sinds 2 dagen heb ik soms hele erge kramp en dan verlies ik een klein beetje bloed. het voelt veel sterker als bandenpijn.. iemand een idee wat dit kan zijn?
heb gebeld het zouden voorweeen kunnen zijn vriend is al onderweg naar huis en dan richting ziekenhuis. tnx voor de tips
Goed dat je hebt gebeld! Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat je altijd moet bellen bij bloed of ander vochtverlies. Succes meid!
O daar zou ik ook erg van schrikken, weet je al meer? Hoop dat alles goed is!! Ik had een paar weken geleden ook iets bloedverlies, had te maken met het indalen. De baarmoedermond is nu zo goed doorbloed, dat er soms adertjes kunnen knappen, maar meestal is het dan ook niet heel erg veel bloed wat je verliest... Laat nog even wat van je horen als je kunt!
hey meiden nou gisteren behoorlijke schrik gehad. in het ziekenhuis bleken alle controlles in orde te zijn! bij mij lag de kleine wel met haar hoofdje behoorlijk laag dat zou de oorzaak kunnen zijn. maar helaas weten ze niet waar het bloeden vandaan komt. eenmaal thuis nog 2x bloedverlies gehad maar dat zou ook van de eendenbek kunnen komen. op het moment is het rustig zodra ik weer bloed verlies heb moet ik gelijk terg komen dan word ik alsnog opgenomen.