Ow shit! Vanavond bruiloft, kado vergeten, tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zo stom ik ben gewoon vergeten om een kado te kopen, normaal doe ik dat een paar weken van tevoren en heb ik genoeg tijd om iets te verzinnen.

Geld hebben ze genoeg dus dat is geen optie en heel erg groot kado ook niet omdat ik vandaag geen auto heb moet ik met de buggy of op de fiets.

Help!

Ow het is trouwens een prettig gestoord stel dat vandaag ook 11 jaar samen is en ik wil zo'n 20 euro uitgeven.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Iets van een bongobon ofzo? Daar heb je heel veel keuze in en kun je overal kopen

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bak een wit brood met daarin 20 euro aan klein geld, kaartje erbij daar schrijf je op voor de witte broodsweken! Hupakee, klaar! Als ze toch al een beetje gestoord zijn kunnen ze dit vast wel waarderen!

Je kan natuurlijk ook een niet gesneden wit brood kopen en uithollen misschien en dan het daarin doen...

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Die is leuk! Zal het onthouden!

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Of de briefjes beiden in een 1 vouwen, op een leuke kaart plakken. Ik denk dat mensen op hun trouwdag een envelop met geld fijner vinden als een leuk cadeau (het is immers erg duur trouwen).

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Het brood was een groot succes! Dankje!!!

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hahah leuk om te horen! Geen dank hoor, heb de tip van mn moeder... dus er moeten maar snel wat mensen in mijn omgeving gaan trouwen dan kan ik dat ook geven haha!

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Loop de Expo binnen en koop daar wat leuks :)
    Oh, ben te laat, hè :)

Deel Deze Pagina