Voor carnaval nog een mooie bloem om bij mijn dochter in de haren te doen. Ze gaat als spaanse danseres en wil graag een grote bloem in haar nieuwe krulhaar... ( met dank aan een invlecht....) Weet iemand waar ik die zou kunnen vinden. Vanmiddag na school loop ik hier even langs de e.tos en anders de stad in langs de k.ruidvat. Iemand nog andere ideetjes waar ik eventueel zou kunnen kijken. Ze is al helemaal de nachtjes aan het aftellen en had dit vannacht in haar dromen bedacht vertelde ze... Iemand tips?
Of zoek mooie stofjes en een knutselhaarklem En zoek op YouTube 'fabric flower' echt zulke mooie creaties die erg makkelijk te doen kijken! Bijv. Fabric Flower, Rose Bloom 6", Tutorial, DIY - YouTube Ik ga er binnenkort een maken voor op een jasje
Er is een leuke website, volgens mij wat het iets met staartjes en strikjes. Misschien even via google.
Zeeman heeft ze. Diverse kleuren en er zit een haarelastiekje aan, een haarklemmetje en een speldje. En ze zijn lekker groot. Te vinden bij de dames accessoires.
Dames, bedankt voor alle tips!! Ik ga vanmiddag de stad in en dan zal ik zeker bij die winkels gaan kijken met haar... Nu maar hopen dat we iets naar haar wens kunnen vinden voor morgen....
Als je echt niets kan vinden dan gewoon een echte en vastzetten met een spelde of een neppe van het tuincentrum
Vanmiddag geslaagd bij de w.ibra!! Bedankt voor alle tips dames, mijn dochters zijn weer blij met de bloemen in het haar en de nageltjes gelakt!!