Ik had na de bevalling de Mirena gebruikt maar met alleen maar veel buikpijn en andere klachten heb ik het begin Jan. laten verwijderen. Voor de zwangerschap heb ik altijd de pil gebruikt en achteraf bleek dat mijn baarmoeder een bepaalde stof afstoot waar ik dus niet tegen kan jammer Nu wilde ik anticonceptie waar geen hormonen in zitten en meest betrouwbare zou de Femcap zijn. Ik deze dus genomen en aantal keren gebruikt dat altijd goed is gegaan. Nu hebben we het vrijdagavond en zaterdagochtend gedaan (je moet min. 6 uur de Femcap laten zitten na sex) omdat ik nu geen 2e wil ben ik er dus erg voorzichtig mee en gebruik ook steeds veel zaaddodend pasta Normaal als ik de Femcap wil verwijderen zit het behoorlijk vacuüm gezogen maar gisteravond ben ik erachter gekomen dat het los zat en verdraaid en weet dus niet of dit ook tijdens de laatste keer gedaan te hebben ook los zat je merkt er namelijk niets van! Ik heb hier nog wat ovu testen liggen en eentje gedaan gisteravond.(ik wist met snel terug rekenen dat ergens in deze afgelopen dagen en nu de eisprong zal zijn) Je zag duidelijk een streep maar nog niet donker genoeg en net weer een gedaan en nu totaal geen streep meer. Ik ben dus erg bang dat het mis is gegaan en gister of vandaag dus mijn eisprong is Zou de morningafterpil nog werken? Pff weet het ff niet meer zit dus nu behoorlijk in zenuwen tot over 2 weken Sorry voor lang verhaal. Liefs veronique
morningafterpil zal nog werken.. ei is nog niet gesprongen, dus ook nog niet bevrucht... dus ik zou die snel halen als je niet zwanger wilt worden. moet binnen 72 uur na conceptie geslikt worden, hoe eerder hoe beter
Ik weet nu niet wanneer mijn ei dus is gesprongen. Ik vermoed zelf morgen ik voel het nooit. Ik heb erover nagedacht en mocht ik echt zwanger raken dan is het zo ik laat het dan niet weg halen het is altijd welkom het liefst zou ik pas volgend jaar voor een 2e willen gaan.