Hallo dames, Mijn zoontje is bijna 7 maanden en hij doet het super goed!! Vanaf 6 maand mochten we van cb brood proberen en hij vond het helemaal fantastisch tot dat hij ziek werd vorige week maandag sinds dien weigert hij brood te eten. Hij moet al huilen als hij het ziet. Snap er echt niks van. Hebben jullie misschien tips??
Ik zou het gewoon over 1 of 2 wkn weer proberen en voor nu even laten. Misschien gaat het dan wel weer. Je kan kindjes niet dwingen om iets te eten. Dus ik zou daar niet moeilijk over doen. Meeste voedingsstoffen komen toch nog uit de melk en niet uit bijvoeding.
Haha, ik zat hetzelfde te typen, maar werd afgeleid door appjes. Dus daarom een beetje dezelfde reactie
Stop er even mee. Wacht totdat hij zichzelf weer beter begint te voelen en dan kun je weer beginnen met een boterham geven. Een boterham is ook helemaal niet lekker als ze ziek zijn. Hier eten ze alles als ze ziek zijn... Behalve.. je raad het al.. Een boterham!
Wat de rest zegt Ik begon pas met een broodkorstje toen mijn baby ruim 7 maanden was. Het is dus echt nog niet noodzakelijk. Als je kleine maar drinkt