Zijn jullie ook zo benieuwd hoe de baby eruit ziet? Lijkt ze op jou? Of op je partner? Of juist misschien nog even op niemand.. Hoe zal ik naar haar kijken als ze dalijk in mijn armen wordt gelegd na de bevalling? Wat gaat er dan door me heen? (controlfreakje hihi..) Vind het zo gek allemaal zo spannend!
Hihi ik denk dat we dat allemaal hebben hoor! Ik ben ook mega benieuwd! Is het een jongetje of een meisje? Hoe ziet hij/ zij eruit? Welk karakter heeft het kindje? Ga zo maar door Is ook wel gezond denk ik, dan willen we ook wel dat die bevalling dalijk begint
jaaaa! dat heb ik ook. Zou iedereen gaan zeggen dat de baby op mijn vriend lijkt?? Zoals namelijk met al mijn nichtjes en neefjes van zijn kant het geval is... Zou ze op de 3d echo lijken?? Ik had niet gedacht dat het wachten zo lastig zou zijn, je weet gewoon niet wanneer het komt en hoe het dan zal gaan. Ik ben benieuwd groeten
owww jaaaa!!! ik wil ook zo graag weten hoe onze beeb eruit ziet!! ikzelf ben namelijk nederlands, blond blauwe ogen, maar mijn vriend is indo, zwart haar, bruine ogen en ik ben zoooo benieuwd op wie ze zal gaan lijken! maarjah nog 8 week te gaan... zucht!
ja grappig he al die vragen? En hoe zal de beeb zich ontwikkelen? Wordt het een boef of een rustig mensje? Vind het zo leuk allemaal!! Het is nog zo ongrijpbaar allemaal...moet nog steeds wennen aan het idee dat ik MOEDER word!! Het is nog steeds ontastbaar voor me....vraag me af wat de beeb allemaal zal losmaken in mij! Ik ben daarom ook zo dankbaar dat ik dit mag meemaken!
Erg leuk deze vraag. Bij mij zal het zeker zijn dat het kind de uitelijke kenmerken heeft van mijn vriend hij is surinaamshindostaans en dus donder over heerst altijd. Mijn zoontje ook van hem lijk qua kleur en zo idd op zijn papa maar hij lijkt in zijn gezicht weer sprekend op mij dus elk na deel heeft zijn voordeel met na deel bedoel ik zal nooit mijn blauwe ogen krijgen of mijn blonden haren hihi Wat ook grappig is en was is dat mijn vriend aan zijn linker oor een afwijking heeft en ja wel hoor mijn zoontje ook gewoon erg leuk allemaal, ben benieuwd hoe mijn meisje er uit gaat zien weet nu al mooier kan het niet worden alleen maar leuker hihi het blijft spannend zeker als het halfbloedjes zijn haha groetjes
Ja, halfbloedjes zijn zo MOOI vind ik!! 'Helaas' zijn wij beide Nederlands haha wel allebei donkerbruin haar en absoluut geen witte huid. Hoorde laatst dat ik dan een kans heb op een roodharig kindje hihi...ben benieuwd...zelf lijkt mij de kans groot dat er juist een brunette uit zal komen, maar we zullen het allemaal zien!! Ik heb krullen en hoop wel op krullies...maar wie zal het zeggen??
ik heb express geen 4d echo laten maken maar wat niet wist met 15 weken op normale echo al te zien ze lijkt op haar papa hoofd neusje mond maar goed dat is iedere keer zij aan zicht is ze precies papa.maar goed hoe ze echt verder uit ziet zie ik maximaal over 2,5 weekjes vind zo spannend kan echt niet wachten maar het moet maar
hey.. ik kan jullie verzekeren als er één ding was waar ik zo benieuwd naar was tijdens mn zwangerschap was het wel hoe mn kindje eruit zou zien.... en ik kan je verzekeren, het is het knapste, liefste en mooiste baby'tje van de wereld
Hai hai. Dat gevoel wat jij omschrijft begin ik steeds meer te krijgen nu. Alleen dan denk ik er "hij" bij en niet "zij". Ben heel benieuwd of hij op mij lijkt of op mn vriend...of op beide! Lijkt me helemaal leuk! Vraag me ook af wat ik zal voelen wanneer hij voor het eerst bij me neergelegd wordt en hoe het de eerste dagen zal zijn!!! Spannend hoor allemaal Ohja...ik kan me ook echt niet voorstellen dat IK straks MAMA ben....dat voelt nog wel het gekste van alles nu!
dat heb ik hier nu ok weer. bij ons meisje hadden we ietsm eer beeld door een pretecho al wisten we toen het geslacht niet. maar toch was ze nog heel erg onbekend z had ze zelfs zwart haar terwijl we allebei blond zijn haha. ze heeft verder dus echt de vorm hoofd vandr papa maar verder is het heel veel van mij nu. bij ons manneke zijn we nu dus helemaal nieuwsgierig wnat hebben helemaal geen beeld ervan alleen van zijn zaakie hahah die komt steeds in beeld tijdens de echos maar het koppie dus absoluut neitben dus ook erg benieuwd weer dit keer.
Leuk he, ik ben ook heel benieuwd! Helaas moet ik nog een stuk langer wachten dan jullie allemaal Mn zoontje leek wel echt op de 3d echo. Nu ook weer 3d gemaakt en denk dat zn zusje meer op dr vader lijkt. Iedereen zegt dat ons zoontje erg op ons lijkt namelijk. Wat gemengde kindjes betreft, mijn zoontje is heel licht uitgevallen terwijl zn vader creools/hindoestaans (en echt donker) is. Door de zon is hij nu zelfs blond geworden! Zal wel niet zo blijven, maar toch erg grappig om te zien. Ben ook erg benieuwd of zn zusje wel donkerder is!
Ik heb dus gehoort dat je beebke het eerste jaar lijkt op je hubbie Dat heeft temaken met evolutie zodat de vader ook gelijk een band kan vormen met je kleine
Hihi, ik heb al 2 kindjes en deze 2 zijn absoluut verschillend van elkaar! Mijn vriend is een kwart indo dus bruin haar, bruine ogen. Toen mijn dochter geboren werd was het precies mijn vriend, zwart haar donkere ogen (al zijn ze in het begin altijd blauw) en ze had een hoop haar en een prachtig kindje. Nu heeft ze bruin haar, bruine ogen en mooie krullen! Mijn zoon kwam eruit en ik was ervan overtuigd dat hij bruin haar en bruine ogen zou krijgen, maar alles bleek anders. Hij was blond rossig en had lichtere blauwe ogen dan mijn dochter had. Nu is hij blond, blauwe ogen en stijl haar! Hahahahahhahaa, wat een grap! Maar goed mijn vader en mijn vriend zijn vader zijn allebei blond rossig met blauwe ogen, dus het zit toch ergens! Nu begrijp je dat ik razend benieuwd ben wat we nu weer gaan krijgen?! Ikzelf heb groene ogen dus hoop een beetje dat dit kindje groene ogen zal hebben, en zelf grappen we dat dit een rode word hahahaha, maar ik denk zelf dat deze bruin haar zal hebben! Geslacht weten we binnenkort dus dat zal geen verrassing zijn! En ja het karakter, ik heb hele grappige, vrolijke en alerte kindjes dus denk dat deze het ook zal zijn! Maar ik kan haast niet wachten!
Bij mijn dochter klopt dat wel, maar mijn zoontje is een echte mengelmoes, niemand kan nou zeggen op wie hij nou het meeste lijkt!
Ik droom steeds dat we straks een zwart kindje krijgen en dat ze in het ziekenhuis een foutje hebben gemaakt met de terugplaatsing van het embryo... . Ik kan dus ook niet wachten tot we onze uk dadelijk in het echt mogen zien en inderdaad mogen weten dat dromen bedrog zijn . Groetjes, Josien
Bij de geboorte leek Eva gewoon op zichzelf , het jaar erna leek ze sprekend op mij en nu lijkt ze een beetje op ons allebei maar nog het meest op mij. Nu ben ik natuurlijk weer erg benieuwd hoe de baby eruit ziet, maar ik ben vooral ook benieuwd of de baby en Eva op elkaar lijken!