Ik was ook jong mama hoor en vind het heerlijk dat ik 28 ben en me zoon 6 lekker toch. heb zelf ook redelijk jonge ouders me moeder 53 en me vader 58 vind dit super. van harte gefelciteerd en geniet van de zwangerschap Groetjes Nadine
moet alleen kijken mijn in komen is nog niet hoog met deze leeftijd kijken hoe ik rond komen want moet nou ook kijken voor een ander huis
Niet lullig bedoeld hoor, maar had je dat vóór je zwamgerschap niet allemaal moeten bekijken? In ieder geval super gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van
Gefeliciteerd! Ik ben ook een jonge mama, inmiddels al wel 26 maar een zoontje van bijna 6, dochtertje van bijna 3 en 16 weken zwanger van ons derde kindje.
gefeliciteerd! spannend allemaal het... wij hebben 2 weken geleden de 1e echo gehad was allemaal heel erg bijzonder... Ik ben ook een jonge "moeder". geniet er maar lekker van! groetjes amy
Gefeliciteerd! ik heb dinsdag een positieve test gedaan! en ja ik ben ook een jonge moeder aangezien ik morgen 22 word. MAAR IK BEN ZO BLIJ!
Edit moderator: Het is niet de bedoeling om van dit topic een kletstopic te maken. Er zijn op het forum wel andere subfora te vinden, waar je eventuele vragen kunt stellen. Dit topic is alleen bedoeld om felicitaties in ontvangst te nemen.
Gefeliciteerd! Hier ook een jonge aanstaande mama, en het is (nu al) geweldig! Geniet ervan meid Liefs Dayenne
gefeliciteerd dayenne! je bent nog jonger dan mijn 19jaar ik geniet er half van haha ik ben zo moe en misselijk. mometeel hoef het voor mijn eventjes niet hoop ddat het over paar weekjes over is Groetjes
gefeliciteerd! en ik denk dat iedereen die net weet dat ze zwanger is het toch doodeng vind! ongeacht je leeftijd! maar dat komt helemaal goed hoor
ik ben 39 weken en 2 dagen zwanger, was op me 19 door de pil heen zwanger geraakt (lang leven goeie anticonseptie). ik had ook een test met streepjes....bij mij sloeg alles meteen blauw uit, ik heel naief denken van misschien moet ik even wachten trekt het streepje wel weg maar hij werd alleen maar blauwer (net als mijn hoofd omdat ik zo schrok dat ik me adem in hield). me vriend belde me toen net met de vraag ga je even mee naar die en die of blijf je thuis? ik zij dat ik graag wou dat hij even naar huis kwam dat ik wat moet vertellen, hij heel verbaast wat is er dan is er iets aan de hand? nou ik barste in tranen uit en na dat hij vroeg of en iemand dood was zij ik "je word vader!" hij is nog nooit zo snel thuis geweest. in het begin was hij er blijer mee als ik (komt denk ik ook door de schrik, zo opeens ben je zwanger). dat ik het op me werk vertelde zij iedereen ow wat erg voor je en behandelde me echt als een dom kuiken. iedereen zij van "ja als je het doet kan je zwanger raken he" hoe kan ik nou van te voren weten dat ik door de pil heen zwanger raak. ik zou via me werk weer een opleiding gaan doen tot verzorgende die in eens niet meer door kon gaan omdat ik zwanger was :S beetje vreemd. ik voelde me helemaal niet meer prettig op me werk door allen vreemde reacties op mijn zwangerschap, gelukkig waren ze niet allemaal zo. ach ik ben jong moeder iets wat ik wel atijd graag wou en 20 zo jong is dat nou ook weer niet toch? groetjes nikki
ik wou ook opleiding verpleeging verzorgende gaan doen mijn solicitatie brief lag al klaar. ik was niet onwachts zwanger maar was wel iets te snel geplant allemaal maar ben er erg blij mee hoop dat alles goed blijf zitten en daarna ga ik de opleiding in heb al genoeg oppas het is er nog niet eens en ze hebben hier al ruzie wie er op wil gaan passen Groetjes