Ik zou het echt niet doen. Mijn ouders zijn destijds overgestapt van Nuon naar Oxxio omdat het goedkoper was, maar er ging echt zoveel mis, toen zijn ze weer terug gegaan naar Nuon, en heeft Oxxio nog minstens 1 jaar lang rekeningen afgeschreven. Groot drama dus.
Het zijn allemaal "boeven en schavuiten" dus maakt volgens mij niet uit. Ik stap elk jaar over naar de maatschappij met het beste aanbod, ook een jaar Oxxio gehad. Geen problemen bij mij behalve wat administratieve rompslomp rondom een verhuizing en tijdelijk 2 huizen maar dat is dan ook geen normale situatie. Ik kreeg ook gewoon geld terug. En laatste betaling rekenen ze bij Essent ook niet mee. Nu weer bij de Nuon, zien wel weer welke volgend jaar. Bij mij vallen alleen de NEM en energie direct af. Daar begin ik niet aan!
Niet aan beginnen. Het is regelmatig op tv geweest dat het grote oplichters zijn. Er worden gigantisch veel fouten gemaakt en moeilijk om van ze af te komen. Eerlijk, ik ken geen mensen die bij oxxio zitten en tevreden zijn. Mijn ouders hebben de fout gemaakt om over te stapoen van eneco naar oxxio. Alleen maar ellende, hoge rekeningen tot aan deurwaarders aan toe. Ze konden met moeitje van ze afkomen om over te stappen. Mn collegs kreeg een flinke narekening, ondanks de gebruikersapp die ze regelmatig controleerde
Hier geen problemen met oxxio. Goede tarieven (heb niet het ipad pakket) en service tot noch toe goed.
Ik heb voor Oxxio gewerkt vroeger toen het nog een andere naam had; het zijn zware oplichters! Niet doen
Ik ben een jaar lid geweest, ze lijken goedkoop als het gaat om tarieven, maar er waren wat bijkomende kosten, waardoor wij dus inderdaad bij moesten betalen! (terwijl ik dus altijd al hoog inschat (120,- per maand voor gas en 75 voor elektra voor een tussenwoning) na je jaarcontract gaan de tarieven omhoog! en de vriendelijke welkomsbonus (3mnd gratis stroom) krijg je niet als je lid blijft op de datum dat je contract afloopt, maar als je nog 2 dagen langer lid bent. Dus op het moment dat je contractvrij overstapt direct na je jaar lidmaatschap dan krijg je niet de bonus. Wat voor mij nog best een werk om het allemaal te regelen. Dit is gelukt DANKZIJ ENECO en niet dankzij oxxio! Stelletje misleiders!
Essent en oxxio zijn van dezelfde eigenaar Heb het zelf nog lachend aan een medewerker verteld, die het beaamde.. Maar naar ik begreep van mensen zijn de problemen van oxxio van hét verleden. Nu me Essent een stabieler en eerlijker bedrijf.
Problemen met oxxio is nog steeds! Oxxio is een dochteronderneming van Eneco heb ik wel eens gehoord, maar de werkwijze en alles is wel heel anders! Met Eneco kan je veel meer dan met oxxio is mijn mening!
I know, ik val niet voor dat soort grappen! Het kan namelijk nooit uit: en korting en een gratis iPad!