Hoi dames, Iemand van jullie mee gemaakt dat er 2 maal een lh piek is? Ik weet dat ik gewoon moet afwachten en dat ovulatietesten niet helemaal betrouwbaar zijn met mijn pcos maar vroeg het me gewoon af. Afgelopen maandag de knaller gehad.. Toen rond 3u een enorm drukkend gevoel in thv mn rechter eierstok, leek 'klem' te zitten met bukken enzo. 10min later een steek en dat drukkend gevoel was na een half uur weg.. Lh was daarna bijna helemaal niet meer waar te nemen op de ovulatietest maar vandaag had ik toch wat tintelingen thv mijn eierstok dus bedacht me? Misschien toch geen ovulatie gehad en probeerd mn lichaam het opnieuw maar ik vond ook dit op sensitest. Kan ik 2 maal een LH piek hebben waargenomen? | Sensitest Onderste test is van vandaag... Ohh en ik kan niet zwanger zijn, vriend lag tijdens mijn piek met griep op bed helaas.
Door PCOS schommelt LH niveau behoorlijk dus zou je meerdere keren erg donker testen, dus niet echt betrouwbaar. Maar een positieve ovulatietest hoeft niet te betekenen dat je ei springt. Mocht hij niet springen, probeert hij het een paar dagen later nog een keer! Dat kan er ook aan de hand zijn bij je.. Al vind ik die van vandaag niet positief hoor! Hij is nog niet even donker. Probeer vanaf de volgende ronde te temperaturen. Dan weet je achteraf of je ei is gesprongen! Deze ronde schommelde mijn LH niveau ook heel erg. Geen PCOS maar denk lichaam in de war door MK.. (erg frustrerend en onzeker)
Dank je voor je reactie.. ja ik ga ook niet meer testen en wacht gewoon af op mijn menstruatie want dit maakt me onrustig. En idd misschien wel verstandig om te gaan tempen.