waarom wil men keer op keer weten hoeveel geld andere forumgangers verdienen. dat is en vraag die mij bezighoud. vraag je ook aan je kennisen of vrienden wat hun verdienen
Waarom eigenlijk niet? Ik vind dit zo typisch Nederlands om daar geheimzinnig over te doen. Ik krijg er zelf niet warm of koud van wat iemand anders verdient. En van mij mag iedereen weten wat ik verdien. Ik vraag het zelf niet zo snel aan anderen, maar als mensen het aan mij vragen dan krijgen ze het ook te horen.
Ik deel de mening van Kiwi.. Ik vraag er nooit naar maar zou wel antwoord geven als het mij gevraagd wordt.
nou ik vind het raar en asociaal als een kennis aan mij zou vragen wat onze inkomsten zijn. en volgens mij heeft het helemaal niets met nederlands te maken.
Ja ik zie het probleem ook niet eigenlijk. Wat is eigenlijk het probleem? En met vrienden hebben we het er heel soms ook wel over. Over de vaste lasten en lonen. We hebben volgens mij een gewoon gemiddeld salaris.
Ik snap ook niet waarom het zo'n probleem is. Ik denk bijvoorbeeld juist dat als je beter weet wat je kan verdienen in een bepaald vak dat je dan steviger in je schoenen staat als je over salaris gaat onderhandelen.
misschien omdat het hier anoniem is en als ik geen antwoord wil geven antwoord ik niet. kan niet simpeler lijkt mij. waarom wil je weten hoe iemand sekst? hoe iemand ergens over denkt? zie geen verschil
daarom is dit forum ook zo handig, ik zou het ook niet aan een andere vragen, als zij mij het vragen zou ik het wel vertellen... hier is het lekker anoniem ik vraag me gewoon af of mensen het redden omdat ik erover denk om minder te gaan werken, en dus ook minder ga verdienen :S
ja jij zegt nu iets anders dan wat ik bedoel. ik heb 2 kennissen de vrouw is werkzaam als advocaat en haar man heeft een goeie functie in een bedrijf. maar waarom zou ik willen weten wat ze verdienen hoeveel ze sparen hoeveel ze uitgeven.
ik vind het geen probleem als iemand dat vraagt beetje zelfde als wat betaal jij voor je huis etc... ik vind dat ook niet asociaal ofzo
waarom denk ik dat mn kind gepoept heb. kijk ik. niks te zien. kleed haar weer helemaal aan. 5 minuten later. ik ruik toch echt poep. kijk weer. AAARRRGHHHHH waarom? hahahaha GEINTJE
maar er is maar 1 iemnd die weet of ze het gaat redden en dat ben jij zelf we kunnen wel ieder 2000 verdienen maar een heel ander uitgave patroon hebben dus heb je nog niets aan deze gegevens
Daarom is het hier misschien wel anders, je vraagt het niet aan 1 persoon dus die kan zich er niet opgelaten door voelen. Iedereen die er geen moeite mee heeft reageert, en degenen die het niet willen vertellen die lezen gewoon weer verder in een ander topic
Ik zie er totaal geen probleem in eigenlijk. Stel je wilt van baan veranderen, dan is dit the place to be om het eens na te vragen hoeveel je met het eea kunt verdienen en of je rond kunt komen bijvoorbeeld. Niks mis mee denk ik. En je bent niet verplicht om te antwoorden toch?