Ow wat gaat het ineens snel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dit was dus eigenlijk de reactie waar ik me toch stiekem een beetje door aangevallen voelde. Alsof het raar is dat ik wél wil wachten tot een maand of zes voordat ik aan fruit, kinderwagen etc. begin... Als je vind dat anderen onterecht beschuldigend praten, doe het dan zelf ook niet. Want je doet op deze manier precies hetzelfde als sommige anderen die jij daarvan beticht.

2. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    de tijd gaat inderdaad snel, vorig jaar liep ik nog rond met een dikke toeter en nu wordt ons ondeugende meisje volgende maand alweer 1!
    het is zo bijzonder om de ontwikkeling te zien van een kind!
    heel cliche, maar geniet van elk moment!!
    en voedt je kindje op zoals jij wil, je voelt zelf heel goed wanneer je kindje wel of niet aan iets toe is!!
    liefs,

3. MamaChan

MamaChan Lid

3 mrt 2009
    13
    0
    0
    Amsterdam
    #43 MamaChan, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    Om eerlijk te zijn zegt het voor mij al meer dan genoeg dat jij je aangevallen voelt door 1 zin van mij....!
    Terwijl mamalous wel beduidend meer over zich heen kreeg.
    En dat beschuldigend praten valt in verhouding wel heeeeel erg mee zeg. Ik heb mijn mening in het algemeen in 1 zin gezet (niet perse aan 1 persoon gericht en zonder rare vergelijkingen) terwijl die voorgaande wel persoonlijk tegen Mamalous gericht waren en dan ook nog van die rare dingen/vergelijkingen erbij haalden. Jouw reactie komt omdat je je aangevallen voelt door mijn algemene mening, hoe moeten wij ons dan voelen door de zeer directe en negatieve meningen van die "anderen"?? Echt flauw hoor!

Ik ga hier verder niet meer op dit gedeelte vh topic reageren want dan blijf ik bezig en dat is niet de bedoeling. Het is een heel leuk onderwerp namelijk voor de moeders doe de gevoelens delen van mamalous en dat ga ik niet verpesten met hier een discussie te gaan voeren.

@ Marietje: Ja het gaat zo snel!
    Vorig jaar op deze dag wist ik zelfs nog niet dat ik in verwachting was en nu heb ik een prachtig prinsje van 4,5 maand
    Ik heb het geluk dat ik niet hoef te werken en dus lekker veel tijd met hem kan door brengen...ik geniet er echt zo van! Ik bekeek gister foto's van 2 maanden geleden, wat een verschil! Nu pakt hij al continue dingen en reageert hij zo sterk op zijn omgeving.
    Soms vind ik het ook wel een beetje erg snel gaan maar goed voor elk ding dat voorbij is komt weer iets anders geweldigs in de plaats! :)

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    wacht maar tot ze 1 jaar worden !!!!!
    zondag is esmee 1 jaar geworden .....!
    dat is pas een verandering, geen baby meer maar een dreumes !!!
    en huilen huilen huilen , dat mama deed !
    waar is die jaar gebleven ?????????

snik snik snik !

Deel Deze Pagina