heej ik snap het niet. als je een eisprong hebt gehad dan moet je toch 14 dagen later ongi worden? en als je dig. ov. test van clear b een smiley vertoont dan ga je toch ovuleren? ik ben nu over tijd maar had 3 dgn voor mijn ongi al een dig cb test gedaan. niks.........toen 1 dag over tijd een kv test............niks en nu ben ik het nog niet maar zou het nog wel kunnen dat ik zwanger ben maar dat het bij mij pas later testbaar is? ik hoor veel mensen die voor hun ongi wel pos. testen. normaal krijg ik elke maand pijnlijke grote aderborsten meteen na de ovu. maar nu een week later. Dat is toch raar? ik snap het niet meer....
Als ik het goed begrijp heb je 2 weken terug een positiever ovu test gehad? Het kan inderdaad zijn dat je een late tester bent, je HCG verdubbeld om de dag dus dan zou ik over 2 of 4 dagen nog eens een test wagen... door bvb stress of ontpillen kan het komen dat je ongi ook wat later komt hou hier wel rekening mee!
meid sommige testen pas na eenw eek overtijd positief!en sommige zelfs pas na 2 weken. dus houd moet! ik weet niet sinds je wanneer je gestopt bent met de pil. en binnen 24-28 uur later is dan je ei zodra je positieve ovu test hebt!
hoi bedankt voor het snelle reageren. ik ben nu 3 maanden mirena vrij en ik had 12 febr. een pos. ovutest. als die pos. is dan kun je er toch wel vanuit gaan dat ie dan ook springt en niet 5 dgn later? Ik hoop zo dat het raak is. pff die onzekerheid en iedere keer op de wc kijken of ik al een spoortje van ongi zie haha.........
nee idd.maar wat ik al zei het kan dan dus ook zijn dta hij de 14de pas gesprongen is. spannend hoor!wij werken deze maand eens niet met ovu testen en merken het wel.wij houden het dus niet in de gaten!nu hebben we toevallig om de dga geklust.dus we gaan het allemaal merken de 12de
het is 2keer raak geweets maar helaas alletwee heel vroeg mis. nou ik verwacht niet meer dat het nu raak is.klinkt mss depri.maar dit is de 12de ronde en we zien wel waar het schipstrand
dank je.ik ben er op het moment ook minder mee bezig hoor!ben me aan het storten op een nieuwe baan!ben bij twee aan genomen alleen moet nog kiezen!dus luxe probleem.maar wel leuke afleiding! ik duim voor je meid dat je snel een positieve test hebt wanneer ga je opnieuw testen?
Hoihoi, ik ben ook een oud mirena gebruiker en bij mij leek het de 1e maanden ook alsof ik een hele regelmatige, herkenbare cyclus had, maar dat veranderde ineens en toen werd alles vreemd en anders en pas na een maand of 7,8 kreeg ik mijn normale cyclus terug! Weet niet of deze info je een beetje kan helpen?
maar Bebek Istiyorum ze heeft wel haar ei gevonden.dus dan moet ze idd al ongi geworden zijn als je vanaf haar positieve test kijkt. of hij is niet gesprongen.dta weten we niet
mmm net ongi geworden.......was het ei toch de 14e. volgende ronde. bedankt voor jullie reacties. balen......maar het positieve is: hij springt en ik weet meestal wanneer pfffff........
he balen meid.maar idd. en idd zodra je een positieve ovu test hebt dan springt je ei binnen 24-48uur.daus in jouw geval idd de 14. liefs