Hier helaas weer ongi geworden. Wilde ovutesten bestellen via internet maar gaan op vakantie dus gaan het maar gewoon om de dag doen. Hebben we nu lekker de tijd voor. Hopelijk heb ik ze dan niet meer nodig. Ga ze anders volgende maand bestellen.
Het is voor mij de eerste keer om zwanger te worden....eindelijk heb ik mijn man zover dat we er voor gaan! Vind het fijn om al jullie verhalen te lezen.Wel grappig dat er zoveel herkenbaar is. Succes voor jullie allemaal
Hoi Dames, ik doe mee met het wachten. Hoe erg het ook is...stiekum vind ik het tocht wel prettig om onder jullie medestanders/medewachters te vinden. Ik word er helemaal gek van (en mijn partner wordt gek van mij...). Zit nu 3 dagen voor mijn NOD en had de afgelopen 2 dagen de hele dag een 'baksteen' in mijn buik en de hele dag een leeg/weeïg gevoel. Vandaag voel ik ineens bijna niets meer, wat me weer erg onzeker maakt.......zucht. Ladies ook voor jullie veel suc6 met wachten en hopelijk houden we over een paar dagen een positieve test in handen.....
hier ook zo iemand.. kan niet wachtne.. vriend word gestoord van me.. Overal zie ik babys, kleertjes, luiers in de aanbieding, zwangere dames enz enz... Maak me zelf gek...
@ Marlies: spannend hoor! Moet zeggen dat ik je gevoel helemaal herken! En ook was t bij mij de ene dag wel en de andere niet.. Ik had t bij mn eerste zwangerschap ook... Hopelijk is t ook bij jou raak! succes met het nog wachten nog even... @ Bjanc: heel herkenbaar hoor! Ook zie ik overal dikke buiken, onbewust let ik er continue op...
Ja, weet je wat ik wel lastig vind... mijn vriendinnen enz.. die zijn met dit soort dingen nog helemaal niet bezig... Sommige verklaren me zelfs voor gek.. met hen praat ik dus ook niet over kindjes. (ik ben bijna 25, vriendinnen idem) Op het werk gelukkig wel jonge moeder collega's dus kan wel af en toe wat kletsen er over. Baal alleen dat de mensen die ik al 10 jaar of langer ken, mij niet snappen en dus ook niet kunnen steunen en geen zin hebben om met mij te praten over iets wat dan ook maar wat te maken heeft met kinderen... Mijn vriend(37) is er nog niet zo mee bezig, Komt wel als het raak is, hij wil wel heel graag een kindje maar ziet nog niet overal babys ed. Hij luisterd dus alleen maar en fantaseerd heel soms met me mee. Mijn ouders weten dat we graag een kindje willen, maar wil niet verklappen dat we al bezig zijn...haha.. Naja hoop in iedergeval op deze internetpagina mijn "ei" kwijt te kunnen hahah!
@ Bjanc: Dat is idd dan heel erg moeilijk ja! Je wil het toch met mensen delen he! Nou je kunt iig hier lekker je hart luchten! Dat scheelt dan toch weer iets he! Hopelijk is het snel raak, dan kun je het iig geval ook met je ouders delen!
Ja wachten is het ergste wat er is....ook ik herken mezelf in alles wat hier boven geschreven is...ook ik zie alleen maar alles wat over baby's gaat...maar ja gelukkig heb ik dat niet alleen mijn vriend heeft het ook dus onbewust zijn we er beide veel meer mee bezig dan we dachten... Wij hoeven nu nog maar 1 week te wachten voordat we voor de tweede x kwakje in mogen leveren hierop hebben we 2 maanden moeten wachten...dat was super lang en heeft ook wel enige frustratie met zich mee gebracht...je wilt verder en toch moet je wachten, verschrikkelijk!! Maar goed we zijn er bijna dus we hebben het gered Dus leuk onderwerp want ik denk dat iedereen hier op het forum aan het wachten is, de niet zwangere op een plakbeebje/ roze streepjes en de zwangere ook op hun beebje...dus het hele proces naar en tijdens een zwangerschap bestaat uit wachten...dat vertelt niemand als je eraan begint Succes meiden!! Heel veel plezier en tijdens het wachten moeten we elkaar maar vermaken dan duurt het wachten een stukje minder lang Liefs Pien
Nog twee dagen wachten... dan mag ik testen! Ik heb ze expres niet in huis gehaald anders ga ik het toch doen. Ik voel ook van alles, pijnlijke tepels/borsten, misselijkheid bij vlagen, hongerig gevoel, duiziligheid, onderbuikpijntjes, opgezette buik, veel moeten plassen... en ik merk ook dat mijn haar sneller vet wordt... heb het vanmorgen maar weer gewassen, zou dat ook iets zijn?
@lola83....ik zal heel hard voor je duimen!!! Heel veel succes met wachten en met testen...spannend!!! En pas op hoor want je lijf kan gemene trucjes met je uithalen....op naar roze meid!! Liefs Pien
@ happymom, gelukkig dat ik hier inderdaad mijn hart kan luchten.. Zou mezelf anders echt opvreten haha!! @lola, ik hoop dat het goed zit! Laat ons weten of het raak was!! Succes met testen!!
Meiden, wachten is vreselijk. Ik moet zaterdag ongesteld worden. Ik heb inmiddels al twee testen gedaan. Een zondagochtend en een vanmiddag. Beide negatief! Ik ben mezelf aan het gek maken. Ik was ervan overtuigd dat het raak was. Heb zelfs een ovu test gebruikt. En het is pas de eerste ronde voor ons derde kind. Eerste twee kindjes waren in een keer raak!
@ pientje: wat spannend! Hopelijk komt t deze keer goed en dan hoef je niet weer een hele tijd te wachten voordat je weer mag... Ik duim voor je! @ Lola: wat knap dat je nog niet getest hebt! Beter dat je ze nog niet gehaald hebt! Ik hield t echt niet vol, was al bijna een week van tevoren aan t testen gegaan.. Dus eerst een paar keer negatief getest en dat word je alleen maar onzeker van... Ik hoop t echt voor je! @ ferre: Ik had hetzelfde gedaan als jij, veel te vroeg begonnen met testen. Achteraf zie ik dat ik er super onzeker van werd. Uiteindelijk gelukkig een mooie positieve test gehad dus dan ben je t snel vergeten. Maar anders... Bij mn eerste had ik gewoon op Nod getest Negatief.. Een week later zei mn dat ik nog maar eens moest testen.. Positief! Ik sta dus ook van mezelf te kijken hoe verschillend t is gegaan.. Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in handen mag hebben!
@happymom: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus op NOD kan de test zelfs nog negatief zijn? Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag dan maar ga testen... Mijn man zegt ook dat ik me anders alleen maar gek zit te maken. Voor hetzelfde geld wordt ik een dagje later ongesteld. ( ik hoop het niet ) Zaterdag zijn we 2 jaar getrouwd, is misschien dan wel een leuk jubileum cadeautje Dus ik laat het jullie tzt wel weten of het een positieve test is of niet!
Hey Lola, Ja dat kan idd, deze keer testte ik voor mn Nod positief, maar bij mn eerste zwangerschap was ie op mn nod nog negatief... Een week later positief... Wat spannend voor je! Ik duim iig mee voor je !
@all: Het was happymom al opgevallen: ik heb woensdag getest en ik ben zwanger! Ik heb een digitale test gedaan en er stond heel duidelijk: ZWANGER! Ik duim voor jullie allemaal dat jullie ook een positieve test in handen mogen krijgen! liefs
Hallo allemaal Wij zijn ook een dik jaar bezig maar niet te intecief. En ja hoor 2 maanden geleden was het zover zwanger ! Niet lang geduurt de dikke pret een mk gehad . Nu zijn we dr helemaal niet mee bezig en van klussen komt niet veel . veel tedruk nu . Maar ja ze zeggen als het komt komt het onverwachts! Ben nu alweer 11 dagen overtijd durf niet eens te testen . Heeft iemand wel last gehad tijdens de zwangerschap van deze sympthonen Eerst wel misselijk nu niet meer echt soms maar , spierpijn in de borsten anders als dat je ongi moet worden , rond 16:00 uur DOOD moe worden . rommelende darmen , paar daagjes aan de dunne gezeten . kan k me een beetje verheugen ? Bij 14 dagen ga k testen .... gr mij