We willen een mooie filmmontage maken over het eerste levensjaar van onze zoon met een liedje er onder. We vinden het alleen heel moeilijk om een liedje te vinden. We zijn er al uren mee bezig en komen er niet uit. We willen een liedje met een toepasselijke tekst, maar niet eentje waar iedereen bij gaat zitten grienen . Ik dacht zelf aan liedjes als: Somewhere over the rainbow en Your Song maar mijn man vind dat niks. Hij wil iets vrolijks in de trend van Anne van Herman van Veen, maar dit past niet want we hebben een zoon en die heet geen Anne . wie heeft er suggesties voor mooie liedjes over kinderen, of thema's die hier bij passen, die niet te sobbie zijn zeg maar. bedankt!
Mijn zusje maakt heel veel filmpjes van mijn zoontje en heeft veel muziek gebruikt Misschien zoiets: Song for the most beautiful baby in the world - YouTube (dat is mijn zoontje ) MJVO - YouTube MJVO 2 w - YouTube MJVO AN - YouTube
Het lied van Jan Smit over z'n dochter.. weet niet of het specifiek over een meisje gaat anders kan je die ook gebruiken?
Heel mooi!!! maar ik zit er zelf al bijna bij te huilen ... aangezien we het op zijn verjaardagsfeestje willen draaien waren we dus op zoek naar iets vrolijkers
Ik heb deze 2 nummers gebruikt bij een filmpje van onze dochter van 0-4 jaar. Haal de link straks weer weg
Ik heb het filmpje gezien. Ik vond vooral het eerste nummer leuk alleen gaat dat helaas over een meisje.
Als je slaapt- glennis grace Nu dat jij er bent - trijntje oosterhuis Jouw liedje- claudia de breij Rowwen heze -kleine man
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd Ik was zo mo-mo-mooi 't was echt niet gewoon Iedereen riep: Hieperdepiep! Daarna werd ik gekust en gekroond Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd Iedereen zei: Hou je van mij? Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Ik heb onder filmpje van mn dochtertje het nummer van trijntje oosterhuis. Nu dat jij er bent. Is alleen niet echt vrolijk. Voor het vervolgfilmpje neem ik ws het liedje van dinant woesthof met zn zoontje. Oh, ik voel me fijn. Is van woezel en pip
Its so much better when we are together. Spel het totaal verkeerd. Van een zanger rustig maar vrolijk liedje