Oxio zijn afzetters, je bedoelt de Ipad idd uiteindelijk nog steeds zelf,je zit 3 jaar vast aan het contract. Wij stappen ieder jaar over van de ene naar de andere leverancier vorig jaar 150 euro korting gekregen op de jaar afrekening, en dit jaar over gestapt naar Essent en daar krijgen we ook op onze jaar afrekening 150 korting. We betalen niet meer dan dat we normaal doen. Mijn vriend zoekt het allemaal uit
het zal wel aan mij liggen, maar ik ga echt geen een of ander abonnement waar dan ook voor afsluiten, puur alleen omdat je er dan iets (zogenaamd) gratis bijkrijgt. dan koop ik dat "gratis" lokkertje toch liever gewoon in de winkel heb ik ook nog een bon om hem om te ruilen als ie niet goed is
We hebben ook eens gekeken maar de gewone prijzen van Oxxio liggen lager dan de ipad actie prijzen. Je betaald de ipad dus gewoon. Verder lees ik zo vaak klachten over oxxio, zou het dus niet doen.
En dat is het vooral hé.... kijk maar naar het beeld dat ze schetsen in de reclame van hun doelgroep: mensen die zich blind staren op de woorden "gratis" en "de nieuwste iPad". Dat zijn niet direct de mensen die de kleine lettertjes goed doorlezen. En kassa! Je hebt die mensen direct "gevangen" in een contract van 3,5 jaar waarvan de tarieven véél hoger liggen dan de normale tarieven met als gevolg dat je de iPad dik dubbel en dwars betaalt met nog bijna 200 euro extra er bovenop ook! (zie mijn tekst op p1) Niet in trappen dus! Wel goed dat jij zo slim was om alles grondig door te nemen!
Ik heb ook oxxio, maar wil toch over.. Heb idd het idee dat ik vrij duur uit ben. Geen ipad actie gedaan verder heb al 3 jr oxxio.. zal wel al 3 jr ruim betalen ook
Ja gelukkig wel. Was wel al 5 jaar geleden en geen actie maar zou goedkoper uit zijn. Nou zal zeggen sindsdien lees ik echt alles nu. Je wordt voor heel veel dingen tegenwoordig opgelicht.
Ik heb in het verleden oxxio "verkocht", echt niet aan beginnen geloof me. Kan je beter over naar Eneco.