben.
Het duurt idd lang voor die 1e controle en echo. Ik wou ook dat we een paar weken verder waren!! Iig gefeliciteerd en succes met wachten.