oxxio hoe bevalt dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier tevredrn over oxxio

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn buurvrouw moest na een jaar 1000 euro bijbetalen, was een grote nachtmerrie. Ik zeg niet doen!

3. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Wij zitten bij de oxxio en dat bevalt ons heel goed.
    We hebben nooit problemen met ze gehad

4. AmberS

AmberS Bekend lid

16 okt 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik zou het echt niet doen. Mijn ouders zijn destijds overgestapt van Nuon naar Oxxio omdat het goedkoper was, maar er ging echt zoveel mis, toen zijn ze weer terug gegaan naar Nuon, en heeft Oxxio nog minstens 1 jaar lang rekeningen afgeschreven. Groot drama dus.

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Het zijn allemaal "boeven en schavuiten" dus maakt volgens mij niet uit. Ik stap elk jaar over naar de maatschappij met het beste aanbod, ook een jaar Oxxio gehad. Geen problemen bij mij behalve wat administratieve rompslomp rondom een verhuizing en tijdelijk 2 huizen maar dat is dan ook geen normale situatie. Ik kreeg ook gewoon geld terug. En laatste betaling rekenen ze bij Essent ook niet mee. Nu weer bij de Nuon, zien wel weer welke volgend jaar. Bij mij vallen alleen de NEM en energie direct af. Daar begin ik niet aan!

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Niet aan beginnen. Het is regelmatig op tv geweest dat het grote oplichters zijn. Er worden gigantisch veel fouten gemaakt en moeilijk om van ze af te komen. Eerlijk, ik ken geen mensen die bij oxxio zitten en tevreden zijn. Mijn ouders hebben de fout gemaakt om over te stapoen van eneco naar oxxio. Alleen maar ellende, hoge rekeningen tot aan deurwaarders aan toe. Ze konden met moeitje van ze afkomen om over te stappen. Mn collegs kreeg een flinke narekening, ondanks de gebruikersapp die ze regelmatig controleerde

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier geen problemen met oxxio. Goede tarieven (heb niet het ipad pakket) en service tot noch toe goed.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb voor Oxxio gewerkt vroeger toen het nog een andere naam had; het zijn zware oplichters! Niet doen :)

9. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Hmmmm klinkt niet veel belovend allemaal..

10. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ik ben een jaar lid geweest, ze lijken goedkoop als het gaat om tarieven, maar er waren wat bijkomende kosten, waardoor wij dus inderdaad bij moesten betalen! (terwijl ik dus altijd al hoog inschat (120,- per maand voor gas en 75 voor elektra voor een tussenwoning) na je jaarcontract gaan de tarieven omhoog! en de vriendelijke welkomsbonus (3mnd gratis stroom) krijg je niet als je lid blijft op de datum dat je contract afloopt, maar als je nog 2 dagen langer lid bent. Dus op het moment dat je contractvrij overstapt direct na je jaar lidmaatschap dan krijg je niet de bonus. Wat voor mij nog best een werk om het allemaal te regelen. Dit is gelukt DANKZIJ ENECO en niet dankzij oxxio! Stelletje misleiders!

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Essent en oxxio zijn van dezelfde eigenaar;)
    Heb het zelf nog lachend aan een medewerker verteld, die het beaamde..

Maar naar ik begreep van mensen zijn de problemen van oxxio van hét verleden. Nu me Essent een stabieler en eerlijker bedrijf.

12. Mnon

Mnon Niet meer actief

Problemen met oxxio is nog steeds! Oxxio is een dochteronderneming van Eneco heb ik wel eens gehoord, maar de werkwijze en alles is wel heel anders! Met Eneco kan je veel meer dan met oxxio is mijn mening!

13. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks geven hoor.... die betaal je zelf netjes terug in 3 jaar ;)

14. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier ook negatieve verhalen over Oxxio. Wij niet, maar paar bekenden.

15. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Al jaren bij Oxxio en niks raars of vreemds meegemaakt.

16. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog nooit problemen gehad..

17. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hier geen problemen!

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hier nog 1 die rechtsbijstand heeft ingeschakeld !! Rechtszaak geworden en gewonnen nooooooit meer!

19. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eneco dacht ik.

20. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    I know, ik val niet voor dat soort grappen! Het kan namelijk nooit uit: en korting en een gratis iPad!

Deel Deze Pagina