owjee owjee is echt zo :P nog meer jonge moeders ?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door dreamingPris, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikki20

nikki20 Lid

26 mei 2008
    7
    0
    0
    op dit moment alleen huisvrouw
    's-Graveland
    hahahaah ja dat ken ik, als het nodig is kan ik het zo een week kwijt aan allemaal verschillende.
    ik wil wel een half jaar borstvoeding gaan geven dus dat is dan wat lastig met een opleiding en bovendien weet ik nu niet meer precies welke opleiding ik nou wil gaan doen. maar ben ook super blij met mijn zwangerschap, was even wenne in het begin dat ik een mamma zou worden maar ben er nu wel aangewent. ach bij jou komt het vast wel goed voorzichtig zijn met cafeine dat schijnt niet zo goed te zijn in het begin van je zwangerschap. ik wist het toen nog niet en heb het wel gedronken niet zo veel dan ben niet echt een koffie mens.
    groetjes nikki

2. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    owjee heb heel veel rebbulll gedronken
    omdat ik 45 uur moes werken in een week wat ik niet trok :(
    maar wil eerst een LOI opleiding gaan volgen thuis en daarna naar school of bedrijf BBL

ik wil zowiezo verzorgende want daar kan je bij heel veel dingen terecht zieken huis thuis zorg of verzorgings te huis

3. nikki20

nikki20 Lid

26 mei 2008
    7
    0
    0
    's-Graveland
    het schijnt dat het slecht is omdat je dan meer kans heb op een miskraam, maar tot nu toe zit het toch nog steeds veilig bij je binnen. je moet je niet gek laten maken met alles wat je hoord, deed ik wel en zat soms enorm in de stress omdat ik hoorde dat je dit en dat niet mocht en ik het wel had gedronken of gegeten. ik heb van mijn vriend (ja die is ernom panies in da soort dingen) een koffie verbod gekregen (ook cola en andere dingen met cafeine) wat blijkt nou er zit ook cafeine in thee was ik verder de hele zwangerschap heb gedronken. dus het zegt allemaal niks hoor als het mis gaat heeft het gewoon zo moeten zijn. maar bij jou komt het echt wel goed. ja ik zat ook te denken aan een loi opleiding maar wil misschien boekhouding gaan doen aangezien mijn vriend zijn eigenbedrijf heb dan kan ik mooi de boekhouding gaan doen, en vraag me af of dat niet beter is als ik dat gewoon op school doe.

4. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    ja dat is inderdaad wel handig ja maar ben niet goed in boekhouding :p
    wil echt de zorg in gaan werk nou in de horeca maar dat is gewoon te zwaar veel lopen enz laat thuis
    maar ik drink nou ook gewoon cola drink geen melk en zo dus dat moet ik nou allemaal leren drinken geen cola veel melk geen koffie geen redbull geen thee:( wat mag ik nog wel hahahah :p

5. nikki20

nikki20 Lid

26 mei 2008
    7
    0
    0
    's-Graveland
    ja precies als je echt alles moet geloven mag je alleen maar water drinken nou daar word je gelukkig van. hier en daar mag je echt wel eens wat met cafeine hoor deed ik ook had soms zo'n zin in cola of koffie dat ik het gewoon deed nou ik ben nu al aan het einde en die kleine is kern gezond ( misschien straks een beetje hyper maar ach) laten we maar zeggen dat stress om dingen die je wel of niet mag slechter voor je is als cafeine.
    ik ben ook geen reken wonder dus vraag me daarom ook af of ik boekhouding wel moet gaan doen, wat wel een voordeel is ik kan het straks lekker thuis gaan doen. ja horeca is wel erg leuk vind ik maar ook heel erg zwaar als je straks wat zwaarder word is het geen doen. ik ben erg dik geworden in het begin al. ben van 36/38 naar over de 40 gegaan. dus ben echt echt heel dik.

6. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    ik was al wat rond maar nu nog erger en is nog maar 7 weken :( heb maat 40 heb nou al 42 nu al nog maar 7 weken ik weet niet hoe het kan maar is niet leuk
    krijg zowiezo een ADD kind me vriend heeft dat lol
    dus Alle Dagen Druk

maar lijk me leuk om je op msn te hebben lijk je dat ook wat ?
    Groetjes PRis

7. nikki20

nikki20 Lid

26 mei 2008
    7
    0
    0
    's-Graveland
    heb hem nu door hoe het moet hahaha

8. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    oke dankje ik heb hem kan je bericht wijzige dan kan je Email weg halen ;)

9. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    In ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

En mensen vinden mij ook nog steeds te jong :)

Ik ben 21 november uitgerekend en ben dan nog 23 maar komt het de 22 ste dan ben ik 24 :)

10. YenY

YenY Actief lid

5 mei 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi ladies,

Ik ben ook een jonge moeder, Ik ben 21 als het kindje geboren zal worden en 2 maanden later word ik 22.

Ook ik vind het super dat ik jong moeder wordt, heb k altijd al gewild.
    Ook mijn moeder was 21 toen ze van mij beviel. En háár moeder (mijn oma dus :)) was 17. En diens moeder weer, die was 26. Dus we zullen straks 5 generaties hebben! :D

Liefsss

11. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    heeey dames rond welke week krijg je een buikje?

want ik ben nou 7 weken en heb het idee dat me buik dikker en opgezwollen is ben blij als ik me broek los mag maken en een lkkr huis broek aan mag lkkr los

Groetjes

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Mijn buik is ook al wat opgezet. Zal wel van de darmen zijn. Maar ook mijn onderbuik begint wat op te zetten (net als dat ik ongi ben). Ik hoop dat ik snel een buikje krijg!

Weet iemand hoe snel je een buik krijgt als je slank bent? Krijg je dan juist sneller of juist niet een buik?

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve meiden,
    Ik doe dit topic op slot, aangezien het niet de bedoeling is om hier uitgebreid te kletsen.

Deel Deze Pagina