Bedankt! Ik ga morgen eens even neuzen. Ik heb wel al bij de snoep gekeken, maar zocht naar de oude verpakking. Wellicht dat dat de boosdoener is dat ik ze nog niet gevonden heb.
Toen ik net bevallen was van zoonlief heb ik tijdens mijn kraambed echt dozen weggevreten. Ik had zo'n zin in negerzoenen! Geen idee waarom
Mjammie!!! Echt heerlijk vind ik ze. Heb het al in geen eeuwen meer op en nu mag ik ze niet, want ik ben aan de Sonja B. om wat zwangeschapskilo's te lijf te gaan.
Nou dat geloof je toch niet ,de negerzoenen waren gewoon op @ Yukl, Bij de appie zijn de negerzoenen er idd niet meer De rozijntjes zag ik zo snel ook niet ,maar was ook heel druk voor het vak
Ja idd, merk het de laatste tijd steeds vaker ,met de meest bekende dingen die ineens verdwenen zijn. Net wat je zegt is vast weer een prijsconflict. Hebben ze ook met de cola steeds.
Ze hadden ze niet bij de benzinepomp, aaaah! Heb net een magnum caramel&nuts achter de kiezen en zit nu aan de M&M's... *burps*
Jaaaaaaaaaaaa de doos is bijna leeg. De laatste staat naast me, mijn vent heeft er ook een paar op. Maar heb de laatste paar in beslag genomen. Ben nu wel misselijk hihi.