Ik heb ook wat last van krampen en gespannen borsten.. kunnen ook menstruatie dingen zijn.. heb al 9 jaar niet meer ongestgeld geweest, althans, ik gebruik 9 jaar de pil en kan me neit meer goed herinneren hoe het voorheen was.. Ben ook moe, maar dat had ik voor dat ik stopte met de pil ook wel vaker. @suusje, de symptomen die jjj omschrijft zouden ook beide kun nen zijn.. ja en die rommelende darmen en diaree.. ik heb geen idee...
hallo bjanc precies de gevoelige borsten had ik ook als k ongesteld zou worden . Moe totaal niet haha nachtjes overslaan enz. lukt altijd nog wel nu niet meer kunnen ook de spanningen zijn allemaal ... nog ff afwachten ! en iedereen die moet wachten ... hoop tot jullie snel een leuke test in de handen hebben
ben ook aan het wachten al heb ik mn nod pas over ruim een week. Wilde alleen even zeggen: sterkte met wachten, die 2 weken kunnen zoooo lang duren! Bij mn eerste zwangerschap had ik totaal geen verschijnselen dus daar ben ik maar vanaf gestapt, wel zo relaxed voor mezelf moet ik zeggen!
ja, klopt.. heb nog geen zwangerschaps ervaring dus ben super allert of er veranderingen in mijn lijf zijn.. kan over 9 dagen testen..Als je van je zelf weet dat je die verschijnselen niet hebt.. scheelt weer iets waar je op moet/ wil letten... Als ik kan testen zit vriendlief in India voor zijn werk.. dus.. ik wacht af of ik ongesteld word, zo niet.. dan test ik als hij terug komt.. de 16de... .................................................................................................
Hallo , allemaal Bedankt voor de reactie's . Ik denk tog dat het een appart gevoel is dat je rgens weet dat je zwanger bent . Heb net stiekem tusse allebedrijven door een test gehaalt ! Gewoon de ouwe vertrouwe van da huismerk . En ja hoor dikke 2 steepjes SUPPER blij natuurlijk ma heel bang dat het mis zal gaan ! Morge vroeg nog eens testen want me vriend wil het ma niet geloven heerlijk lkkr luieren nu Bianc Ik hoor snel weer van je .... en of het jullie gelukt is . Gr suus
Ik niet luieren suusje, vriendlief moet voor zijn werk naar India, ik blijf gewoon hier en ga naar mijn eigen werk, dus niks te luieren... Jij trouwens super gefeliciteerd...!! wat mooi!!Hopelijk blijft het zitten!! Hoeveelste ronde was het nu?! Ik denk ook dat het een gevoel is.. raak of niet raak.. maar ja.. kan ook een gevoel van hoop zijn... ik weet niet we zullen het zien...
totaal onverwacht heb het nooit echt bijgehouden allemaal ! Na de miskraam ben ik nog 1x ongesteld geweest en nu ist ja raak . Ja wist wel dat ut zover was maar durfde niet te testen ja maar uiteindelijk moet je wel ! Wel vervelend als je partner verweg is ! en veral als je echt aant wachten bent !! Hopen tot je ook snel blij mag zijn Hoor graag weer van je gr
oooh ik wil me ook toevogen hier. moet nog 2 weken wachten , en dat duurt zoooo lang heb netjes alles volgens het boekje gedaan deze maand. geklust vanaf dag 1 na mijn menstruatie , met ovu teste mijn ei gespot. en elke dga braaf geklust. en nu wachten en wachten... wij zijn al sinds dec bezig...dus het mag nu wel raak zijn vind ik hoor! zie dat sommige dames hier heel snel ene mooie pos test mogen vasthouden. gefeliciteerd! geniet er van
@bijoux, Ik hoop het ook, ik hoop dat iedereen op de hele site snel zwanger mag zijn.. je ziet ook veel ellende.. op andere forum onderdelen.. poeh, moet er niet aan denken! Komopmeiden-->OpNaarEenPositieveZwangerschapsTest!!
Hallo , lola83 Het is toch een appart gevoel ! ja Heerlijk nog geen echte kwalen. soms schrik ik dr wel van maar de moeheid slaat steeds meer toe gr
Ik heb ook nog geen last van misselijkheid gelukkig! Maar ook zo ontzettend moe! Ik hoef maar ergens te gaan liggen en ik val in slaap! ( auto, bank, tuinstoel..) Ik ben blij dat ik straks 6 weken vakantie heb! Kom ik de eerste periode lekker rustig door! Ze zeggen dat de misselijkheid in week 6 begint.. dus ik kan me voorbereiden
Hallo Dames Ik wil me hier ook graag melden Heb een erg late ei dit keer en mag over 7 dagen testen/de duivels ontvangen. Hoop natuurlijk op het eerste En ergens van binnen heb ik het gevoel dat het raak is. Maar realistisch gezien is de kans super klein
ik denk ook dat het raak is.. maar ja.. idd.. eerste ronde.. en nog geeneens een echte menstruatie gehad, weinig van te zeggen dus.. maar lijf doet wel raar!
Hallo happy mom . Ook gefeliciteerd De anderen dames, Soms als de kans zo klein is kun je het toch voelen en ik had deze maand egt geen kans hoor haha 2x geklust ofzo me vriend vond ut belachelijk da k uberhaud zou testen . maar tog stiekem was k bang dat het raak was k durve maar niet tot k maar die stap heb gezet ( omdat me vriend een 3 de hond wou halen ) ja dat kan nu natuurlijk even niet he . k zal voor jullie duimen ! lola83 : Ja ze hebben bij mij gerekent tot ik al op de 6 weken zit volgende week dinsdag eerste echo . Werk op dit moment niet ergens ben ik wel stieken blij Smorgens kan k nog veel doen en daarna houd het echt op . wel jmmr s morgens smaakt me kopje koffie niet meer misschien maar beter ook gr allemaal horen ons snel weer
had jij die 2 keer rond ei geklust dan? Ik heb hier 6 dagen voor ei geklust (had niet zo een late ei verwacht) En de dag van de eisprong in de nacht. Dus of gewoon veelste vroeg en veelste laat of ik was de dag van ei nog net op tijd. nog 6 dagen afwachten Gefeliciteerd SUUSJEE en de andere dames natuurlijk ook
nou de dingen waar ik gisteren last van had, waren vandaag er of niet of veel minder. Was wel om 3 uur totaallos... maar verder geen steekjes enz.. ook niet ongi.. we wachten af... sowieso tot maandag..
@Bjanc wanneer is je NOD? Je kunt best in de eerste ronde zwanger worden hoor, het is mij ook overkomen Ik heb getest op mijn NOD en was meteen zwanger. Ik hoop voor je dat het ook raak is!