Ik geef ook sinds kort 1x KV. vond het zo erg en voelde me heel leeg en verdrietig. nu vind ik het fijn nu het eenmaal aan de gang is. Ze vind het heerlijk en is tevreden met kruidvat zuigelingenmelk.
Fijn Loekie! Met Dano gaat het ook goed, hij vindt de KV erg lekker, hij gaat zelfs huilen als we de fles even uit zijn mondje halen om te ontluchten. Wel maak ik de flessen aan met bar le duc, puur omdat mijn neefje ontzettend veel krampjes kreeg van gekookt kraanwater. Ik wilde in de eerste instantie alles doen om te voorkomen dat hij last zou krijgen. Wat ik wel merk is dat hij nu vaker een poepbroek heeft, en dat terwijl hij niet meer dan 1 fles KV krijgt.
He angel eyes, dat laatste heeft Mira ook, poept veel meer! Niet bij te houden af en toe. En ja helaas af en toe wat krampjes, maar wel goede tip van dat water trouwens. Succes!
Annika poept ook iets meer, maar ze slaapt nu zoooooo lekker door. Vraagje, wat voor speen kan ik het beste voor pap gebruiken, zowel de KV als de BV+Nutrix gaan neit echt lekker door een gewonen speen, zit steeds verstopt, maar de standenspeen gaat te snel voor haar, zelfs in stand 1. Ik heb alleen Avent en die hebben geen papspeen. Gaatjes groter maken wil ook niet echt lekker, zelfs niet met een hete naald.
Loeki: jij gaf toch ook de goede nacht melk. ik heb een speen nummer 2 van Avent daarvoor gebruikt, dat ging prima. bv met rijstebloem ooit wel met de 123 speen gegeven maar dat ging ook niet zo goed. ik weet niet of bv met nutrix wel door een 2 speen kan...
moet er wel bij zeggen dat ik kant en klaar goede nacht melk had, misschien is dat homogener dan poeder met melk?
ik gebruik steeds de newborn speen voor Dano met borstmelk omdat het anders 'te makkelijk' gaat. maar ik merk met de KV dat het vaak verstopt zit, of te langzaam gaat naar zijn zin. ben ook wel benieuwd wat ik dan beter kan gebruiken.
Ik heb idd een keer de K&K goedenacht gebruikt en die ging er prima doorheen, maar de poedervorm bevat wat vezels die er niet goed doorheen gaan. De Nutrix gaat wel redelijk, gewoon niet te veel in doen heb ik gemerkt, maar die nachtvoeding is wel lastig.