Hallo, wij zijn bijna 12½ jaar getrouw en we geven een klein feestje. Nu wil ik na afloop van het feest een bedankje geven. Wil dit zelf gaan maken. Maar ik heb geen idee wat. Hebben jullie tips,ideeen? per bedankje mag het max 5€ kosten. hoop dat jullie wat weten.....
Denk als je zeg maar zelf een mooie kaart maakt en die bij een copyshop laat drukken op mooi dik gekleurd papier dat de kosten best meevallen. Dan zelf een merci erop plakken en hopla een leuk bedankje. Succes wat het ook word!
Op AliExpress heb je ook hele leuke dingen die je voor een paar centen kunt customizen. Denk aan sleutelhangers, armbandjes, bieropeners etc. Die kun je dan zelf ergens leuk in op op doen. En op pinterest heb je ook veel ideeen!
Wij hadden afgelopen maart een feestje vanwege onze 12,5 jarig huwelijk. Ik had bij de Wibra cadeau doosjes met huwelijksthema gekocht, geloof 5 of 10 doosjes per pakje voor een paar cent, waar ik snoephartjes in heb gedaan, cellofaantje er om heen en een labeltje met Bedankt!