help verschonen is een drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joycje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Pfoe ik denk heel herkenbaar maar toch echt wel een probleem.

Bij het verschonen is het echt een drama. M. gilt en krijst en worstelt. Het is een heel gedoe. Vooral wanneer hij een poepluier heeft is het natuurlijk lastig want alles zit dan onder..

Hebben jullie tips en trucs om hem te laten liggen en wat rustiger te houden.

Ik heb speeltjes en afleiding geprobeerd. Ik vertel hem precies wat ik ga doen.
    Heb geprobeerd hem toe te spreken en boos te zijn. Maar niks werkt.

Please help!!!.

2. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Elke dag wat anders verzinnen liefst iets geks en na het verschonen gelijk weer afnemen. Hier heeft zo'n fietslampje wat je op je kleren kan klikken wonderen gedaan. Kan je aan de achterkant aan en uit doen is heel interesant als je even moet liggen!!;)

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ik lees mee, want dat gedonder begint hier nu toch ook wel regelmatiger te worden. Ik zet hem nu bij poepluiers en een bokkig humeur eigenlijk standaard maar gelijk ff onder de douche :D maar das ook niet ideaal, denk ik.

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij verschonen hem regelmatig staand. Dan werkt hij vaak een stuk beter mee dan wanneer hij moet liggen. Als hij dan iets leuks (auto of zo) in zijn hand heeft gaat het vaak een stuk beter.

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hier hetzelfde probleem. Ik ververs mijn zoontje nu ook zo vaak mogelijk staand en dat gaat stukken beter.

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Staand verschonen? Mijn zoontje loopt dan gewoon weg met de luier half aan zijn billen haha, zelfs op de commode.. Hier ook drama's dus..

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe doe je dat dan met een gewone luier. Of ben je overgestapt op broekjes. Hier verschonen momenteel ook een groot drama. Maar vaak helpt klap eens in de handjes zingen vaak wel

8. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    sjonge gelukkig ben ik dus niet de enige moeder met een worstelend kindje.. :). Ik moet er ook wel om lachen maar echt handig is het niet vooral als hij nogal een volle luier heeft.

Mike blijft ook staand niet staan. Maar rent dan gewoon weg zonder of idd een halve luier aan zijn billetjes...

Het is wat met die snelle kinders..

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hier ook echt een drama,met verschonen,had vanavond nog heel de bank onder de poep zitten omdat madam weer alle kanten op draaide en de hele boel bij elkaar krijste.
    Ze is ook zo ongelovelijk sterk,dat ik haar beentjes met geen mogelijkheid kan vasthouden.
    Ik blijf ook even meelezen......

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat heb ik dus ook. En dan zegt mijn moeder altijd. Je moet die voetjes gewoon vastpakken. Ja ma dat doe ik ook maar hij trapt zichzelf gewoon los:D

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Als mn meisje weer dwars is en probeert om te draaien dan houd ik haar tegen bij dr heupjes...Ik druk gewoon mijn hand erop. Wacht tot ze is gekalmeerd, want ze kunnen sterk zijn I know maar ik blijf toch echt nog wel de sterkste hoor.
    Als ze is gekalmeerd ga ik weer verder, en zo herhaald het zich soms tig keer met 1 verschoonsessie.. De lol is er dan best wel snel vanaf heb ik het idee.
    Consequent zijn

Deel Deze Pagina