ik word de laatste tijd elke week gebeld door oxxio.. of ik over wil stappen naar hun. als ik op google kijk kom ik zowel veel positieve als veel negatieve reacties tegen..... ik weet dus niet wat ik moet doen.. ik zit nu bij energie direct. wie heeft ervaring en kan mij helpen bij mijn keuze?
Ik zelf heb vooral negatieve dingen gehoord (zoals dubbele rekeningen waar je tot het einde van het jaar niets tegen kan doen etc.) En ik heb een tijdje voor eneco gewerkt, en die zag oxxio totaal niet als concurrent. En alle mensen die oxxio hadden wilden daarom graag overstappen op eneco... Wijzelf hebben ook energie direct,en dat bevalt ons goed... dus ik zou zeggen, lekker zo houden!
Mijn broer is al twee jaar bezig om weer van Oxxio af te komen, met die maatschappij valt echt niet te praten. Je bent lid in een paar minuten, maar daarna... Dus ik zou het afraden. Groetjes, Anakin.
als je nu geen problemen oid hebt, zou ik blijven waar je nu zit! en over oxxio hoor ik ook alleen maar negatieve verhalen.
hoi ik heb oxxio, tot voor kort geen enkel probleem, tot ik de jaar afrekening bekeek en zag dat er geen dubbel tarief werd gerekend dus heb ik het hele jaar voor niks tot s'avonds en in het weekend gewacht. Maar he3et zou zo geregeld zijn bij de netbeheerder zat het niet goed, ik gebeld daar was het wel geregistreed maar oxxio heeft het al die tijd niet gerekend. Ik heb het eigenlijk nooit eerder opgemerkt! Tot nu toe heb ik nog niets gehoord over een verekening! Ik zal ze weer eens bellen als dat helpt?!?! Ik hou jullie op de hoogte! groetjes
google maar eens en dan zie je dingen die in het programma kassa zijn geweest! pff hebben mij ook gebeld maar voor mij hoeft het niet!
Nee inderdaad ik zou er als ik jou was niet aan beginnen, gewoon afwimpelen die gasten. Ik had ook Oxxio en toen kreeg ik een paar weken geleden een gasafrekening van vorig jaar. Van mei tot en met oktober, ik zat toen extern en was dus niet vaak thuis, at vaak bij mijn ouders dus kookte niet, en het was zomer dus de gaskachel was niet aan. Hebben ze een wijziging in mijn maandbedrag aangebracht moet ik alleen voor gas al 120 euro per maand gaan betalen, dat betaalde ik toen ik daar net kwam wonen nog niet eens. Nu heb ik gister de sleutel van mijn nieuwe huis gekregen en daar is geen gas levering, dus ik zeg dat tegen hun, maakt ze niks uit, dat contract blijft bestaan of ik kan het ontbinden voor 50 euro, ik zit dus nog wel aan de energielevering vast tot en met april, en dan kap ik daar ook meteen mee. Het zijn echt oplichters daar..... .
Ik werk voor Oxxio. Nu is het zo dat er over Oxxio idd veel negatieve verhalen de ronde doen maar dat heb ik ook gehoord over andere energiebedrijven. Uiteindelijk is het je eigen keus. Ik heb zelf essent en heb ook genoeg hierover gehoord (negatief) maar heb zelf geen negatieve ervaringen dus ik houd het gewoon lekker hierbij.
ik wou eerst ook overstappen naar hun maar ben toch bij eneco gebleven mede door al die negatieve verhalen.
Wij zitten bij oxxio en ik heb geen klagen het scheelt me echt super veel per maand en hoef niks bij te betalen. Ik heb meer klachte over de eneco
bijna iedereen die overstappen krijgen te maken met dubbele rekeningen en als je dan gaat rekenen ben je nog duurder uit ook (hadden mijn ouders) en oxxio staat idd heel slecht aangeschreven ik blijf zitten waar ik zit nuon dus
Wij hadden zoveel stroom uitval en dat is nog bij de eneco sinds we bij oxxio zitten hebben we het veel minder dan voorheen. Van het weekeind hadden wij wel stroom en de buren niet en dit is al een paar keer gebeurt.