Wie zit er voor gas en stroom bij de oxxio? Ik heb wat dingen nagekeken en kunnen veel goedkoper daar. maar maken ze het ook allemaal waar? Wat zijn jullie ervaringen? Ik ben benieuwd!!
Uhh niet !!!! Na alle verhalen gelijk het boek Oxxio gesloten Hier overgestapt naar Essent via een vergelijk site met een bonus van 160 euro en een jaarcontract en goede tarieven Anders je eigen energiemaatschappij bellen en vragen om een beter aanbod..
Ik zou zeggen typ eens oxxio en ervaringen in op google Mijn moeder is ooit van NUON naar oxxio overgestapt en binnen 2/3 maanden is ze snel teruggegaan naar NUON. Mijn schoonouders hebben ook vaker gezeur met oxxio, dus die zijn ook niet echt lovend.
Een jaar bijgezeten en geen problemen gehad, toen een jaar andere energiemaatschappij gehad en nu weer over naar Oxxio! Ben tot nu toe nog positief. Lees al die negatieve verhalen niet op internet want het lijkt alleen maar negatief maar dat komt omdat de positieve verhalen niet online gezet worden
Niet doen. Echt niet gewoon. Oplichters, hoge rekeningen achteraf, slechte service etc. Is echt niks goeds over te zeggen
Het nadeel vind ik dat ze je laatste betaling niet meerekenen waardoor je dus meer kans hebt dat je bij moet betalen..
Ik had nooit gezeur bij oxxio. Zitten nu bij essent omdat we een behoorlijk bedrag kregen via de Mediamarkt
Hier nu een jaar oxxio en geen problemen en prima service. Was ook een beetje huiverig na alle verhalen maar die zorgen waren toch voor niks gelukkig.
Mijn zusje betaald 190 stroom en 50 gas en moest nog is 559 bijbetalen. Ze is alleen in een 2 kamer flat en werkt fultime. Allemaal nieuw a witgoed en geen vaatwasser of zonnebank of andere energie sluipers. Verwarming Max 19. Oxxio vertikt Het om de meter te controleren . Nu over jaar Essent die haar gebruik in de gaten gaat houden voor 2 mnd. Is dit overdreven veel gaan hij de meter controleren
Euhhh wij zitten ook bij oxxio... Nooit problemen mee gehad.. Krijg netjes om de 2 maanden een overzicht met ons verbruik, en kan dit dagelijks bekijken op de oxxio app.... Daarop zie je per maand/ dag en zelfs uur wat je verbruikt, Dan kan een jaar afrekening toch niet tegenvallen? Je weet dan toch precies wat je verbruik is?
Onze eigen maatschappij kan maar 5 euro goedkoper. Vandaar dat ik om heen aant kijken ben Voor de ipad doe ik het niet we hebben er al 1 meer dan genoeg Wie weet toevallig hoe het in zn werk gaat als je de prijs voor bepaalde tijd vast zet. Want dan zouden we goedkoper uit zijn hij Eneco daar zitten we nu dus bij. Werkt dat precies hetzelfde met eindafrekening etc ?
Mijn ouders hebben ooit ook de fout gemaakt naar oxxio over te stappen. Ze hadden dus de meterstanden te laag doorgegeven naar de oude leverancier waardoor ze eerst geld terug kregen van de oude leverancier en vervolgens bij oxxio vet bij moesten betalen. Oxxio heeft dus in principe gestolen van de oude leverancier want zo zijn ze er zelf beter op geworden.
Hier had Essent het ook over waar mijn zusje vandaan kwam. Dus Essent, oxxio en weer Essent. Bij Essent betaalde ze totaal 110 euro en woonde toen nog samen. Kreeg toen eind van het jaar geld terug. Nu oxxio en alleenstaand betaald ze samen 240 per maand en moet nog 559 bijbetalen. Dat betekend dat ze alleen opmaakt per maand zo rond 290 euro en dat terwijl ze overdag nooit thuis is. Apparaten ook allemaal uit want heeft zo'n afstandsbediening waarmee ze dus alle stroom op apparaten uitschakelend. Ze heeft de meterstanden nog van vorige eindafrekening die ze zelf heeft doorgegeven en Essent gaat nu nakijken of oxxio de juiste heeft doorgegeven aan Essent toen der tijd . Is allemaal in afwachting. Je kunt nooit alleen in een 2 kamer flat 290 euro mp opmaken.