Ik ben al een paar maanden aan het turen, maar heb ze nog niet gevonden bij onze AH Zou het kunnen verschillen per vestiging? Ze verkopen ook niet die rozijntjes in een doosje voor kinderen. Ook al zo stom!
Ik ga zo naar de appie en ga kijken en als ze ze niet hebben ga ik maar door naar de plus . Er zit overigens wel verschil per vestiging ,hoor ik van mijn zus ( werkt bij appie) . Ik weet wel dat die rozijntjes op zo'n gekke plek hier liggen.
Oooooh heerlijk! Zeker nu ik dat foto-tje heb gezien. Ik neem altijd van die mini's. Ik weet niet van welk merk ze zijn, maar ze hebben ze in ieder geval bij de Lidl. Heerrrrlijk, vooral die witte. 't Is dat ik effe geen energie genoeg heb om naar de winkel te gaan anders zou ik het wel weten.....
blleehh die vind ik nou niet lekker geef mij maar een echte zoen. (maar daar moet ik nog ongeveer 5weken op wachten)
Oww heerlijk!! Ik zag ze gister nog liggen bij de AH, onder de noemer 'negen zoenen'. Maar idd, er gaat niks boven de enige echte super dik....! @Yukl; Over die rozijntjes, mijn man loopt ook altijd te schelden dat ie ze niet kan vinden. Ze liggen hier bij de AH in het snoepvak op de onderste plank naast alle uitdeelzakjes. (ze vallen idd niet op door de nieuwe verpakking)
Ooh, heerlijk!! Nu heb ik het in mijn hoofd en MOET ze hebben Stuur m'n vent vanavond even naar de supermarkt denk ik (ik mag de deur niet uit, anders had ik ze al in huis haha)
Owwww ik heb ze al 2 weken in huis en nog niet aangeraakt ( zoooo trots opmezelf ) Maar dankzij jullie moet ik ze vanavond op eten
Haha, lekkere berichten! Daar zit ik dan met een bakje ham/prei salade in mijn Dr. Frank dieet (ook lekker hoor)
Mmm die mini's vind ik ook zo lekker! En idd in het wit en melk ! Zit nog op mn werk...maar ga morgen maar ff langs denk ik
Mmmm heerlijk. Lang geleden dat ik die heb gehad. Vroeger als kind snee ik een stuk van de kop er af en lepelde dan de slagroom er uit.