Heb zo'n pak paasassorti koekjes gekocht en ga 'm helemaal ALLEEN soldaat maken.. Sinds ik gestopt ben met roken, snoep ik wel degelijk meer, maar dit komt vanzelf wel weer goed meen ik, als de rook 'behoefte' verdwenen is. Ik kan er alleen heel slecht tegen als tegen mn moeder trots vertel dat ik al 3 weken gestopt ben met roken, dit langs haar heen gaat. En ik bestel een colaatje en gelijk.. 'moet je niet iets anders? dit is zo slecht voor je bla bla' Dus dáárom verwen ik mezelf nu lekker! ZO LEKKER PUH !!!
Hahahha goed zo! Soms moet je jezelf ook gewoon even verwennen... Ik doe helaas niet mee, heb al teveel gesnoept!
Goed van je dat je al 3 weken gestopt bent zeg! Ik opende vanmorgen een pak bokkepootjes en weet je wat nou zo lullig is, als je hem op 1 na leeg hebt gegeten maar die er dus echt niet meer in kan en er zo zielig in zijn eentje bij ligt en maar tegen jezelf zeggen, ajoh mietje je kunt het, gewoon die laatst ook nog even dan is het pak leeg want zou anders zonde zijn. hihihihi
@Patroeshka: ik geef je groot gelijk!!! Heb zelf na 9-10 weken ook nog flink wat snaaibuien (afgelopen dagen ook weer) maar alles beter dan roken Enne, dat colaatje, daar hoef je je echt niet druk om te maken!! === Whahaha MissMom, lig onder de tafel hier
Ja hoor kan prima. Geniet ervan, Ik was trouwens 6 kilo aangekomen na het stoppen met roken ( nu alweer 6 jaar geleden) Van 52 kilo naar 58 kilo.
Hihi! Toen ik stopte met roken (inmiddels alweer 2,5 jaar geleden - ben trots!) heb ik mijnman (toen nog vriend) opgedragen niks lekkers in huis te halen; alleen maar komkommer en worteltjes Werkte prima! Maar je hebt gelijk, hoor! Je mag jezelf echt wel verwennen als je zo'n prestatie levert, want het is echt wel pittig. Goed dat je 't al zo lang volhoudt!
Nou ik at in het eerste jaar ook alleen maar mandarijnen, wortels en komkommer maar toch wel aangekomen. Ik denk omdat je stofwisseling toch sowieso verandert als je stopt.
Ben onderhand al 4 weken gestopt. Moet zeggen dat ik er echt al bijna geen behoefte meer aan heb. Ben gestopt wegens gezondheidsredenen, ik móest stoppen en ach.. mijn zoontje kreeg er ook al meer erg in. Mop ik ga ff 'smoken' hoor zei ik dan tegen mn man. 'Owh zegt Justin, ga je WEER roken mama?' En ons na gaan doen met iets langwerpigs wat op een sigaret lijkt, dat waren voor mij DE dingen waardoor ik (én mn man ook) ben gestopt. Heb tot voor kort vele onrustige en slapeloze nachten gehad, maar merk dat ik nu eindelijk begin te wennen aan het niet rook leven.
Hihi! Bereid je er vast op voor: het kan makkelijk zo zijn dat je na ruim 2 jaar nog steeds af en toe denkt: zo, nu eerst ff roken! Gebeurde mij laatst weer. Zo stom! Dan rook ik toch al zo lang niet meer, maar blijkbaar zit dat er door die 10 jaar wel roken zó ingebakken dat het soms nog steeds bovenborrelt @ bosi: klopt dat het ook effect heeft/kan hebben op je stofwisseling idd. Had ik gelukkig geen last van, blijkbaar, want mijn gewicht bleef exact gelijk, maar het is bijna standaard dat mensen aankomen, zelfs als ze niet méér gaan eten. Zo raar. (daarom roken veel modellen trouwens ook: blijven ze slanker)
Oh die paaskoekjes zijn zo lekker. Bedoel je van die kleine ronde koekjes met wit spul erop en gekleurde hagelslagjes en geel rondje erop? Jammie...
Ik heb ook al van die vreetbuien gehad....ben nu wel 1 kilo erbij aangekomen. Maarja wel al 8 weken gestopt en zonder moeite ben zo trots op mezelf. Oh die paaskoekjes zijn lekkerrrrrr! Ik probeer me in te houden want ik was al 20 kilo aangekomen van mn zwschap, maarja én én dat gaat niet