Leuke manier om het geslacht te vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mijngeluk1992, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Wij hebben 10 april de geslachtsbepaling van ons kindje
    nou willen we het op een leuke aparte manier laten weten aan onze ouders nou zie en lees ik heel veel ideeen met taarten en cupcakes met de juiste kleur vulling maar wij hebben de echo savonds en willen het dan ook savonds vertellen dat gaat dan niet lukken toch?
    ben benieuwd of jullie leuke ideeen hebben:)

2. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Je kan altijd cupcakes maken voor beide geslachten, is misschien een beetje veel gedoe alleen. De rest kan je invriezen en gewoon later een keertje op eten haha.

3. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hadden chocolaatjes laten inpakken met daarop roze muisjes!! Je ziet ze vaak bij snoepwinkels.. Toen een doosje gekocht bij de xenos en er 7 inpak papier lagen er om heen gedaan :D... We hadden er 3 laten maken.. Voor mijn ouders en de broer van me vriend.. En voor ons zelf... Eerst de mensen laten raden raden en toen mochten ze het doosje opmaken... Tadaaaa het word een meid :D

4. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Oh ik heb niet echt tips (wij gaan een taart laten maken met gekleurde vulling) wil alleen zeggen: spannend!! hihi :D Ik hoop dat je kleintje beter meewerkt dan die van ons :p
    Wij hebben afgelopen 2 weken, 2x een pretecho gehad om het geslacht te weten.. dat was buiten de kleine gerekend! De echo's duurden 45 en 30 min en geen enkele keer heeft ie 't willen laten zien. Steeds de beentjes gekruisd of opgetrokken of de beentjes wel lekker open en de handen ervoor haha, je houdt het echt niet voor mogelijk!! Op 't einde stak die zelf zijn duim in de lucht hahaha :D Heb nu mijn hoop op de 20w echo en anders zal het allemaal neutraal/unisex worden vrees ik!

Deel Deze Pagina