Hallo Ik val met de deur in huis. 13 augustus heb ik een miskraam gehad na bijna 9 weken zwangerschap. Een week na de miskraam is het vloeien gestopt en hebben ze in mijn bloed nog maar 46 HCG gevonden. Het was dus bijna helemaal verdwenen uit mijn lichaam en op de echo was ook te zien dat mijn lichaam alweer een nieuwe slijmlaag aan het maken was. Inmiddels is dit 6 weken geleden en heb ik nog geen nieuwe menstruatie gehad. Ook de zwangerschapstest van afgelopen zaterdag was negatief. Bestaat er een kans dat ik later positief test? Wanneer zou ik dan opnieuw kunnen testen? Als deze negatief is, wanneer moet ik aan de bel bij de HA trekken als ik nog steeds geen menstruatie heb? Veel vragen en veel onzekerheid hier ook omdat ik wat krampjes heb die ik ken van mijn vorige zwangerschap. Hoop dat je kan helpen.
HOi kimmeding, na een miskraam is ook je cyclus van slag, het kan een half jaar tot een jaar duren voordat je weer de cycles hebt die je van je zelf gewend bent. Er word vaak geadviseerd om eerst je menses af te wachten voordat je overnieuw probeert zwanger te worden. Dit om deze onzekreheid die je nu ervaart te voorkomen. Je weet nu niet wanneer je eerste eisprong is. Dus je weet ook niet indien deze eisprong word bevrucht wanneer je precies moet testen. Houd eventuele zwagnerschaps symptomen in de gaten en in dien je na een half jaar nog geen menses hebt gehad,is het verstandig naar je huisarts te gaan. Imke
Tja symptomen ervaar ik wel een beetje. Ik heb een soort van menstruatie krampjes onderin mijn buik. Ik had dit ook tijdens mijn vorige zwangerschap dus daarom weet ik ook niet zo goed of dit hetzelfde is. Afijn ik zal moeten wachten dus Bedankt in ieder geval.