ik ben 8 december voor het laatst ongi geworden ik had het dus afgelopen maandag 5 jan weer moeten worden vandaag donderdag was ik nog niet ong en testen waren nega nu heb ik veel buikpijn en na het plassen bij het afvegen zie ik dat het rozeslijmsachtig is en heb ook veel steken daaronder(sorry voor de details maar kan het niet anders omschrijven) nou heb ik net gelezen over bbz en begin ik me nu best zorgen te maken heeft iemand net zoiets als mij mee gemaakt? alvast bedankt groetjes melissa
Wat vervelend Lisje, Tja, misschien nog een paar dagen afwachten, als je menstruatie dan niet doorkomt nog eens testen. En anders maar even langs de huisarts. Als je echt veel buikpijn krijgt, zou ik eerder naar huisarts gaan. succes.
querida mijn cyclus is gewoon 28 dagen dus ben 3 dagen overtijd maar toen ik vanmorgen roze zag d8t ik dat ik ongi zou worden maar nu nog steeds roze en buikpijn nicoline thanksss
hoi rianne ja ik kijk het even aan tot morgenochtend als ik dan nog steeds alleen roze heb ga ik effe langs
maar als je cyclus 28 dagen is , en je laaste nod dag was 8 dec , dan moet je toch ong 31 dec ongesteld weer worden of ben ik in de war ? cyclus reken je toch van af de eerste dag van je menstrautie? dus jij was denk ik 3 dec ongi geworden en dan 28 dagen op tellen of niet? als het zo is dan ben je veel langer over tijd denk ik
Oke, succes meid! Ik hoop dat je "normaal" zwanger bent als dat de bedoeling is. Hou ons op de hoogte!
querida ik was 8 dec ongesteld geworden tot 13 december zeg maar dus dan had ik het 5 jan moeten worden volgens mij
lisje18 jij en ik zitten gelijk , ik was 7 dec ongesteld en had 3 jan ook ongesteld moeten worden , maar nog niks Ik moet ook testen , had 3 jan getest maar negatief ik ga morgen eentje halen Waarom haal je geen test dan ook?
dag dames ik had al 2 testen gedaan en die waren allebei nega maar gisteren verloor ik rozeongi en vandaag ben ik echt ongi denk ik te minste hou het effe in de gaten want het is nog weinig dus helaas op naar de volgende maand en effe afspraak maken bij de gyn
wat jammer lisje18 missraine ik heb vandaag gehaald zo'n trekpleister test ...weet niet of die goed is ik ga morgen ochtend testen , in verband dat ochtend urine beter blijkt te zijn om te testen, denk dat trekpleister test urine niet goed leest van midden op de dag Jullie horen morgen van me!
ik heb een bbz gehad, maar pas na 9 weken, denk dat als het dat is dat je daar nu nog niet echt iets van zou kunnen merken
Ik had me test vandaag gehaald en ik kon niet wachten tot morgen! Dus ik ging testen , en ja zoals ik dacht POSITIEF! heb die van trekpleister gehaald ...dacht o misschien doet deze het niet hij is best wel goedkoop vergeleken met andere testen maar duidelijk 2 strepen van zwanger! Ik was 5 dec gestopt met de pil , had hem 3 maanden gebruikt maar gelijk de 1ste ronde RAAK! , ben echt zoooooooo gelukkig maar ik wacht nog met gillen..want de 1ste 3 maanden kan van alles gebeuren . Maar toch ben ik diep van binnen heel blij , hoop dat alles echt goed afloopt en dat ik heel gezond kindje krijg
wow gefeliciteerd querida op hoeveel dagen na je eisprong zat je? Ga er maar lekker van genieten liefs
Hey Daantje Ja dankje! ik weet het niet na hoeveel dagen ik zat heb ieder geval 3jan negatief getest, en vandaag positief jij mag over 4 dagen! ben benieuwd! Maar ik ben niet moe of misselijk en ook geen pijn aan me borsten kan dat wel? , voel me gewoon goed , alleen veel plassen en dorst soms midden nacht , en slecht slapen