Owh jee..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy1611, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Omdat ik zoveel blaasontstekingen heb (nu al 5e kuurtje) moet ik me laten testen op Groep B Streptokokken...ik dacht dat dit een simpel urine onderzoek was maar er wordt een vaginaal uitstrijkje gemaakt..

    Mijn probleem:

    - Mijn hamstertje is veranderd in een cavia en kan er met een scheermesje echt niet meer bij
    - Heb 4 grote aambeien die uitsteken
    - Door schimmelinfectie is de boel ook lekker gezwollen waardoor de cavia ook eigenlijk geen cavia meer is maar een otter
    - Mijn benen zijn van het formaat XL

    Waarom een probleem...sinds kort is er een inval HA, eentje in opleiding die EN van mijn leeftijd is EN nog een lekker ding ook...dan lig ik toch wat minder comfortabel op zo'n onderzoekstafel :)
     
  2. acire

    acire Fanatiek lid

    hahaha veel plezier.
    maar doet de vrouwlijke assistente dat dan niet?
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :) Sorry hoor, maar ik moet even heel erg hard lachen om hoe jij je probleem beschrijft!
    Maar natuurlijk is het allemaal érg vervelend! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt...
     
  4. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    :) :) :) :)

    Ik moet er ook wel een beetje om lachen!

    Ik zou maar zo denken, ook deze knappe vent snapt wel dat jij als zwangere vrouw de boel niet meer netjes kan bijhouden en dat aambeien nou eenmaal voorkomen....

    Hij ziet zoveel doosjes dat dat vast geen indruk meer op hem maakt! ;)

    Succes! Of moet ik toch sterkte zeggen?

    Marian
     
  5. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    - Mijn hamstertje is veranderd in een cavia en kan er met een scheermesje echt niet meer bij
    - Heb 4 grote aambeien die uitsteken
    - Door schimmelinfectie is de boel ook lekker gezwollen waardoor de cavia ook eigenlijk geen cavia meer is maar een otter
    - Mijn benen zijn van het formaat XL


    Hey you,

    Wat een problemen he!
    Je zou je kunnen proberen te scheren door middel van een spiegel erbij te houden.. ga des noods op je bed liggen en ga je liggend scheren! knieen optrekken en hupsakee.
    Het vervelende is dat je ook nog eens gezwolle bent daar beneden.. maar geloof mij dit zal hij heus wel eens vaker hebben gezien en ook hij leert hier weer van ;)
    Misschien dat je meteen ook kan vragen of hij daar wat voor heeft.
    Maar zoals Acire al aangeeft volgens mij doet de assistente dit ook hoor.. in iedere geval wel bij mij in de praktijk.
    Ik hoop voor je dat het allemaal wel gaat meevallen! het zal wel goed komen joh! En het is voor een goed doel.

    toi toi

    liefs,
    SoSweet
     
  6. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    whahaha :) ik lig helemaal dubbel hier om je beschrijving :) :)

    Maar ook hier een bos hout voor de deur helaas.. Ik probeer het nog wel bij te houden, maar makkelijk is inderdaad anders, pfff
     
  7. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    ***Ligt in een deuk*** Sorry komt door je omschrijving....
    Lastig he als ze in 1 keer met een knappe arts op de proppen komen 8) Ik heb ook altijd de pech dat als ik een keertje in m'n blote poenie moet, er altijd wel een leerling mee moet kijken ofzo :rolleyes:
    Geneer je niet meis, ze zullen wel vaker zo'n klachtenpakketje te zien krijgen, succes!
     
  8. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    muahahahaha de manier waarop je het omschrijft...
    geweldig lachen :)
    pfff je moet maar zo denken, zo'n ha heeft alles al gezien, een a.i.o moet dat later ook kunnen zeggen!
    maak je druk joh.

    je zou kunnen proberen de boel een beetje bij te werken, zolang hij er maar goed bij kan.

    en wat betreft je aambeien enzo...misschien weet hij er wel wat voor.

    zie mezelf er over een maand of 7 ook al wel zo bij liggen bij de ha whahahaha, zeer gevoelig voor schimmelinf. en blaasontsteking en heb ook aardig wat haargroei dus kan maarzo zijn dat ik in de toekomst hier ook zo'n berichtje plaats....(al hoop ik van harte van niet :p )

    heel veel succes ermee iig
     
  9. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Gewoon lekker je otter laten knuffelen!

    xxx
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hehe ik had laatste keer in ziekenhuis ook ineens een "co assistent" die mee zou kijken
    leuke vent.... echt waar

    maar niemand die vantevoren even gemeld had dat ze OOK een inwendige echo zouden gaan doen!

    overigens ik scheer nu op gevoel
    is wel niet 100% "kaal" zegmaar.. maar het voorkomt in ieder geval dat iemand denkt dat ik een bontjasje probeer te kweken.

    vriendin van mij merkte op dat ze het haar vriend laat doen tho
    dat is natuurlijk ook een optie.. die kan gewoon zien wat hij doet.

    persoonlijk eh... doe ik het dan maar liever een beetje op gevoel

    en voor die lekkere jonge knappe vent.. ik neem aan dat hij toch wel al door had dat je waarschijnlijk bezet bent :p
    en verder zal hij vast nog ergere idngen gaan zien in zn praktijk dus kan hij mooi vast oefenen he :)
    (en anders altijd nog dierenarts worden of cou rse... )
     
  11. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Haha, die Wendy!

    Nou, de hele beestenbende komt wel voorbij zeg! Tja, ik ben ook gevoelig voor 'lekkere dingen', ik kan me voorstellen dat je er niet op je oncharmantst bij wil liggen, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he.
    Ik moet nu ook scheren 'op gevoel' en doe erg mijn best maar wat een gedoe! Ik gebruik in ieder geval goeie mesjes en een prettige scheerschuim, de hele douche staat vol plastic krukjes, zodat ik kan uitzoeken wat de prettigste houding is en ik probeer de douche niet te verlaten voordat het een beetje okee voelt daar beneden. (dan moet Amberman ook altijd nog even checken, en die heeft nog nooit commentaar gehad)

    Balen voor je, maar ik hoop in ieder geval dat je van die blaasontstekingen afkomt, want daar gaat het immers om.

    succes! Vooral vriendelijk glimlachen naar 'm hè! ;)
    Amber
     
  12. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    \:D/ LOL ik zal het hem vragen!

    Het echte probleem is natuurlijk die blaasontstekingen..de rest is bijzaak. Er is al zo vaak in me gewroet tijdens mijn vorige bevalling dat ik me wat dat betreft nergens meer voor schaam :)
     
  13. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    [​IMG]
    Ik lig onder de tafel van het lachen.

    Hopelijk valt ie niet op ottertjes.
    Nu ff serieus, hopelijk is je bo snel over. Ik heb er ook een nu en die was echt sneaky, had amper klachten maar vertrouwde het niet en heb voor de zekerheid een plasje weggebracht en dus wel bo. hopelijk blijft het hierbij, ook voor jou!
     
  14. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hehe ... inderdaad mooi verwoord!

    Heb zelf ooit iets soortgelijks gehad, maar dan met een kweekje ... geen urine natuurlijk, maar ontlasting ... en ik had een tropisch kadootje (amoebe dysenterie) ... doet interessante dingen met je ontlasting ...

    Uiteraard moest ik dat inleveren bij een zeer charmante jongeman die ik ook nog bleek te kennen van vroeger *zucht*

    Tja ... ze zijn het gewend, zullen we maar zeggen ... (leuk is anders - maar wel voer voor cabareteske teksten)
     
  15. Kissflower

    Kissflower Fanatiek lid

    19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    whahaha.. wat grappig hoe je dat omschrijft!
    Ik kan alleen maar zeggen heel veel succes!
    Ik hoop voor je dat de blaasonstekingen snel over zullen zijn. Want ik weet hoe irritand en pijnlijk het kan zijn!

    Liefs kiss
     
  16. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Dank je! Gelukkig is het bij mij echt een zwangerschapskwaal..volgens uroloog is enige remedie bevallen..tja beetje vroeg nog.

    Verder heb ik Curanol voor de aambeien en gyno daktarin voor de schimmel en na de bevalling wordt mijn onderkantje iig weer normaal a la hamster ;)
     
  17. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :oops: :oops: Zou ik ook helemaal niet zien zitten!

    Maar je moet zo denken, als dit een dokter is/word zal die wel genoeg toestanden zien die misschien erger zijn als de jouwe!

    Ik ben ook geen held in die dingen, zeker niet als de broek af moet, maar probeer toch altijd te denken dat ze waarschijnlijk al erger heeft gezien!

    Succes hoor!
     
  18. wondertje nr 3

    wondertje nr 3 Actief lid

    24 apr 2007
    168
    0
    0
    huismama
    gelderland
    Idd grappig hoe je het omschrijf haha
    Maar bij mij is het ook niet op zijn best nou hoor en ik vond inwendig ook altijd minder plezierig maja als het moet moet het kom daar niet voor het mooiste mutsje toernooi maar voor me kleine

    Ach meid hij heeft zoveel mutsjes gezien

    Succes
     
  19. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Met een schimmelinfectie mag je je eigen niet scheren he!
    Werkt het herstel enorm tegen!

    Hier laat ik mijn man de "Cavia" altijd scheren;)
     

Deel Deze Pagina