Hi dames, Jullie reageerden eerder al op de namen Onno en Vaan, heel erg bedankt daarvoor! Omdat in de reacties soms wat positiever werd gereageerd op Vano dan op Vaan, wil ik daar ook nog een polletje voor doen. Hopelijk willen jullie die ook nog voor me invullen. Echt heel erg bedankt voor alle reacties, zo lief! Willen jullie in een reactie ook nog schrijven in welk rijtje van namen jullie Vano het beste vinden passen? A. Jeffrey, Dylano, Angelo. B. Hugo, Friso, Olivier. C. Mark, Sander, Jeroen.
Niet leuk, past bij rijtje 1. Silvan wel heel leuk maar als je het een Russische touch wil geven (zoals je eerder aangaf) blijf ik toch bij Ivan.
Rijtje A, maar dan wel de leukere variant. Vind hem eigenlijk best ok, niet geweldig maar ook niet raar. Vind Onno wel leuker. Andere opties met een -o: Nino Dano Of met een Russisch tintje: Boris Yuri
Rijtje A inderdaad, niet leuk. Onno vind ik veruit het leukst, maar als vernoeming vind ik Vaan als tweede naam ook wel kunnen. Als eerste naam niet, het klinkt me teveel als voorwerp.
In rijtje A. Onno leuker, maar niet als Onno bedoeld is als venoeming naar opa Vano (want geen duidelijke vernoeming naar Vano). Dan liever Ivano (maar die schaar ik ook in rijtje A) of liever nog Ivan
Rijtje A. Maar als Vano een broertje of zusje zou hebben met ook een 'hippe' naam, zou hij best in een ander rijtje kunnen staan. Ik ken geen Vano en heb er daarom nog weinig gevoel bij
In rijtje A. Ik heb hier, tjah hoe zal ik het noemen, niet zo'n beste associaties bij. Tot nu toe was het telkens een afkorting van Djayvano, Stefano, Giovano etc. Absoluut niet mijn ding en dus ook meer een afkorting ipv een naam. Als je t mij vraagt is Onno veel leuker dan.
In rijtje 1. Ik zou het nog wel een beetje mooi vinden als je de klemtoon op de laatste lettergreep legt.